Wyniki wyszukiwania
Umowa za 4,6 mln zł netto, podpisana przez PLK SA z konsorcjum firm w składzie: Infra – Centrum Doradztwa Sp. z o.o. i Infra–Projekt Sp. z o.o. zakłada przygotowanie dokumentacji projektowej, przeprowadzenie [...] centrum Krakowa zajmie ok. 30 minut. Koszt budowy nowego toru o długości 6 km oszacowano na przeszło 320 mln zł. Firmowany przez Ministerstwo Infrastruktury program Kolej + jest wart 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld [...] ch połączeń kolejowych lub połączenia wymagają usprawnienia. Dzięki realizacji Kolei Plus ok. 1,5 mln ludzi zyska lepszy dostęp do kolei pasażerskiej. Więcej na dedykowanej stronie https://www.plk-sa.
PRZECZYTAJkierunku Radomia, Skarżyska-Kamiennej, Dęblina, Szydłowca. Wartość realizacji zadania to prawie 4,5 mln zł netto Nowy przystanek w Kosowie został zbudowany pomiędzy ulicą Radomską i ulicą Krychnowicką, na [...] Tomaszowem Mazowieckim a Radomiem, w pobliżu przystanku Kończyce Radomskie. Wartość zadania to ponad 5,7 mln zł. Podróżnym z powiatu płońskiego udostępniony został przystanek Koziebrody w nowej lokalizacji (linia [...] Kierowcy już przejeżdżają przez tory sprawniej dzięki nowej nawierzchni. Koszt wszystkich prac wyniesie 3 mln zł netto. W październiku 2023 r. w Józefinie między Warszawą a Mińskiem Mazowieckim (lk2), PKP Polskie
PRZECZYTAJW Kraśniku są cztery tory. Trzy z nich zelektryfikowaliśmy w 2020 roku, a po czwartym, zmodernizowanym w 2018 roku, jeżdżą na razie tylko pociągi spalinowe. Zmieni się to od 2025 roku, planujemy bowie
PRZECZYTAJSuwałki-Trakiszki. Od 2022 r., systematycznie w kolejnych etapach, zrealizowaliśmy roboty za łącznie 21,7 mln zł. Na większości z 29 km linii oczyszczony i uzupełniony został tłuczeń, którego zużyliśmy 41 tys
PRZECZYTAJEBI wynosi 342 mln euro, co daje 1 422 379 000 zł. Wartość projektu to: 400 mln euro za pociągi + 235 mln euro za serwisowanie przez 17 lat + 30 mln euro za centrum serwisowe = 665 mln euro.” Skala ro
PRZECZYTAJlub szkoły oraz podróże okazjonalne. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę o wartości 2,1 mln zł z wykonawcą robót – Przedsiębiorstwem Robót Inżynieryjnych DIAG-MOST Sp. z o.o. – Rządowy program
PRZECZYTAJNowy tor na odcinku Działdowo – Nidzica
10.01.2019
Olsztyn” są realizowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Wartość umowy to ok. 260 mln zł. Dofinansowanie UE wynosi 85 proc. Zakończenie inwestycji planowane jest w drugiej połowie 2019
PRZECZYTAJA. Zakończenie zadania planowane jest w III kwartale 2025 r. Przedsięwzięcie o wartości blisko 46 mln zł netto zostanie zrealizowane w ramach projektu pn. „Digitalizacja infrastruktury kolejowej poprzez
PRZECZYTAJmogą zatrzymywać się dłuższe pociągi jadące w kierunku Warszawy i Gdańska. Prace o wartości ponad 3,3 mln zł netto zostały zrealizowane ze środków „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych
PRZECZYTAJograniczonych możliwościach poruszania się, czy z ciężkim bagażem. W ramach inwestycji za ponad 1,1 mln zł powstała również nowa nastawnia. To z niej dyżurny ruchu będzie zarządzał ruchem kolejowym na terenie
PRZECZYTAJ