Wyniki wyszukiwania
zamontowano rozjazdy na posterunku ruchu Bydgoszcz Czyżkówko. Montaż rozjazdów w blokach Szybką realizację prac zapewnia tzw. blokowa wymiana rozjazdów. Większość rozjazdów dostarczana jest na miejsce budowy na
PRZECZYTAJkolejowej. Modernizacja linii kolejowych zwiększa liczbę urządzeń dSAT. Po zakończeniu podstawowych prac, zostaną zamontowane m.in. na trasach Poznań – Piła, Warszawa - Białystok, Poznań – Szczecin, Warszawa
PRZECZYTAJKaszubski i Gdańsk Zaspa Towarowa oraz budowa nowego Lokalnego Centrum Sterowania Gdynia Port. W efekcie prac wzrośnie punktualność i szybkość przejazdu pociągów. Łączna wartość projektów „Poprawa dostępu kolejowego
PRZECZYTAJpodświetlone i przystosowane dla osób słabowidzących. Montowane na peronach urządzenia są przygotowane do pracy w temperaturze od -35 do +55 ⁰C. Infokioski mogą prezentować planowy rozkład jazdy, najbliższe odjazdy
PRZECZYTAJzł netto. Do III kwartału 2019 roku wykonawca przeprowadzi analizy, które wskażą szczegółowy zakres prac oraz harmonogram robót. Zadanie pn. „Zwiększenie przepustowości ciągu Tczew – Gdynia wraz z dobudową
PRZECZYTAJdodatkowych przystanków m.in. Kraków Grzegórzki. Wartość inwestycji sięga miliarda zł. Zakończenie prac planowane jest 2020 r. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJy będzie z unijnego instrumentu „Łącząc Europę” (CEF). Szacunkowy koszt inwestycji to 70 mln zł. Prace projektowe i budowa zaplanowane są w latach 2017-2019. Łatwiejsze podróże koleją na Dolnym Śląsku
PRZECZYTAJzapewnią zadaszenia. Będą też dojazdy dla rowerzystów. W Łochowie, w ramach projektu obejmującego prace na linii E75 na odcinku Sadowne – Czyżew wraz z robotami na odcinku Warszawa Rembertów – Sadowne.
PRZECZYTAJRealizacja nowej inwestycji – tunelu i przystanków, prowadzona jest zgodnie z przyjętym harmonogramem. Prace projektowe i budowlane zaplanowane są w latach 2017 – 2022. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec
PRZECZYTAJLepsza podróż z Rzeszowa do Przemyśla
16.06.2016
ułatwia pasażerom obsługę przy pociągach dalekobieżnych. Na podkarpackiej linii prowadzone są też prace, które pozwolą utrzymać sprawne przejazdy z wyższą prędkością 120 km/h i podnoszą poziom bezpieczeństwa
PRZECZYTAJ