• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 4.2. Rezultatów: 958, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-z-warszawy-do-lublina-3533

Modernizacja linii z Warszawy do Lublina

13.11.2017

Infrastruktura i Środowisko. Wartość całego projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ wynosi ponad 2,9 mld zł. Zobacz galerie zdjęć z prac na linii do Lublina. Kontakt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przywraca-ruch-na-waznej-slaskiej-linii-2794

PLK przywraca ruch na ważnej śląskiej linii

12.05.2015

nieczynnego od 2008 roku, ponad 6 kilometrowego odcinka, obejmuje wymianę toru, 4 rozjazdów, przebudowę sieci trakcyjnej oraz remont 4 przepustów i wiaduktu. Na odnowionym odcinku pociągi będą mogły jeździć z [...] przewozu węgla z kopalń Rybnickiego Okręgu Węglowego. Z Gliwic do Rybnika przejazd skróci się o ponad 2 godziny. Dzięki rewitalizacji odcinka, pociągi będą mogły jechać krótszą o 50 km trasą zamiast doty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/osiem-ofert-na-modernizacje-linii-paczyna-lubliniec-1317

Osiem ofert na modernizację linii Paczyna – Lubliniec

31.05.2011

88 zł netto) Oferta nr 4 złożona przez Skanska S.A. oferowana cena: 24 456 283,81 zł brutto, ( 19 883 157,57 zł netto) Oferta nr 5 złożona przez Konsorcjum: 1. Strabag Sp. z o.o. 2. Strabag Rail GmbH oferowana [...] GRADE POLSKA Sp. z o.o. oferowana cena: 27 767 865 00 zł brutto,( 22 575 500,00 zł netto) Oferta nr 2 złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie Spółka Akcyjna oferowana cena: 30 299 [...] Konsorcjum: 1. Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. 2. Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o. oferowana cena: 31 319 497,38 zł brutto, (

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-tempo-prac-na-linii-warszawa-tluszcz-2663

Rośnie tempo prac na linii Warszawa – Tłuszcz

06.11.2014

Wszystkie mają zakończyć się jesienią 2016 r. W ramach inwestycji, kompleksową modernizację przejdą 4 stacje i 15 przystanków – łącznie 38 peronów. Wybudowane zostaną m.in. przejścia podziemne, windy i [...] Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Koszt całkowity projektu to 2 004 147 478,25 zł, zaś wysokość dofinansowania: 1 447 038 804,60 zł. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-modernizacji-linii-radomskiej-854

Przygotowania do modernizacji linii radomskiej

17.08.2010

POIiŚ 7.1-19.1 pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie –Radom”. 2. Projekt POIiŚ 7.1-19.2 pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie – Radom – PRACE PRZYGOTOWAWCZE” [...] Zespół Doradców Gospodarczych TOR Sp. z o.o. oferta na kwotę 187 000,00 zł netto, 228 140,00 zł brutto 2. International Management Services Sp. z o.o. oferta na kwotę 192 000,00 zł netto, 234 240,00 zł brutto [...] Spółka Komandytowa – lider, • E-R-G s.c. oferta na kwotę 528 000,00 zł netto, 644 160,00 zł brutto 4. Konsorcjum w składzie: • BBF Sp. z o.o. • DIM Pracownia projektowa Dróg i Mostów oferta na kwotę 477

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szlaban-na-ryzyko-w-lesznie-3005

Szlaban na ryzyko! w Lesznie

11.02.2016

(ponad 2 tygodnie ciągłej nauki) 74 – rekordowa liczba prelekcji w ramach akcji „Październik miesiącem edukacji” –przeprowadzono je na obszarze Zakładu Linii Kolejowych w Ostrowie Wielkopolskim (dla 4 004 [...] Lesznie. Podczas zeszłorocznej edycji w rejonie zorganizowano 74 spotkania, w których uczestniczyło ponad 4 000 dzieci. – Wierzymy, że edukacja dzieci w zakresie zagrożeń na terenach kolejowych przyniesie oczekiwane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-leszno-bedzie-wygodniejsza-dla-podroznych-3785

Stacja Leszno będzie wygodniejsza dla podróżnych

15.06.2018

będzie wybudowany 50 m odcinek. Zarówno wyjście z tunelu na ul. Towarową jak i wyjścia na perony nr 1 i 2. będą miały windę. Dźwigi ułatwią komunikację osobom o ograniczonej mobilności. Zwiększony zakres prac [...] m tunelem dla pieszych ułożone będą tory. Zakończy się także, prowadzona obecnie, budowa peronu nr 2. Finał prac zaplanowano na 3 kwartał br. Przedłużenie przejścia, udogodnienie dla mieszkańców, łączyło [...] perony, dostosowane także dla osób o ograniczonej mobilności. Kolejny etap prac obejmie drugi tor (nr2). Wówczas pociągi będą kursować po nowym torze. W Rawiczu tunelem na nowy peron i przejazd pod torami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-stacje-i-nowe-wiadukty-miedzy-poznaniem-a-lesznem-3373

Nowoczesne stacje i nowe wiadukty między Poznaniem a Lesznem

05.05.2017

Zwiększy się poziom bezpieczeństwa, gdyż wybudowane zostaną 4 nowe wiadukty: 2 kolejowe w Kościanie na ul. Młyńskiej i Gostyńskiej oraz 2 drogowe w Lesznie, na ul. Wilkowickiej i Klonówcu w ciągu drogi [...] skorzystają z 14 nowoczesnych peronów Na 36 km odcinku od Czempinia do Leszna zostaną zmodernizowane 4 stacje i 3 przystanki. Pasażerowie na stacjach Leszno, Stare Bojanowo, Przysieka Stara i Kościan, oraz [...] 5. Pięć istniejących wiaduktów kolejowych i jeden drogowy zostaną przebudowane. Podróżni otrzymają 2 nowe przejścia pod torami w Starym Bojanowie na stacji oraz w Kościanie, na ul. Wyzwolenia. Zmodernizowanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-szczepin-lepsze-podroze-pociagiem-i-tramwajem-5499

Wrocław Szczepin – lepsze podróże pociągiem i tramwajem

16.03.2021

Konstrukcja trzykrotne zwiększyła jego szerokość. Przestrzeń pod wiaduktem umożliwia poprowadzenie 4.pasm jezdni, 2.chodników i ścieżek rowerowych. Budowana jest linia tramwajowa. Wartość inwestycji pn. „Budowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-obsluga-podroznych-na-modernizowanej-stacji-otwock-3679

Lepsza obsługa podróżnych na modernizowanej stacji Otwock

26.03.2018

Infrastruktura i Środowisko. Wartość całego projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ wynosi ponad 2,9 mld zł. Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski Zespół prasowy PKP

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona234567891011...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 61 do 70 z 958.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook