• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Modernizacja. Rezultatów: 3115, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-brzeg-do-eksploatacji-1112

Stacja Brzeg do eksploatacji

13.01.2011

odcinkami robót, prace objęły ponad 4 km trasy. W ramach projektu PHARE PL9908.03. Przebudowa i modernizacja wybranych odcinków linii kolejowej E30 i C-E30 pomiędzy Legnicą, Wrocławiem i Opolem. zrealizowano [...] wybudowano nowoczesną nastawnię współpracująca z Lokalnym Centrum Sterowania Opole Zachodnie. Modernizacja objęła przebudowę i remont 14 obiektów inżynieryjnych, w tym budowę 2 nowych oraz remont przejścia [...] elementem prac było przeprowadzenie właściwego odwodnienia stacji, renowacja i przebudowa kolektora. Modernizacja uwzględniła utrwalenie nieeksploatowanych, ale świadczących o historii kolei na Opolszczyźnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-parking-przy-stacji-tomaszow-mazowiecki-ulatwi-przesiadki-na-kolej-10952

Nowy parking przy stacji Tomaszów Mazowiecki ułatwi przesiadki na kolej

31.07.2025

„Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021–2025”. Łódzki Program Przystankowy W województwie łódzkim „Rządowy program budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata [...] miejsc). Rządowy Program dla lepszej komunikacji kolejowej Celem „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” jest przeciwdziałanie wykluczeniu komunikacyjnemu, [...] międzywojewódzkiej. W skali całego kraju w ramach Programu Przystankowego przewidziano budowę lub modernizację 207 przystanków kolejowych (dodatkowe 107 jest na liście rezerwowej). Na ten cel przeznaczono

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-wiadukty-i-mosty-na-cmk-po-testach-stutonowych-lokomotyw-5867

Nowe wiadukty i mosty na CMK po testach stutonowych lokomotyw

02.07.2021

Kolejowej na jednym z dwóch torów szlaku Opoczno Południe - Pilichowice kończy się pierwszy etap modernizacji mostów i wiaduktów. W pierwszej połowie lipca planowane jest przywrócenie ruchu. Specjalne maszyny [...] wymogami. Po włączeniu do ruchu nowych obiektów, wykonawca rozpocznie prace na sąsiednim torze. Modernizacja obejmuje 4 wiadukty kolejowe w Budkowie, Stawowicach i Solcu, 2 mosty nad rzeką Opocznianką i [...] Inwestycje o łącznej wartości ponad 102 mln zł są realizowane w ramach większego projektu pn.: „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II” . Finansowanie inwestycji zapewnione

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/200-km-h-w-idzikowicach-plk-kontynuuja-inwestycje-na-cmk-3469

200 km/h w Idzikowicach – PLK kontynuują inwestycje na CMK

05.09.2017

Efektem prac będzie sprawniejszy i szybszy przejazd pociągów przez stację w Idzikowicach. Modernizacja obejmie kompleksową przebudowę torów i wymianę sieci trakcyjnej o łącznej długości ok. 12 km. Poziom [...] Idzikowicach będą realizowane w systemie „projektuj i buduj” w ramach większego projektu pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Projekt będzie finansowany ze środków [...] CMK 5 projektów inwestycyjnych o łącznej wartości 162 mln zł. Zadania te są częścią projektu: „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Wybudowano posterunek Pilichowice

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-z-katowic-do-krakowa-pociagi-przyspiesza-do-160-km-h-1457

Szybciej z Katowic do Krakowa. Pociągi przyśpieszą do 160 km/h.

15.12.2011

Realizacja projektu POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków" polega na kompleksowej przebudowie wszystkich elementów infrastruktury kolejowej linii [...] Główny Towarowy (dotyczy linii kolejowych nr 134 i nr 133) o długości 58,237 km. Przewidywany koszt modernizacji to około 1,4 mld zł netto. Zakończenie realizacji robót, prowadzonych w systemie „projektuj i [...] ośrodki ekonomiczne południowej Polski: Dolny Śląsk, Górny Śląsk, Małopolskę i Podkarpacie. Celem modernizacji linii E 30 jest dostosowanie stacji i szlaków do warunków technicznych, wynikających z umów AGC

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-z-warszawy-do-lublina-w-100-minut-trwaja-prace-projektowe-1995

Koleją z Warszawy do Lublina w 100 minut. Trwają prace projektowe

14.08.2013

Otwockiem, a Pilawą, modernizację torów na pozostałym odcinku linii, montaż rozjazdów, budowę nowych obiektów inżynieryjnych oraz przebudowę przejazdów kolejowo-drogowych. Po modernizacji pociągi pojadą tą [...] Projekt ma na celu przygotowanie inwestycji polegającej na pełnej modernizacji infrastruktury kolejowej o długości prawie 150 km, na odcinku Otwock – Lublin. Zadanie obejmuje opracowanie dokumentacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-budowe-peronow-na-dwoch-przystankach-osobowych-762

Otwarcie ofert na budowę peronów na dwóch przystankach osobowych

23.04.2010

ramach zadania pn.: „Modernizacja linii kolejowej Rzeszów – Warszawa przez Kolbuszową, Etap II – na odcinku linii Nr 71 Ocice – Rzeszów" zostanie również przeprowadzona modernizacja: 9 obiektów inżynieryjnych [...] brutto. Budowa peronów na przystankach osobowych Widełka i Budy Głogowskie jest częścią zadania „Modernizacja linii Kolejowej Rzeszów – Warszawa przez Kolbuszową, Etap II –na odcinku linii Nr 71 Ocice – Rzeszów”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przekazanie-placu-budowy-pod-wiadukty-drogowe-w-poblizu-przystanku-osobowego-katne-oraz-wzdluz-drogi-swiercze-8211-ostrzeniewo-linia-e-65-727

Przekazanie placu budowy pod wiadukty drogowe w pobliżu przystanku osobowego Kątne oraz wzdłuż drogi Świercze – Ostrzeniewo (Linia E 65)

15.03.2010

oraz wzdłuż drogi Świercze – Ostrzeniewo. W ramach tego kontraktu ( FS 2005/PL/16/PT/001 – 09 „Modernizacja linii kolejowej E-65 Warszawa – Gdynia na odcinku LCS Nasielsk – Budowa nowych wiaduktów – Likwidacja [...] komfort życia” – mówi Krzysztof Pietras. Budowa wiaduktów jest elementem związanym z kompleksową modernizacją linii kolejowej E 65 Warszawa - Gdynia, polegającą na przystosowaniu jej do poruszania się pociągów [...] wymaga oprócz kompleksowej wymiany torów, podtorza i budowy nowej sieci trakcyjnej także budowy lub modernizacji licznych obiektów inżynieryjnych takich jak mosty, tunele, wiadukty. W okolicach Nasielska zaplanowano

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesnie-w-sulikowie-692

Nowocześnie w Sulikowie

30.12.2009

Modernizacja urządzeń sterowania ruchem kolejowym wraz z budową nowej nastawni dysponującej, i wymiana nawierzchni torowej z odwodnieniem oraz budowa nowego przejazdu kolejowego kat. A, to część prac [...] uzupełniają cyfrowe rejestratory rozmów w łączności ruchowej i sieci radiołączności pociągowej. Modernizacja pozwoliła na odzysk pięciu etatów. Warunki eksploatacji stacji poprawiła także budowa nowej stacji [...] budynków nastawni i niewykorzystywanych torów bocznych zmienił się korzystnie wizerunek terenu. Modernizacja stacji sprzyja rozwojowi transportu kolejowego na Dolnym Śląsku. Usprawniono m.in. polaczenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-szybciej-nadodrzanka-2732

Coraz szybciej Nadodrzanką

18.02.2015

wymieniona sieć trakcyjna między Chojną a Dolną Odrą. Poziom bezpieczeństwa na linii podniesie modernizacja 6 przejazdów kolejowo-drogowych. PLK planuje rozpocząć prace w maju br. Efektem będzie krótszy [...] Czerwieńsk Towarowy – Bytnica. Pociągi przyśpieszyły tam do 120 km/h. Podobny efekt przyniosła modernizacja pomiędzy Wróblinem Głogowskim (woj. dolnośląskie) a Bytomiem Odrzańskim (woj. lubuskie) oraz prace [...] całej trasy zakończy się w 2016 roku. Łączny koszt dotychczasowych prac to około 600 mln zł. Modernizacja linii kolejowej nr 273 zwanej "Nadodrzanką" to jedna z najważniejszych inwestycji PKP Polskich

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...69707172737475767778...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 731 do 740 z 3115.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook