Wyniki wyszukiwania
skrzyżowań w Tłuszczu, Zielonce i Mokrej Wsi na linii kolejowej Rail Baltica Warszawa – Białystok. Trwają prace przy budowie nowego wiaduktu w Jeziorkach na trasie ze stolicy do Radomia. Bezkolizyjne skrzyżowania
PRZECZYTAJNa linii obwodowej już widać nowe perony
23.08.2017
miejscu. Aby nadrobić czas przy przebudowie wiaduktu na ul. Obozowej, wydłużony przez wstrzymanie prac przez konserwatora zabytków, zostanie zmieniona technologia robót. Umożliwi to zminimalizowanie zmian
PRZECZYTAJrskiem. Na wielu stacjach pasażerowie już korzystają z nowych ławek i wiat peronowych. Wszystkie prace w tych regionach zakończą się we wrześniu tego roku. Oprócz właściwego utrzymania infrastruktury
PRZECZYTAJchętnie wykorzystywana przez mieszkańców Wielkopolski w codziennych dojazdach do szkół, uczelni i pracy oraz w czasie weekendów. Pierwszy etap modernizacji prowadzony był na odcinku Poznań Wschód – Wągrowiec
PRZECZYTAJroku na bazie wypracowanej koncepcji będzie powstawał projekt budowlany dla całej stacji. Pierwsze prace budowlane, które zostaną zintegrowane z modernizacją na linii średnicowej ruszą w 2018 roku. Stacja
PRZECZYTAJnadzoru inwestorskiego nad robotami wg FIDIC, 3. Koordynacji realizacji umowy zawartej na wykonanie prac modernizacyjnych w systemie „projektuj – buduj" linii kolejowych nr 219 i 35, 4. Współpracy z Dyrektorem
PRZECZYTAJobsługa pasażerów na stacjach i przystankach oraz możliwość szybszej jazdy pociągów. Po zakończeniu prac wzrośnie prędkość pociągów pasażerskich z 90 km/h do 120 km/h. Na przystankach: Warszawa Ursus, Pruszków
PRZECZYTAJPLK otwiera rynek dla nowych technologii
18.09.2015
Bazując na standardzie telefonii komórkowej GSM, został udoskonalony i dostosowany do specyfiki pracy związanej z eksploatacją i utrzymaniem infrastruktury kolejowej oraz zarządzaniem ruchem pociągów
PRZECZYTAJWydłużało to nie tylko czas przejazdu, ale i generowało dodatkowe koszty dla przewoźników. W ramach prac powstał nowy tor o długości ponad 2 km wraz z towarzyszącą infrastrukturą oraz wybudowano dwa nowe
PRZECZYTAJtorów wraz z modernizacją podtorza, odwodnienia na szlaku Gdańsk Oliwa – Sopot (150 m). Realizacja prac na szlakach i stacjach obejmie: ułożenie kabla światłowodowego całkowitą wymianę sieci trakcyjnej
PRZECZYTAJ