• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1775, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-polaczenia-z-lodzi-kaliskiej-do-kutna-3936

Lepsze połączenia z Łodzi Kaliskiej do Kutna

01.10.2018

rozpoczną się roboty równolegle na dwóch odcinkach: Zgierz – Ozorków i Ozorków – Łęczyca. Ostatnim etapem będzie przebudowa odcinka Łęczyca – Kutno. Trasa Łódź Kaliska - Kutno ma być przebudowana do końca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdansk-glowny-podrozni-korzystaja-z-przebudowanego-peronu-3928

Gdańsk Główny – podróżni korzystają z przebudowanego peronu

25.09.2018

przebiegały pod okiem konserwatora zabytków. Rusza przebudowa peronu nr 1 Jeszcze we wrześniu kolejny etap prac obejmie peron nr 1. Obsługa podróżnych będzie zachowana z peronu nr 2. W trosce o bezpieczeństwo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniejsze-podroze-program-rozjazdowy-na-polmetku-3905

Sprawniejsze podróże – program rozjazdowy na półmetku

06.09.2018

bezpieczeństwa poprzez zabudowę nowych rozjazdów kolejowych o podwyższonym standardzie konstrukcyjnym - etap II” jest finansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ 5.2-20). Wartość projektu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-malaszewiczach-podrozni-korzystaja-z-nowych-peronow-3863

W Małaszewiczach podróżni korzystają z nowych peronów

08.08.2018

poprawa ochrony środowiska. Projekt „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap III – LCS Terespol” jest współfinasowany przez Unię Europejską w ramach instrumentu finansowego Łącząc

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-maszyny-usprawniaja-prace-na-sieci-kolejowej-3819

Nowoczesne maszyny usprawniają prace na sieci kolejowej

06.07.2018

podbijarek, torowej - CSM i rozjazdowej UNIMAT o najnowocześniejszych parametrach pracy to kolejny etap największego programu inwestycyjnego spółki. Wysoka wydajność i jakość pracy zdecydowanie zwiększają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rudawa-z-nowego-peronu-do-krakowa-i-katowic-3794

Rudawa. Z nowego peronu do Krakowa i Katowic

22.06.2018

opiewa na ok. 2 mld zł. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb” jest współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu „Łącząc Europę”. Kontakt dla mediów:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-systemy-sterowania-zwieksza-bezpieczenstwo-podroznych-3661

Nowoczesne systemy sterowania zwiększą bezpieczeństwo podróżnych

12.03.2018

dyżurnych ruchu trwa non-stop - kierowanie ruchem nie może być przerwane, nastawnia przebudowywana jest etapami. Prace już się rozpoczęły. Polegają na odnowieniu i przygotowaniu nowych pomieszczeń, wymianie instalacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowanie-sieci-kolejowej-do-zmian-klimatu-3472

Przygotowanie sieci kolejowej do zmian klimatu

11.09.2017

silnych wiatrów. Ekspertyza dostarczy również informacji ważnych dla zadań inwestycyjnych zarówno na etapie ich projektowania jak i realizacji. Wypracowane zostaną propozycje nowych standardów konstrukcyjnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/objazdy-przygotowane-wiadukty-do-rozbiorki-3386

Objazdy przygotowane – wiadukty do rozbiórki

25.05.2017

modernizacji odcinka między Warszawą Wschodnią a Warszawą Zachodnią. W minionym roku zakończono pierwszy etap prac - wybudowanie nowego peronu na stacji Warszawa Gdańska. Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-2016-r-z-polski-do-niemiec-po-nowym-moscie-kolejowym-3062

W 2016 r. z Polski do Niemiec po nowym moście kolejowym

02.05.2016

komfortowa podróż dla pasażerów. Wartość realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi ok

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...62636465666768697071...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 661 do 670 z 1775.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook