Wyniki wyszukiwania
dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się zapewnią pochylnie. Przebudowa obejmie także 3 przejazdy kolejowo-drogowe, PLK zwiększą poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowo-drogowym. Po realizacji
PRZECZYTAJo długości ponad 1 100 km. Wartość prac odtworzeniowych i rewitalizacyjnych wyniosła od 0,5 mln do 3 mln zł/km. W ramach prac zostały: zrewitalizowane lub odnowione obiekty inżynieryjne, przejazdy kolejowe
PRZECZYTAJtłucznia, przerabia młynem, dodaje i wbudowuje nowy materiał w torowisko. Na godzinę potrafi oczyścić 800 m3 materiału – to np. 11 wagonów. Efektem prac na obu odcinkach będą lepsze podróże koleją na warmińskiej
PRZECZYTAJPrzedstawiono propozycje dotyczące waloryzacji nowych kontraktów, przygotowane pod nadzorem Ministerstwa Infrastruktury przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad i PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJdecyzji biznesowych. Naszym wyzwaniem jest wykonanie inwestycji wartych ponad 26,5 mld złotych w ciągu 3 lat. Innymi słowy trzeba sprawnie przetransferować te środki do rynku poprzez wykonane usługi, których
PRZECZYTAJskali miesiąca daje to ponad 400 takich przypadków. Koszt naprawy urządzeń może sięgać nawet około 3 tysięcy złotych, co w skali roku może powodować starty od kilku do nawet kilkunastu milionów złotych
PRZECZYTAJToruń Wschodni – Chełmża – Grudziądz. Łączna wartość prac na obu liniach wynosi 114,9 mln zł netto (141,3 mln zł brutto). Wykonawcą będzie Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe Sp. z o.o. z Gdańska
PRZECZYTAJStacja Brzeg do eksploatacji
13.01.2011
m.in.: ławki, tablice informacyjne, gabloty i piktogramy. Dla osób niepełnosprawnych zamontowane są 3 platformy przyporeczowe. Zlikwidowano zbędne obiekty i wybudowano nowoczesną nastawnię współpracująca
PRZECZYTAJoraz mieszkańcy Jordanowa i Zalesia w gminie Brzeziny. W przedstawionych prezentacjach zostały ujęte 3 warianty przebiegu linii Y, które analizowane są na etapie studium wykonalności (2 zaproponowane we
PRZECZYTAJwersji pieszej) do 2-3 minut meleksem. Z transportu skorzystało już blisko tysiąc pasażerów. Liczby inwestycji Wykop pod konstrukcję nowego przejścia podziemnego będzie miał 200 000 m3. To tyle, co objętość [...] metrów pod gruntem, czyli na głębokość ośmiopiętrowego budynku. Ściany szczelinowe wypełni ponad 30 000 m3 betonu. By wybudować szersze przejście podziemne rozebrany/burzony będzie fragment obecnego przejścia
PRZECZYTAJ