• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 731, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/torunski-wiadukt-do-remontu-szybsza-kolej-z-torunia-do-bydgoszczy-1993

Toruński wiadukt do remontu - szybsza kolej z Torunia do Bydgoszczy

07.08.2013

do 150 km/h. Kolejne realizowane zadanie obejmuje prace na trasie Chełmża – Grudziądz. Zaplanowane roboty na tym odcinku pozwolą na podwyższenie prędkości pociągów z 50 km/h do 80 – 100 km/h oraz skrócenie [...] z Torunia do Bydgoszczy na jazdę z prędkością 120 km/h. Zakres prac będzie dotyczył części leżącej pod pięcioma głównymi torami. Obejmą one wymianę 5 przęseł, remont przyczółków pod wymienianymi przęsłami [...] przęsłami, roboty torowe na przęsłach. Prace potrwają około 12 miesięcy i będą kosztowały ponad 2,5 mln zł. Na rewitalizowanej trasie Toruń – Bydgoszcz w pierwszym etapie prac wyremontowany został 18-kilometrowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-modernizacji-rail-baltica-1976

Przygotowania do modernizacji Rail - Baltica

04.07.2013

Prace na trasie Legionowo – Tłuszcz obejmą wymianę szyn na długości 12,5 km, wymianę rozjazdów, wymianę drewnianych podkładów, czyszczenie i uzupełnienie tłucznia, a także tzw. podbicie torów i rozjazdów [...] sieci trakcyjnej. Realizacja robót pozwoli na przywrócenie maksymalnej prędkości rozkładowej do 80 km/h. Trasa Legionowo – Tłuszcz będzie wykorzystana jako linia objazdowa podczas modernizacji ciągu linii [...] poziomie szyn. Po zakończeniu prac w 2015 roku pociągi pasażerskie będą mogły rozwijać prędkość do 160km/h. Na odcinku Zielonka – Wołomin Słoneczna w ramach inwestycji powstanie dodatkowa para torów dla ruchu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stop-przed-kazdym-przejazdem-kolejowo-drogowym-2329

STOP - przed każdym przejazdem kolejowo – drogowym!

26.03.2014

pojazdem szynowym o niebezpieczeństwie. 5. Kierujący pojazdem lub zespołem pojazdów o długości przekraczającej 10 m, który nie może rozwinąć prędkości większej niż 6 km/h, przed wjazdem na przejazd kolejowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-wroclaw-poznan-zmienia-tory-przystanki-mosty-przejazdy-2268

Modernizacja linii Wrocław - Poznań zmienia tory, przystanki, mosty, przejazdy

03.03.2014

pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Podróż najszybszym pociągiem z Wrocławia do Poznania skróci się i zajmie około 1 h 40 min. Inwestycję pn. „Modernizacja linii kolejowej [...] obiekty inżynieryjne, w tym mosty i wiadukty. Na szlaku Żmigród – Korzeńsko ukończono modernizację 5. mostów: nad rzeką Sąsiecznicą, kanałem Sowinia (Młynówka), rzeką Barycz, kanałem Stawnik (Kokot) i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-szybciej-miedzy-wroclawiem-a-walbrzychem-podpisanie-umowy-na-modernizacje-linii-274-784

Będzie szybciej między Wrocławiem a Wałbrzychem - podpisanie umowy na modernizację linii 274

28.06.2010

odcinku, który będzie modernizowany wynosi 40 km/h, z lokalnymi ograniczeniami do 20km/h. Po ukończeniu prac zostanie przywrócona prędkość konstrukcyjna do 100 km/h. Obecnie czas przejazdu pociągiem osobowym [...] VolkerRail Polska Sp. z o.o. Zadanie finansowane ze środków budżetowych zostanie wykonane w okresie 5 miesięcy. Dodatkowych informacji udziela: Bohdan Ząbek (71) 717 59-62 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-prace-na-linii-wroclaw-jelenia-gora-753

Kolejne prace na linii Wrocław - Jelenia Góra

15.04.2010

wzrośnie z obecnych 40 km/h do 100 km/h. Poprawi się również stan przejazdów kolejowo – drogowych i obiektów związanych z obsługa podróżnych. Termin realizacji założono na 5 miesięcy od daty zawarcia umowy [...] naprawa mostu kolejowego oraz przepustów. Zadanie nr 2 dotyczy odcinka Żarów – Jaworzyna o długości 5,8 km. Poza wymianą nawierzchni, w zakresie prac ujęto też naprawę wiaduktu stalowego. Przewidziano również

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-podpisanie-umowy-721

Koleje Dużych Prędkości - podpisanie umowy

03.03.2010

prędkości 350 km/h” w Polsce. Przedmiotem projektu jest identyfikacja wszystkich uwarunkowań technicznych dla infrastruktury kolejowej dla ruchu pociągów z prędkością maksymalną do V = 350 km/h, przeprowadzona [...] modernizacji infrastruktury kolejowej linii kolejowych o rozstawie szyn 1435 mm do prędkości do 350 km/h. W wyniku ogłoszenia Sekretariatu Stanu ds. Turystyki i Handlu w hiszpańskim Ministerstwie Przemysłu [...] (warunków technicznych) dla nowych linii kolejowych, dostosowanych do ruchu pociągów z prędkością 350 km/h i doświadczeń kadry specjalistów hiszpańskich, zdobytych w czasie prac nad nimi i realizacji inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-nr-131-chorzow-batory-tczew-na-odcinku-nowa-wies-wielka-trzciniec-podpisanie-umowy-542

Modernizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory - Tczew na odcinku Nowa Wieś Wielka - Trzciniec - podpisanie umowy

17.04.2009

ramach zadania zostanie wymieniona nawierzchnia torowa na stacjach i szlakach o łącznej długości 9,5 km, zmodernizowane zostaną przejazdy kolejowe i przejścia dla pieszych w poziomie szyn z zabudową n [...] poniesionym nakładom zlikwidujemy lokalne ograniczenia prędkości pociągów, zwiększymy prędkość do 120 km/h, poprawi się bezpieczeństwo ruchu kolejowego oraz będziemy mogli przedstawić bardziej atrakcyjną ofertę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/az-dziewiec-ofert-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-odcinku-linii-kolejowej-e30-bochnia-biadoliny-417

Aż dziewięć ofert na zaprojektowanie i wykonanie robot budowlanych na odcinku linii kolejowej E30 Bochnia - Biadoliny

15.07.2010

złożonych przez: 1. Konsorcjum firm: • LEONHARD WEISS GmbH & Co. KG Leohnard-Weiss-Straβe 22 73037 Göppingen Niemcy, Oddział LEONHARD WEISS GmbH & Co. KG (spółka komandytowa) Oddział w Polsce Wrocław • [...] kwotę 678 415 794,99 PLN 3. Konsorcjum firm: • STRABAG Sp. z o.o. Pruszków (Lider) • STRABAG Rail GmbH Bahnhofstrasse 17 D-97922 Lauda-Königshofen Niemcy • TRAKCE a.s. ul. Hlavkova 428/3 702 00 Ostrava – [...] Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. ul. Prokocimska 4 30-556 Kraków oferta na kwotę 517 848 932,36 PLN 5. Konsorcjum firm: • PKP Energetyka S.A. Warszawa (Lider) • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zakonczone-prace-modernizacyjne-na-linii-gdansk-stargard-szczecinski-655

Zakończone prace modernizacyjne na linii Gdańsk - Stargard Szczeciński

10.11.2009

a Runowem Pomorskim. Dzięki modernizacji, której koszt wyniósł 22,5 mln PLN uzyskano zwiększoną rozkładową prędkość pociągów do 120 km/h. Skrócony czas przejazdu zostanie uwzględniony w rozkładzie jazdy [...] pociągów między Łobzem a Runowem Pomorskim. Zgodnie z podpisaną 2 lipca 2009r. umową firma Schweerbau GmbH, na długości 12,8 km wykonała kompleksową wymianę nawierzchni, wzmocniła skarpy, odnowiła rowy odwadniające

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona234567891011...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 61 do 70 z 731.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook