• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ramach. Rezultatów: 3666, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-duzy-przetarg-w-2011-roku-szesc-ofert-w-przetargu-na-modernizacje-linii-kolejowej-wroclaw-poznan-na-odcinku-wroclaw-granica-wojewodztwa-dolnoslaskiego-1114

Pierwszy duży przetarg w 2011 roku – sześć ofert w przetargu na modernizację linii kolejowej Wrocław – Poznań na odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego

12.01.2011

13,3 km, a także realizacja robót w ramach uzupełnienia na odcinku Skokowa Żmigród – 8,2 km. (tj. budowa ekranów akustycznych, budowa drogi prostopadłej). W ramach zadania przeprowadzone zostaną roboty [...] zapotrzebowania. Faza II jest przewidziana do realizacji po 2015 roku w ramach odrębnego projektu. Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich [...] Regionalnego POIiŚ pod nr 7.1- 4. www.pois.gov.pl Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Informacje dla mediów Robert Kuczyński PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/nowy-rzeszow-glowny-przebudowa-stacji-4361

Nowy Rzeszów Główny – przebudowa stacji

Prace za 205 mln zł prowadzone są w ramach projektu "Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III - Rzeszów Główny" współfinansowanego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-nr-146-na-odcinku-wyczerpy-chorzew-siemkowice-4189

Modernizacja linii kolejowej nr 146 na odcinku Wyczerpy – Chorzew Siemkowice

oczyszczono system odwodnienia na długości 24 km. Zmodernizowano 18 przejazdów kolejowo-drogowych. W ramach remontu obiektów inżynieryjnych wykonano prace na 66-metrowym stalowym moście na rzece Warcie w Ważnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/dziennik-budowy-warszawa-okecie-radom-4824

Dziennik budowy: Warszawa Okęcie - Radom

poziomu bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/nastepna-stacja-bezpieczenstwo-4504

Następna stacja: Bezpieczeństwo

W ramach Krajowego Programu Kolejowego przebudujemy prawie 3000 skrzyżowań. Tylko z dedykowanego programu przejazdowego prace obejmą 182 przejazdy. Co i gdzie zmieniamy, jak działają urządzenia i co to

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-warszawskiego-wezla-kolejowego-241

Modernizacja Warszawskiego Węzła Kolejowego

12.09.2007

była prezentacja Projektów cząstkowych zdefiniowanych przez Centrum Naukowo-Techniczne Kolejnictwa w ramach realizowanego na zlecenie naszej spółki Wstępnego Studium Wykonalności dla zadania „Modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-i-ncbr-stawiaja-na-kolejowe-innowacje-4646

PLK i NCBR stawiają na kolejowe innowacje

28.04.2020

Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz Narodowe Centrum Badań i Rozwoju zamierzają rozwijać współpracę w ramach Wspólnego Przedsięwzięcia „BRIK – Badania i Rozwój w Infrastrukturze Kolejowej”. Do drugiego konkursu [...] powstaną innowacyjne rozwiązania, zwiększające możliwości polskiej kolei. – Projekty już realizowane w ramach pierwszego konkursu BRIK przyczynią się m.in. do usprawnienia procesu utrzymania i modernizacji [...] stabilności ruchu kolejowego. To innowacje, z których skorzysta każdy pasażer, każdy z nas. Dlatego w ramach drugiego konkursu, który planujemy ogłosić w 2021 roku, zamierzamy postawić przed zespołami badawczymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-budowa-kolejowych-tuneli-pod-szczegolnym-nadzorem-dla-bezpieczenstwa-ludzi-i-srodowiska-5508

Łódź: budowa kolejowych tuneli pod szczególnym nadzorem dla bezpieczeństwa ludzi i środowiska

19.03.2021

sieciami energetycznymi, ciepłowniczymi, wodnymi. Monitoring i ocena stanu technicznego obiektów W ramach przygotowań do budowy wykonano ocenę stanu technicznego ponad 330 budynków zlokalizowanych na trasie [...] Fabryczna i Kaliska) i na osi północ – południe (przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna, Żabieniec). W ramach projektu powstaną nowe przystanki m.in. Łódź Polesie i Łódź Śródmieście , które będą zintegrowane [...] (TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” jest współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość projektu wynosi ponad 1,7 mld zł z czego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bardziej-atrakcyjna-kolej-na-warmii-i-mazurach-pierwszy-etap-elektryfikacji-linii-elk-korsze-6449

Bardziej atrakcyjna kolej na Warmii i Mazurach. Pierwszy etap elektryfikacji linii Ełk – Korsze

07.12.2021

do Giżycka. Prace zostały zaplanowane na lata 2021-24. Kolejne etapy projektu będą realizowane w ramach przyszłej perspektywy finansowej w latach 2021-2027. Projekt ubiega się o dofinansowanie z Unii [...] w rozwój i modernizację kolei w Polsce pozostają jednym z głównych priorytetów wsparcia Polski w ramach Funduszy Europejskich. Po modernizacji głównych szlaków nasza uwaga kieruję się na linie położone [...] więcej pociągów w tym samym czasie. W efekcie Mazury zyskają dostęp do lepszej oferty kolejowej. W ramach inwestycji wymienione będą również tory oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Wzrost poziomu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwiekszaja-mozliwosci-kolei-miedzy-olsztynem-a-braniewem-6279

PLK zwiększają możliwości kolei między Olsztynem a Braniewem

22.10.2021

i wiadukty kolejowe. Projekt o wartości 147 mln zł netto jest dofinansowany ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Roboty zaplanowano do 2023 [...] emu Sp. z o.o. modernizację linii szerokotorowej na odcinku Braniewo – granica państwa. Roboty w ramach projektu pn. „Prace na szlaku Braniewo – Granica Państwa linii kolejowej nr 217 Wielkie Wierzno – [...] przejazdu cięższych pociągów towarowych. Wartość robót to 30 mln zł. Środki pochodzą z budżetu państwa. W ramach projektu zostanie opracowana dokumentacja projektowa dla budowy nowej towarowej stacji przygranicznej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...63646566676869707172...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 671 do 680 z 3666.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook