• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy informacyjny. Rezultatów: 876, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-dla-lepszych-podrozy-z-wielkopolski-przez-kujawy-na-mazury-3111

PLK dla lepszych podróży z Wielkopolski przez Kujawy na Mazury

06.07.2016

stacji Naterki i Olsztyn Zachodni. Perony zostaną przebudowane. Zyskają nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne i oświetlenie oraz będą dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dworce-gotowe-na-przyjecie-pielgrzymow-3110

Dworce gotowe na przyjęcie pielgrzymów

05.07.2016

na przyjęcie pielgrzymów. W największych obiektach wzmocnione zostało zaplecze techniczne oraz informacyjne. W kasach pracować będą dodatkowe załogi, a na dworcach wsparcie dla podróżnych zapewnią informatorzy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsza-obsluga-na-stacji-czempin-dobre-tempo-prac-na-linii-z-poznania-do-wroclawia-3035

Wygodniejsza obsługa na stacji Czempiń, dobre tempo prac na linii z Poznania do Wrocławia

24.03.2016

się standard obsługi podróżnych. Zmodernizowane perony wyposażone będą w wiaty, ławki, tablice informacyjne oraz czytelne oznakowanie. Obiekty będą dostosowane do obsługi osób niepełnosprawnych. Wyremontowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/respektuj-przepisy-i-zyj-plk-rozpoczyna-xii-edycje-kampanii-spolecznej-bezpieczny-przejazd-3097

Respektuj przepisy i żyj. PLK rozpoczyna XII edycję kampanii społecznej Bezpieczny przejazd…

20.06.2016

alny. W XII edycji kampanii przeprowadzane będą debaty i konferencje o bezpieczeństwie, akcje informacyjne na przejazdach i tzw. „dzikich przejściach”, setki spotkań edukacyjnych z dziećmi, kampania w [...] konkursy, happeningi, prelekcje dla dzieci, patrole Straży Ochrony Kolei w terenie oraz kampania informacyjna w mediach, na plakatach i ulotkach. Wszystko po to, by na przejazdach i terenach kolejowych było [...] czarnych punktach) wojewódzkie konferencje prasowe na temat bezpieczeństwa realizacja akcji informacyjnej (ulotki, warsztaty) dla pracowników firm posiadających duże floty samochodowe współpraca ze szkołami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dodatkowe-wakacyjne-kontrole-kierowcow-na-przejazdach-kolejowo-drogowych-3107

Dodatkowe wakacyjne kontrole kierowców na przejazdach kolejowo-drogowych

01.07.2016

wypadków, konkursy, prelekcje dla dzieci, patrole Straży Ochrony Kolei w terenie oraz kampania informacyjna w mediach, na plakatach i ulotkach. Zaplanowano też intensywną współpracę z youtuberami, blogerami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/do-zakopanego-i-skawiny-juz-z-nowego-peronu-krakow-krzemionki-3105

Do Zakopanego i Skawiny już z nowego peronu Kraków Krzemionki

29.06.2016

Nowy peron przystanku Kraków Krzemionki jest oznakowany oraz wyposażony w oświetlenie i tablice informacyjne. Po wybudowaniu i uruchomieniu łącznicy pociągi do Zakopanego pojadą bezpośrednio estakadą, a

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-przygotowana-do-swiatowych-dni-mlodziezy-3104

Kolej przygotowana do Światowych Dni Młodzieży

28.06.2016

przygotowane na Światowe Dni Młodzieży Grupa PKP zadba też o wzmocnienie zaplecza technicznego i informacyjnego. Na dworcach będzie zapewniona obsługa oraz informacja w języku angielskim. Wzmocnione zostaną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-fabryczna-stacja-przyjazna-podroznym-3103

Łódź Fabryczna – stacja przyjazna podróżnym

27.06.2016

(DSO) zlokalizowanego na dworcu i w tunelu. System umożliwia nadawanie niezależnych komunikatów informacyjnych, również w sytuacji zagrożenia pożarem. Obsługa pociągów Zarządca infrastruktury wspólnie z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/4-mln-zl-na-poprawe-obslugi-pasazerow-na-warmii-i-mazurach-3100

4 mln zł na poprawę obsługi pasażerów na Warmii i Mazurach

23.06.2016

W maju Polskie Linie Kolejowe rozpoczęły montaż 80 nowych gablot informacyjnych na ponad 60 stacjach i przystankach na terenie województwa. Lepiej będą prezentowane informacje m.in. w Gąsocinie, Woszczelach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-podroz-z-rzeszowa-do-przemysla-3094

Lepsza podróż z Rzeszowa do Przemyśla

16.06.2016

i wyposażone w windy. Wyremontowane perony będą miały nową nawierzchnię, wiaty, ławki, tablice informacyjne i ułatwią pasażerom korzystanie z pociągów, zapewnią też większe bezpieczeństwo oraz komfort [...] roku podróżni korzystają już z wyremontowanego peronu z nowymi wiatami oświetleniem i tablicami informacyjnymi. Obiekt został też wydłużony do 400 m, co ułatwia pasażerom obsługę przy pociągach dalekobieżnych

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...64656667686970717273...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 681 do 690 z 876.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook