Wyniki wyszukiwania
dobrym stanie technicznym – mówi Piotr Wyborski, Prezes Zarządu Polskich Linii Kolejowych S.A. Dolny Śląsk nie tylko szybko wrócił na kolejową mapę z pełną mocą, ale też zyskuje narzędzia, które pozwolą jeszcze
PRZECZYTAJDobre relacje Wielkopolska – Dolny Śląsk
07.02.2017
Na 32 km odcinku trasy Wrocław – Poznań prace postępują zgodnie z harmonogramem. Zaawansowanie przekroczyło 85%. Po ich zakończeniu najszybsze pociągi pasażerskie będą mogły jechać z prędkością do 160
PRZECZYTAJdostępu do portów morskich Gdańsk, Gdynia, Szczecin, Świnoujście oraz na linii węglowej łączącej Śląsk z portami (Chorzów Batory - Maksymilianowo). W trakcie spotkania omówiono także przygotowania do nowej
PRZECZYTAJModernizacja linii nr 146 na odcinku Wyczerpy – Chorzew Siemkowice pozwoli utrzymać sprawne przewozy towarów z wyższą prędkością i podniesie poziom bezpieczeństwa na torach. Po odnowionej linii pociąg
PRZECZYTAJWspólnie chrońmy kolejową infrastrukturę
19.07.2013
dewastacje na kolei. Regionem szczególnie zagrożonym kradzieżami i dewastacjami jest Górny i Dolny Śląsk. Najczęściej do kradzieży dochodzi na czynnych liniach kolejowych. Złodzieje działają w kilkuosobowych
PRZECZYTAJprace projektowe, a budowę przewidziano na lata 2022- 2024. Korzystnie zmienia się trasa kolejowa Śląsk – porty (linia nr 131) PLK podpisały we wrześniu 2019 roku dwie umowy na zaprojektowanie i wykonanie
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały z firmą Voessing Polska Sp. z o.o. umowę na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania „Prace w ciągu C-E 65 na odcinku Zduńska Wola – Inowrocław – Tcze
PRZECZYTAJnajlepsze możliwe parametry. Za ok. 150 mln zł będą prowadzone prace na Węglówce, linii (nr 131) łączącej Śląsk i Pomorze. Poprawę wyjazdu z Rybnickiego Okręgu Węglowego zapewnią roboty przywracające przejezdność
PRZECZYTAJRozpoczęła się budowa nowego przystanku Strzelce Świdnickie na linii Wrocław – Świdnica między Sobótką Zachodnią i Szczepanowem. W czerwcu zatrzymają się tu pociągi. Mieszkańcy Strzelec i okolicznych
PRZECZYTAJrealizacja prac pozwoli na likwidację „wąskiego gardła” na głównej magistrali kolejowej, łączącej Dolny Śląsk z portami w Szczecnie i Świnoujściu. Poprawiona zostanie przepustowość – sprawniej będzie mogło kursować
PRZECZYTAJ