Wyniki wyszukiwania
peron pomagają pochylnie. Dla osób niewidomych i niedowidzących na antypoślizgowej nawierzchni przygotowano ścieżki naprowadzające z wypukłą fakturą. Komfort zwiększają wiaty, ławki, jasne oświetlenie.
PRZECZYTAJkierunku, Ziębic, Kłodzka i Międzylesia. W grudniu wykonawca kończy prace przy pierwszym torze. Przygotowana jest już konstrukcja pierwszego peronu i wykonana część prac ziemnych. Wysokość obiektu zapewni
PRZECZYTAJNa październik kolejarze z Polskich Linii Kolejowych wspólnie z pedagogami przygotowali scenariusze zajęć o bezpieczeństwie na przejazdach kolejowo-drogowych, prezentacje i filmy. Dla każdej grupy wiekowej
PRZECZYTAJoświetlenie. Zyskują nie tylko mieszkańcy Wielkopolski 6 peronów w Wielkopolsce będzie lepiej przygotowanych dla podróżnych w ramach projektu „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych
PRZECZYTAJHałas pod kontrolą PLK
07.12.2019
przeprowadzenia takich analiz co 5 lat. Obecnie dotyczy to ok. 1400 km linii, dla których w 2016 r. przygotowana została mapa akustyczna. Zawarte w niej dane, takie jak np. mapy immisji i emisji hałasu są na
PRZECZYTAJW Głownie i Strykowie prace budowlane wchodzą w zasadniczą fazę. Przygotowane zostały fundamenty pod budowę betonowych podpór, na których osadzona zostanie główna konstrukcja przeprawy nad torami. Każda
PRZECZYTAJPrzyszli kolejarze mają wakacje
24.06.2022
Kolejowych S.A. prowadzą w szkołach lekcje i organizują praktyki zawodowe oraz wyjścia techniczne, by przygotować uczniów do zawodu, zapoznać z kolejowymi urządzeniami oraz ze specyfiką pracy i bezpiecznego p
PRZECZYTAJzwiązanych z koleją - opisów obiektów infrastruktury usługowej, informujemy, że Rail Net Europe przygotowało strukturę opisów obiektów, który dostępny jest na stronie http://www.rne.eu/downloads/ -> Common
PRZECZYTAJ12 m i wadze - każde ponad 300 ton. Jedno przęsło nasuwano około 12 godzin. Teraz most będzie przygotowany do ułożenia toru. Most kolejowy na Bugu to najdłuższy obiekt inżynieryjny na linii kolejowej łączącej
PRZECZYTAJprzeprawy w pętli rzeki Bóbr w Kotlinie Marciszowskiej między Sędzisławem a Marciszowem są już przygotowane do kluczowych prac. Kolejowa infrastruktura została zdjęta, a konstrukcja mostów uniesiona, tak
PRZECZYTAJ