Wyniki wyszukiwania
Dysponujemy kompleksowym potencjałem specjalistycznego sprzętu i przygotowaliśmy już zaplecza budowy, jesteśmy zatem przygotowani do niezwłocznego rozpoczęcia prac – podkreśla Sławomir Raczyński, wiceprezes
PRZECZYTAJlinię do Portu Północnego i przygotowujemy inwestycje usprawniające ruch do portu w Gdyni. Poza tym, jesteśmy jednym z największych pracodawców w regionie – mówi Andrzej Filip Wojciechowski, wiceprezes zarządu
PRZECZYTAJSą efekty inwestycji PLK
21.01.2015
W artykule Violetty Krasnowskiej niestety nie ma liczb, które jednoznacznie bronią działań Polskich Linii Kolejowych, a które autorka otrzymała. Bez nich artykuł pokazuje tylko mały wycinek trudnych s
PRZECZYTAJpotencjał firm, które składają najkorzystniejsze oferty w przetargach na to pozwala. W takich sytuacjach jesteśmy zmuszeni do szukania innych, optymalnych rozwiązań, pozwalających na możliwie najbardziej efektywną
PRZECZYTAJZarządu, Dyrektor ds. realizacji inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. stwierdził: - Nie jesteśmy mistrzami świata. Znamy swoje grzechy i słabości i staramy się je eliminować. Usprawniliśmy wiele
PRZECZYTAJGrupa PKP gotowa do zimy
28.11.2013
w zakresie serwisowania pociągów będzie urządzenie zapobiegające nadmiernemu oblodzeniu podwozi. Jesteśmy jedynym przewoźnikiem kolejowym w kraju dysponującym tego typu instalacją – mówi Janusz Malinowski
PRZECZYTAJEBI jest między innymi promowanie konkurencyjnych i przyjaznych środowisku usług transportowych. Jesteśmy w związku z tym szczególnie zadowoleni z zawarcia umowy z PLK, ponieważ inwestycja ta nie tylko
PRZECZYTAJpojawić się już za rok, ale to dopiero początek zmian w szkoleniu naszych dyżurnych. – W tej chwili jesteśmy na etapie opracowywania założeń. Na kolejną perspektywę chcielibyśmy wpisać duży projekt Centrum
PRZECZYTAJmiesiąca zostało oddanych 4991 głosów. Państwa opinia jest dla nas niezmiernie ważna, tym bardziej jesteśmy wdzięczni za poświęcony czas i liczymy na Państwa w przyszłości. Wyniki Wszystkich głosów: 4991
PRZECZYTAJrozszerzyliśmy zakres ulg o przewoźników regionalnych, utrzymaliśmy ulgę 99 proc. w drugiej klasie, jesteśmy gotowi podzielić się oszczędnościami z tytułu ograniczenia przywilejów z najuboższymi kolejarzami
PRZECZYTAJ