Wyniki wyszukiwania
najbliższe odjazdy i przyjazdy pociągów zamontowano ostatnio na trasie z Trójmiasta do Warszawy. Na etapie testów działają na stacjach: Nowy Dwór Mazowiecki, Modlin, Legionowo, Nasielsk, Ciechanów, Działdowo
PRZECZYTAJjest częścią szerszego projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II” finansowanego ze środków krajowych. W ubiegłym roku PLK wybudowały również nowy posterunek odgałęźny
PRZECZYTAJStacja Otwock zmienia się dla pasażerów
22.12.2017
kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk, na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” jest największym projektem w Krajowym Programie Kolejowym. Inwestycja jest współfinansowana z Programu
PRZECZYTAJOpoczno Płd. w ramach projektu pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 4 - Centralna Magistrala Kolejowa etap II” prowadzona będzie w formule „projektuj i buduj”, planowana jest w latach 2017- 2019. Szacowany
PRZECZYTAJCzęstochowy, Wrocławia i Łowicza. W dobie przejeżdża przez nią ok. 200 składów. W maju kończy się kolejny etap uruchamiania urządzeń w Lokalnym Centrum Sterowania (LCS) w Skierniewicach. PLK prowadzą ostatnie [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły 250 mln zł netto. "Modernizacja linii kolejowej Warszawa-Łódź, etap II, Lot C – pozostałe roboty, FAZA II" ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków
PRZECZYTAJStacja Warszawa Zachodnia przejdzie kompleksową zmianę. W ramach prac zaplanowano przebudowę siedmiu istniejących peronów. Będą one wygodniejsze i dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwośc
PRZECZYTAJInwestycja w Gliwicach obejmuje modernizację budynku dworca i stacji. Dla podróżnych dostępne są już trzy zmodernizowane perony z antypoślizgową nawierzchnią. Zamontowane zostały gabloty informacyjne,
PRZECZYTAJTuryści i mieszkańcy Jeleniej Góry już korzystają z dwóch przebudowanych peronów nr 3 i 4. Nowe obiekty są wyższe, co pozwala wygodniej wsiadać do pociągów, a nowa nawierzchnia i funkcjonalne oświetle
PRZECZYTAJzwrotu poniesionych wydatków. Zaawansowanie finansowe projektu wartego 52 mln zł wynosi 56%. Na etapie przygotowania inwestycji PLK podjęła szereg konsultacji z partnerami społecznymi, którzy wyjątkowo
PRZECZYTAJrealizowana jest w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” Koszt, ponad 1,3 miliarda zł., z czego
PRZECZYTAJ