Wyniki wyszukiwania
prezentowane w gablotach. Lepszą obsługę zapewnia montaż nowego nagłośnienia. Ułatwienia w komunikacji stanowią pochylnie, odpowiednie oznakowania i ścieżki naprowadzające ze specjalną wypukłą fakturą. Dla cyklistów
PRZECZYTAJnie zatrzymał polskich budów. Inwestycje drogowe i infrastrukturalne muszą się toczyć, ponieważ stanowią motor rozwoju naszej gospodarki. Zarówno w Krakowie, jak i w innych miastach i regionach naszego
PRZECZYTAJKrajowy Program Kolejowy minął półmetek
18.02.2019
momencie poprzedniej perspektywy wartość zrealizowanych rosnąco nakładów wyniosła – 5,6 mld zł i stanowiła 15% kwoty nakładów zaplanowanych do realizacji w pierwotnym WPIK z 2011 r . - PKP Polskie Linie
PRZECZYTAJWypełni także lukę w sieci komplementarnej TEN-T (Transeuropejskiej Sieci Transportowej), będzie stanowić fragment korytarza AGTC C30/1 oraz nowoprojektowanego kolejowego korytarza transportu towarowego
PRZECZYTAJzbudowany w latach 1844-1847 (architekt Gustav Kießler) i odbudowany w roku 1953. Konstrukcję nośną stanowią przyczółki kamienne oraz 30 przęseł łukowych, opartych na 27 kamiennych i 2 betonowych filarach
PRZECZYTAJemu. System Kolei Dużych Prędkości znakomicie wpisuje się w ideę zielonych korytarzy, gdyż może stanowić ich kluczowy element, dający w powiązaniu z siecią konwencjonalną znakomite rezultaty, tak w skali
PRZECZYTAJteorii stanu dynamicznego odsprzęgu w procesie regulacji prędkości. Wygłoszone teksty referatów stanowiły podbudowę do wspólnej i szerokiej dyskusji wszystkich reprezentowanych na Konferencji środowisk
PRZECZYTAJregionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJy w Ostrołęce w rejonie ul. Warszawskiej, w pobliżu przebiegającej linii kolejowej. Most będzie stanowić dla mieszkańców miasta i okolic oraz dla podróżujących koleją ciekawy eksponat – przykład architektury
PRZECZYTAJregionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJ