Wyniki wyszukiwania
W dwie godziny z Warszawy do Katowic
06.06.2013
144 nowych rozjazdów oraz rewitalizację sieci trakcyjnej. Ponadto remont obejmie 9 przejazdów, 12 peronów oraz 60 obiektów inżynieryjnych. Przewidziana jest również realizacja prac związanych z przebudową
PRZECZYTAJletnich mostów oraz wiaduktu kolejowo-drogowego. Pasażerowie korzystają z nowo wybudowanych czterech peronów na przystankach w Wandzinie, Niemcach, Ponikwodzie i Zadębiu oraz z trzech zmodernizowanych w Lubartowie
PRZECZYTAJkolejowej, wymianie rozjazdów na stacji Zabrze i Gliwice, rewitalizacji obiektów inżynieryjnych jak np. peronu wyspowego na stacji Zabrze. W ramach zaplanowanych prac zostanie również kompleksowo przebudowana
PRZECZYTAJobciążenie ciężkich samochodów i ogranicza prace przy utrzymaniu obiektu. Planowane są też prace na peronach m.in. w Sowczycach, Bąkowie, Starym Oleśnie. Remont obejmie ich nawierzchnie oraz wiaty. Przebiegająca
PRZECZYTAJWałdowem Szlacheckim. Rozpoczęły się kolejne prace torowe na stacji Grudziądz Mniszek. Powstaje też nowy peron. Dalsze prace będą się koncentrowały na odcinku między Grudziądzem Mniszkiem a Grudziądzem oraz na
PRZECZYTAJe prace objęły 32 perony, które są podwyższane i dostosowywane do potrzeb niepełnosprawnych. Na peronach zaplanowano instalację nowych wiat, obiektów małej architektury jak ławki czy tablice informacyjne
PRZECZYTAJoraz przebudowę rozjazdów, przebudowę urządzeń sterowania ruchem kolejowym, wykonanie podjazdu na peron przystosowanego dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się, przebudowę urządzeń łączności,
PRZECZYTAJwłaściwego przygotowania dokumentacji, dokonano wizji lokalnej szlaków, w tym obiektów inżynieryjnych, peronów, nawierzchni, odwodnienia. Trasa, położona w terenie górzystym, między Karkonoszami i Pogórzem Izerskim
PRZECZYTAJremont układu torowego na stacjach i przystankach osobowych, budowę nowych i przebudowę istniejących peronów oraz wiat peronowych, zabudowę akustycznej informacji dla podróżnych i nowoczesnych urządzeń zab
PRZECZYTAJPrzejście będzie miało 14 metrów długości i zapewni bezpieczną komunikację pod linią kolejową i między peronami. Zostanie czytelnie oznakowane i oświetlone. Zaprojektowano udogodnienia dla osób o ograniczonej
PRZECZYTAJ