• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ramach. Rezultatów: 3666, czas wyszukiwania 15 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/powrot-kolei-przez-mazury-do-mragowa-i-mikolajek-8881

Powrót kolei przez Mazury do Mrągowa i Mikołajek

12.10.2023

oraz miejsc odpoczynku – mówi Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. W ramach studium wykonalności wykonawca dokona kompleksowej analizy, określi możliwości techniczne oraz s [...] Orzysz – Ełk” określono do drugiej połowy 2025 roku. Inwestycja będzie się ubiegać o dofinansowanie w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/swietokrzyskie-w-podchojnach-i-ludyni-zwieksza-sie-mozliwosci-kolei-8792

Świętokrzyskie: W Podchojnach i Ludyni zwiększą się możliwości kolei

29.09.2023

Realizacją prac w obu miejscowościach zajmie się Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej z Krakowa, spółka zależna PLK SA Wykonawcy będą mieli 14 miesięcy na przygotowanie dokume

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-mosty-dla-nowej-kolei-w-krakowie-8343

Nowe mosty dla nowej kolei w Krakowie

18.05.2023

wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej” to inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Więcej o projekcie: http://www.krakow-rudzice.pl/ . Projekt jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ostatni-most-na-ostatniej-prostej-nowe-mozliwosci-kolei-w-krakowie-7960

Ostatni most na ostatniej prostej – nowe możliwości kolei w Krakowie

06.02.2023

ury. Oddany w czerwcu do eksploatacji most będzie ostatnią przeprawą wybudowaną przez PLK S.A. w ramach modernizacji krakowskiej linii średnicowej. Po dwóch zrealizowanych wcześniej obiektach już kursują [...] wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej” to inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Więcej o projekcie: http://www.krakow-rudzice.pl . Projekt jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozwoj-kolei-w-malopolsce-4371

Rozwój kolei w Małopolsce

23.09.2019

Studium wykonalności pozwoli określić priorytety inwestycyjne na terenie województwa małopolskiego w ramach planowanej perspektywy UE 2021 – 2027. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/i-kongres-rozwoju-kolei-4078

I Kongres Rozwoju Kolei

23.01.2019

podstawę funkcjonowania systemu transportowego. Potwierdzają to trwające bądź zrealizowane przez PLK, w ramach Krajowego Programu Kolejowego, inwestycje: kilometry zmodernizowanych torów, przebudowane przejazdy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzeci-tor-wieksze-mozliwosci-kolei-w-poznaniu-3659

Trzeci tor – większe możliwości kolei w Poznaniu

09.03.2018

Trzeci tor między Poznaniem Głównym a Poznaniem Wschodnim to możliwość zwiększenia przepustowości Poznańskiego Węzła Kolejowego. - Poznańska inicjatywa wpisuje się w cele Krajowego Programu Kolejowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/porozumienie-plk-i-wojewodztwa-warminsko-mazurskiego-dla-rozwoju-kolei-3238

Porozumienie PLK i Województwa Warmińsko-Mazurskiego dla rozwoju kolei

25.11.2016

regionalnym programie przeznaczyliśmy na ten cel blisko 800 mln zł. To kolejne środki do zainwestowania w ramach nowego regionalnego programu, co dowodzi, że jego realizacja istotnie przyspiesza – mówi Gustaw Marek

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-mozliwosci-kolei-w-wolominie-3068

Nowe możliwości kolei w Wołominie

13.05.2016

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach modernizacji linii Rail Baltica prowadzą bardzo intensywne prace w Wołominie. W miejscu przejazdów, w ciągu ulic Przejazd – Sasina i Niepodległości – Geodetów, [...] linii. Pociągi będą mogły kursować sprawniej i maksymalnie ograniczone zostaną zmiany w rozkładzie. W ramach działań związanych z ochroną środowiska, wzdłuż linii kolejowej zamontowane zostaną ekrany akustyczne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-technologie-na-polskiej-kolei-2922

Nowe technologie na polskiej kolei

29.10.2015

odcinku od Legnicy do Opola. Ich celem będzie sprawdzenie, czy wszystkie urządzenia zamontowane w ramach projektu prawidłowo współpracują z lokomotywą. – mówi dyrektor projektu Marek Kroc z PKP Polskich [...] odcinku Legnica-Wrocław-Opole” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...70717273747576777879...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 741 do 750 z 3666.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook