• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2416, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-rusza-modernizacja-odcinka-sadowne-czyzew-3402

Rail Baltica: rusza modernizacja odcinka Sadowne – Czyżew

13.06.2017

Prostyń Bug – Małkinia. W Małkini powstanie Lokalne Centrum Sterowania odpowiedzialne za sprawne prowadzenie ruchu pociągów. Zmodernizowane przejazdy kolejowo – drogowe i nowoczesny system sterowania ruchem [...] ruchem zapewnią wyższy poziom bezpieczeństwa podróży. Prace na odcinku Sadowne – Czyżew będą prowadzone w latach 2017 – 2019 w ramach projektu pn.: „Prace na linii E 75 na odcinku Sadowne – Czyżew wraz z [...] Wołominie. PLK przygotowują się do prac na kolejnym odcinku Rail Baltica Czyżew – Białystok. Obecnie prowadzone są prace projektowe. Roboty budowlane planowane są na lata 2018-2020. Modernizacja Białystok -

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyla-modernizacja-linii-rail-baltica-2432

Ruszyła modernizacja linii Rail Baltica

27.05.2014

Legionowo – Radzymin - Tłuszcz do przejęcia ruchu w czasie prowadzenia robót na linii E 75. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze PLK prowadzi od grudnia 2013 roku. Rail Baltica łączy kraje UE Trasa Warszawa [...] odcinku Zielonka – Wołomin Słoneczna, które będą służyć połączeniom podmiejskim. Pozwoli to na prowadzenie ruchu pociągów dalekobieżnych i aglomeracyjnych po oddzielnych torach – w efekcie umożliwi to

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-mimo-zimy-wysokie-tempo-prac-2729

Rail Baltica – mimo zimy wysokie tempo prac

13.02.2015

90% kabli na odcinku Wołomin – Tłuszcz – Łochów – Sadowne. Zmodernizowana infrastruktura pozwoli prowadzić ruch kolejowy z prędkością do 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ertms-na-rail-baltice-zapewni-bezpieczniejsze-i-sprawniejsze-podroze-4338

ERTMS na Rail Baltice zapewni bezpieczniejsze i sprawniejsze podróże

28.08.2019

pulpit maszynisty. Dzięki temu kierujący pociągiem uzyska wszystkie dane niezbędne do bezpiecznego prowadzenia pociągu. System nie ogranicza się tylko do przekazywania bieżących danych. Reaguje także na zachowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-bez-barier-grupa-pkp-przyjazna-niepelnosprawnym-2783

Kolej bez barier. Grupa PKP przyjazna niepełnosprawnym

28.04.2015

wysiadanie z pociągu jest łatwiejsze. Kolej przyjazna niepełnosprawnym Modernizacje linii kolejowych prowadzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. pozwoliły na pełne ich przystosowanie do potrzeb osób o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowy-most-nad-odra-we-wroclawiu-zdjela-barka-1811

Kolejowy most nad Odrą we Wrocławiu zdjęła barka

20.12.2012

Wodno-lądowa operacja trwała dobę. Rozpoczęła się 20 grudnia. Konstrukcja oparta na przyczółku i filarze pomiędzy stacją Wrocław Popowice i przystankiem Wrocław Osobowice została z jednej strony umoco

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mijanka-z-przystankiem-w-barwaldzie-srednim-zwiekszy-mozliwosci-podrozy-koleja-na-podbeskidzie-5939

Mijanka z przystankiem w Barwałdzie Średnim zwiększy możliwości podróży koleją na Podbeskidzie

26.07.2021

zmodernizowane perony na stacji Andrychów i przystankach w Choczni, Choczni Górnej, Inwałdzie. Prace prowadzone są w ramach projektu za 129 mln zł : „Rewitalizacja linii kolejowej nr 117 odcinek Kalwaria Ze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-mozliwosci-kolejowego-mostu-nad-barycza-672

Nowe możliwości kolejowego mostu nad Baryczą

08.12.2009

poprawie stanu izbic obiekt lepiej może znieść napór kry. Roboty od stycznia do października 2009r. prowadziła firma Intercor sp. z o. o. Koszt zadania wraz z dokumentacja wyniósł 10 461 000,00 zł. Most zapewnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nadzor-nad-modernizacja-linii-chorzow-batory-bytom-naklo-slaskie-5414

Nadzór nad modernizacją linii Chorzów Batory – Bytom – Nakło Śląskie

22.02.2021

terminowe wykonania, w tym koordynacje wszystkich kontraktów zawartych w ramach projektu oraz prowadzenie nadzoru środowiskowego. Zadaniem inżyniera kontraktu będzie czuwanie nad procesem inwestycyjnym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-chorzow-batory-tczew-w-rewitalizacji-1887

Linia Chorzów Batory – Tczew w rewitalizacji

27.03.2013

kolejowych, - remont 11 rozjazdów. Realizacja zadania pozwoli przywrócić parametry toru pozwalające na prowadzenie ruchu pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h i towarowych z prędkością 100 km/h. Całość prac [...] w relacji Gdańsk – Bydgoszcz - Poznań do ok. 3 godzin i 20 minut. Dalsze roboty rewitalizacyjne prowadzone na północnej części magistrali koncentrują się obecnie między Tczewem, Bydgoszczą a Inowrocławiem

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...67686970717273747576...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 711 do 720 z 2416.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook