Wyniki wyszukiwania
Szybciej i wygodniej z Łodzi do Warszawy
13.01.2015
podziemnej stacji Łódź Fabryczna do Warszawy Centralnej potrwa 70 minut. Pociągi będą kursować z prędkością 160 km/h. Perony przyjazne wszystkim pasażerom Na zmodernizowanej trasie powstało już 12 z 16 peronów
PRZECZYTAJPowstało Centrum Kolei Dużych Prędkości
06.07.2010
organizacyjna naszej Spółki Centrum Kolei Dużych Prędkości, której podstawowym zadaniem będzie zarządzanie realizacją projektu budowy linii dużych prędkości w Polsce. Zapraszamy do zapoznania się z szerszymi
PRZECZYTAJlinii będzie oznaczał też korzyści dla połączeń pasażerskich. Wymiana torów pozwoli na podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów do 120km/h dzięki czemu czas przejazdu po trasie liczącej ok. 100 km skróci
PRZECZYTAJSą efekty inwestycji PLK
21.01.2015
W artykule Violetty Krasnowskiej niestety nie ma liczb, które jednoznacznie bronią działań Polskich Linii Kolejowych, a które autorka otrzymała. Bez nich artykuł pokazuje tylko mały wycinek trudnych s
PRZECZYTAJzakończy się w listopadzie tego roku i dzięki niej pociągi na trasie Kluczbork – Poznań pojadą z prędkością 120 km/h. Zwiększy się komfort oraz bezpieczeństwo podróży. Kolejnym etapem inwestycji będzie
PRZECZYTAJNowa koncepcja stacji Warszawa Zachodnia
24.01.2015
Jarosław Bator, członek zarządu PKP S.A. Zaplanowane przez PLK działania obejmują również podniesienie prędkości pociągów na rozjazdach – nawet do 80 km/h, co pozwoli na zwiększenie częstotliwości ruchu pociągów
PRZECZYTAJprzyczółki i filary oraz schody skarpowe. Po modernizacji pociągi przez most mogą przejeżdżać z prędkością 100 km/h, czyli o 70 km/h szybciej niż przed remontem. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół
PRZECZYTAJprzebudowie przejazdów kolejowych pociągi pasażerskie na tej trasie będą mogły osiągnąć maksymalną prędkość 160 km/h. W Międzyrzecu Podlaskim windą na nowy peron W Międzyrzecu Podlaskim podróżni mogą już
PRZECZYTAJrównież 4 najnowocześniejsze rozjazdy w Polsce, pozwalające pociągom na sprawną zmianę toru przy prędkości 130 km/h. Nowy układ torów w Grodzisku pozwala na postoje pociągów dalekobieżnych, dzięki czemu
PRZECZYTAJsprawnego przejazdu m.in. pociągów relacji Kluczbork – Poznań. Obecnie składy na tym odcinku kursują z prędkością 120 km/h. Polskie Linie Kolejowe poza torem wymieniły również rozjazdy na stacji Antonin. Remont
PRZECZYTAJ