Wyniki wyszukiwania
Polskich LiniiKolejowych S.A. Praktyki na symulatorze PLK współpracuje m.in. z Technikum Kształcenia Zawodowego nr 1 w Sochaczewie. Placówka prowadzi dwie klasy o kierunku technik transportu kolejowego. Grupa [...] branżą kolejową lub są zainteresowane ich utworzeniem. Po zakończeniu edukacji na kierunkach związanych z branżą kolejową, młodzi ludzie mają szansę na pracę i rozwój w PKP Polskich LiniachKolejowych S.A [...] kształcą uczniów na kierunkach: technik transportu kolejowego, technik dróg kolejowych i obiektów inżynieryjnych, technik automatyk sterowania ruchem kolejowym oraz technik elektroenergetyk transportu szynowego
PRZECZYTAJmożliwe po zakończeniu budowy liniikolejowej „Podłęże-Piekiełko”. Ta największa inwestycja Polskich LiniiKolejowych w regionie nabiera rozpędu. Modernizujemy linię kolejową na odcinku Chabówka – Rabka [...] w ruchu kolejowym. Zapewniła go także przebudowa 5 przejazdów kolejowo-drogowych w Kamionce Wielkiej i w Jamnicy. W ramach prac utrzymaniowych odnowiliśmy także obiekty na liniikolejowejnr 100, czyli [...] Polski. Ważnym elementem rozwoju sieci kolejowej są również inwestycje w bieżące utrzymanie. W zeszłym roku wymieniliśmy część torów i poprawiliśmy parametry liniikolejowej Kraków – Oświęcim. Podróżni mogą
PRZECZYTAJżadnego projektu związanego z poprawą infrastruktury kolejowej. Konferencja przybliżyła stan liniikolejowych, perspektywy rozwoju i zagrożenia. Linia Warszawa – Białystok ma studium wykonalności. Od 2015 [...] będzie stacja Białystok. Efektem prac na linii ze stolicy będzie zdecydowanie krótszy czas przejazdu 1h 30 –1h 40 min. Obecnie duże zaangażowanie Zakładu LiniiKolejowych w Białymstoku pozwala utrzymać na trasie [...] i Olecko. (Rail Baltica to międzynarodowa trasa kolejowa E75 o priorytetowym znaczeniu, łącząca Warszawę z Kownem, Rygą, Tallinem i Helsinkami). Linianr 32 Białystok - Czeremcha znajduje się w krytycznym
PRZECZYTAJstacji Opoczno Płd.” realizowana jest w ramach projektu pn. „Modernizacja liniikolejowejnr 4 - Centralna Magistrala Kolejowa etap II” w formule „projektuj i buduj”. Prace budowlane zaplanowano na lata [...] Inwestycje na Centralnej Magistrali Kolejowej Przebudowa stacji Opoczno Południe to kolejna inwestycja PLK na Centralnej Magistrali Kolejowej. Prace poprawiają możliwości linii dla ruchu pasażerskiego – umożliwią [...] Na terenie stacji powstaje nowa nastawnia wyposażona w komputerowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Przebudowywane są obiekty inżynieryjne. Stacja cały czas jest dostępna dla podróżnych. W ciągu
PRZECZYTAJGłogowie Małopolskim jest kontynuacją zadania pn. „Modernizacja liniiKolejowej Rzeszów – Warszawa przez Kolbuszową, Etap II –na odcinku liniiNr 71 Ocice – Rzeszów”. Inwestycja jest finansowana ze środków [...] obejmujących przebudowę stacji Głogów Małopolski oraz dwóch mostów na odcinku liniikolejowejNr 71 Ocice – Rzeszów. Przedmiotem zamówienia jest min.: przebudowa układu torowego stacji Głogów Małopolski na długości [...] Zrealizowane zadania inwestycyjne na liniiNr 71 od 2006 r. – patrz archiwum Komunikatów -12.04.2010 r. Informacje dla mediów Dorota Szalacha PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji
PRZECZYTAJPodpisanie dwóch umów inwestycyjnych
20.08.2008
dokumentacji przedprojektowej dla liniikolejowejnr 273 - odcinek Wrocław Główny - Szczecin, w ramach projektu FS 2006/PL/16/C/PA/001 Modernizacja liniikolejowej C-E 59 Międzylesie - Wrocław - Kostrzyn [...] dokumentacji przedprojektowej dla liniikolejowej C-E 59 na odcinku Wrocław Główny - Międzylesie, w ramach projektu FS 2006/PL/16/C/PA/001 Modernizacja liniikolejowej C-E 59 Międzylesie - Wrocław - Kostrzyn
PRZECZYTAJPodpisania dwóch umów inwestycyjnych
23.04.2008
krakowskich przy torach liniikolejowej E 20 na odcinku Mińsk Mazowiecki - Siedlce. Dotyczy projektu FS nr 2000/PL/16/P/PT/002 - finansowana ze środków PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zainteresowanych [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. w sali "B". Umowa nr SPOT/1.1.1/82/04-06 na zaprojektowanie i wykonanie "Rozszerzonego zakresu robót modernizacyjnych na stacji Skierniewice nie objętych kontraktem nr 2 "Zaprojektowanie [...] 1.1/82/04" współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego i budżetu państwa. Umowa nr A/IIZ3g/02/08 o pełnienie Nadzoru przyrodniczego nad wykonaniem i zabudową konstrukcji ochronnych dla
PRZECZYTAJpodróżnym dostęp do kolejowej komunikacji wojewódzkiej i międzywojewódzkiej. W skali całego kraju, w ramach Programu przystankowego, przewidziano budowę lub modernizację 207 przystanków kolejowych za ponad 1 mld [...] Dla mieszkańców województwa opolskiego na linii z Opola przez Ozimek i Fosowskie do Zawadzkiego (lk 144) szykujemy dwa wygodniejsze przystanki w Kolonowskim i Zawadzkim. Trasę obsługuje kilkanaście pociągów [...] orientację na przystankach. Przebudowa i modernizacja przystanków prowadzona przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. uwzględnia również integrację podroży pociągiem i rowerem. Obok peronów przewidziane są nowe
PRZECZYTAJrogatkami i sygnalizacją świetlno-dźwiękową. Powstały one na liniikolejowejnr 7 (Warszawa – Lublin) przy ul. Podolskiej oraz na liniinr 506 przy ul. Podhalańskiej. Wcześniej, 9 czerwca, udostępniliśmy [...] zobaczyć na przykładzie przystanku w Wawrze. Został on pierwotnie wzniesiony w 1936 roku jako część linii otwocko-grodziskiej, a podczas II wojny światowej został zniszczony wraz z tunelem. W latach 1959-1961 [...] przejście pod torami to tylko jedna z wielu inwestycji zwiększających bezpieczeństwo na modernizowanej linii między Warszawą Wschodnią a Warszawą Wawer, której koszt wynosi ponad 422 mln zł netto. Na początku
PRZECZYTAJZnacząco zwiększamy możliwości przejazdów między Poznaniem a Piłą (liniakolejowanr 354) – na ponad 2 km odcinku trasy, między posterunkiem Oborniki Wielkopolskie Most a stacją Oborniki Wielkopolskie [...] zmian w ruchu kolejowym, a pasażerowie będą mogli oglądać postęp robót z okien pociągów – powiedział dyrektor Regionu Zachodniego Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskich LiniiKolejowych SA, Piotr Bruss [...] siecią trakcyjną i rozbudujemy obecną przeprawę kolejową na Warcie, która zyska drugą, dodatkową nitkę. W ten sposób zwiększymy długość dwutorowego odcinka na linii Poznań – Piła. Na przepustowość, a więc możliwość
PRZECZYTAJ