• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1775, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-jaworznie-bezpieczna-jazde-pociagow-nadzoruja-nowoczesne-systemy-sterowania-4288

W Jaworznie bezpieczną jazdę pociągów nadzorują nowoczesne systemy sterowania

06.07.2019

realizowane są w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E-30, na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb”, którego wartość to ok. 2 mld zł netto. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-zdunskiej-woli-nowym-przejsciem-bezpiecznie-na-perony-i-przez-miasto-4381

W Zduńskiej Woli nowym przejściem bezpiecznie na perony i przez miasto

01.10.2019

pn. „Prace na liniach kolejowych nr 14, 811 na odcinku Łódź Kaliska – Zduńska Wola – Ostrów Wlkp., etap I: Łódź Kaliska – Zduńska Wola” w 65% jest współfinansowany z unijnego instrumentu „Łącząc Europę”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniejsze-przejazdy-na-lubelszczyznie-4250

Bezpieczniejsze przejazdy na Lubelszczyźnie

05.06.2019

oświetlenia. W miejscowości Leopoldów na linii Łuków – Radom wymieniono jezdnię i tory. Kolejnym etapem będzie zabudowa urządzeń sygnalizacji przejazdowej. Na przejazdach w Łukowie, Świdrach i Sarnowie [...] całej Polsce w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap I – część przejazdowa” o wartości ok. 250 mln zł netto. Dofinansowanie UE z Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przystanki-bezpieczne-przejscia-i-lepsza-podroz-z-krakowa-do-skawiny-4094

Nowe przystanki, bezpieczne przejścia i lepsza podróż z Krakowa do Skawiny

06.02.2019

korzystać z nich mogli wszyscy podróżni, również osoby o ograniczonej możliwości poruszania się. Na etapie przygotowania inwestycji kolejarze uwzględnili dodatkowe udogodnienia dla mieszkańców. W sąsiedztwie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/opolszczyzna-bezpieczniejszy-przejazd-przez-tory-4236

Opolszczyzna – bezpieczniejszy przejazd przez tory

27.05.2019

całej Polsce w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap I – część przejazdowa” o wartości ok. 250 mln zł netto. Dofinansowanie UE z Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczne-podroze-na-majowke-4202

Bezpieczne podróże na majówkę

30.04.2019

sytuacji na sieci kolejowej. Centrum Wsparcia Klienta całą dobę zapewnia podróżnym pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień spowodowanych m.in. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi CWK

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/slaskie-bezpieczniejszy-przejazd-przez-tory-4007

Śląskie: bezpieczniejszy przejazd przez tory

23.11.2018

zmodernizowanej drodze przez tory. Dla pieszych w Wilkowicach wybudowano nowe chodniki. Kolejnym etapem prac będzie wymiana urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej. Na przejazdach w Lublińcu i Jaworznie [...] drogowych. To nie tylko projekt „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap I – część przejazdowa” o wartości ponad 256,7 mln zł netto, z czego dofinansowanie UE z Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wielkopolska-bezpieczniejsze-przejazdy-przez-tory-3910

Wielkopolska – bezpieczniejsze przejazdy przez tory

10.09.2018

na linii z Poznania do Bydgoszczy oraz w Boszkowie i Tuchorzy na trasie Leszno – Zbąszyń. Kolejnym etapem prac będzie zabudowa nowych urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej. Poprawi to poziom be [...] Polsce m.in. w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap I – część przejazdowa” o wartości ok. 250 mln zł. Projekt ubiega się o współfinansowanie z Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-mosinie-pociagi-bezpiecznie-przejada-nad-samochodami-3524

W Mosinie pociągi bezpiecznie przejadą nad samochodami

30.10.2017

realizowana jest w ramach projektu POIiŚ „Modernizacja linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap III, odcinek Czempiń – Poznań” (Faza II). Jej koszt to około 428,2 mln zł, z czego ok. 320,8 mln zł

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komputery-zapewniaja-bezpieczna-podroz-na-zmodernizowanej-trasie-wroclaw-rawicz-2985

Komputery zapewniają bezpieczną podróż na zmodernizowanej trasie Wrocław – Rawicz

15.01.2016

czystości wód. Realizacja projektu POIiŚ 7.1-4 „Modernizacja linii kolejowej E59 Wrocław - Poznań, Etap II odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego”: Koszt 1 052 203 685,68 PLN Wysokość dof

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...66676869707172737475...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 701 do 710 z 1775.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook