• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-koleja-w-aglomeracji-warszawskiej-nowy-przystanek-i-pociagi-na-trasie-rembertow-zielonka-3142

Wygodniej koleją w aglomeracji warszawskiej – nowy przystanek i pociągi na trasie Rembertów-Zielonka

29.07.2016

pociągi pasażerskie będą mogły jeździć po trasie z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast towarowe z prędkością do 120 km/h. Całość zasadniczych prac zostanie zakończona do końca roku. Całkowity koszt [...] korzystających z połączeń aglomeracyjnych. Sprawniejsze i bezpieczniejsze podróże – po nowych torach 120 km/h W ramach kontraktu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wymieniły na całym odcinku tory, sieć trakcyjną [...] koszt robót na odcinku Warszawa Rembertów – Zielonka – Tłuszcz (Sadowne) to ponad 2 miliardy złotych. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 75 Rail Baltica Warszawa – Białystok – granica z Litwą, etap I

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-1-lipca-wygodniejsza-podroz-ze-stacji-wolomin-i-wolomin-sloneczna-3108

Od 1 lipca wygodniejsza podróż ze stacji Wołomin i Wołomin Słoneczna

01.07.2016

pociągi pasażerskie będą mogły jeździć po trasie z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast towarowe z prędkością do 120 km/h. Całość zasadniczych prac zostanie zakończona do końca roku. Całkowity koszt [...] koszt robót na odcinku Warszawa Rembertów – Zielonka – Tłuszcz (Sadowne) to ponad 2 miliardy złotych. Modernizacja linii kolejowej E 75 Warszawa – Białystok – granica państwa (Rail Baltica) na odcinku Warszawa [...] Od 1 lipca wykonawca przeszedł do drugiego etapu i rozpoczął roboty na drugim torze. PLK wymienią 18 km sieci. Remont zapewni lepsze utrzymanie linii kolejowej, zminimalizuje awaryjność i ograniczy kradzieże

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-trasy-chelmza-grudziadz-z-nadzorem-inwestorskim-1896

Rewitalizacja trasy Chełmża – Grudziądz z nadzorem inwestorskim

05.04.2013

Zaplanowane prace rewitalizacyjne na tym odcinku pozwolą na podwyższenie prędkości pociągów z 50 km/h do 80-100 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu pociągów o około 20 min. Projekt obejmuje rewitalizację około [...] budowlanych wykonana zostanie, między innymi, całkowita wymiana nawierzchni torowej na długości około 38 km, modernizacja 38 przejazdów i 10 peronów oraz remont 56 przepustów. Na trasie zostaną zamontowane [...] m wybrano ofertę przedstawioną przez firmę SGS Polska Sp. z o.o. z Warszawy. Wartość umowy wynosi: 2 164 800,00 PLN brutto. W najbliższym czasie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłoszą przetarg na opracowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-wylonienie-wykonawcy-zadania-robot-budowlanych-w-obszarze-lsc-nasielsk-684

Otwarcie ofert na wyłonienie wykonawcy zadania robót budowlanych w obszarze LSC Nasielsk

21.12.2009

szyn w obszarze LSC Nasielsk: zadanie 9 - wiadukt kolejowy w km 57,213 oraz wiadukt drogowy w km 61,607, zadanie 10 - wiadukty drogowe w km 63,953 i 70,225” . Szacunkowa wartość zamówienia wynosiła dla [...] 95 euro netto, 9 934 201,30 euro brutto zadanie 10 7 409 131,41 euro netto, 9 039 140,32 euro brutto 2. Mostostal Warszawa S.A. Warszawa zadanie 9 7 231 811,77 euro netto, 8 822 810,36 euro brutto zadanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozwoj-kolei-we-wroclawiu-i-na-dolnym-slasku-8373

Rozwój kolei we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku

31.05.2023

Do 2023 roku zrealizowane zostały inwestycje o łącznej wartości około 2 mld złotych. Dzięki Krajowemu Programowi Kolejowemu realizowanemu na terenie województwa dolnośląskiego mieszkańcy wielu miast i [...] komunikacji. W latach 2015-23 w województwie dolnośląskim wyremontowano i zmodernizowano ponad 560 km torów. Wybudowanych zostało 14 nowych przystanków, zmodernizowano 37 stacji i 37 przystanków. Dzięki [...] program Kolej Plus i przywrócenie stacji Wrocław Świebodzki do eksploatacji. Mam nadzieję, że w ciągu 2-3 miesięcy ogłoszone będą kolejne przetargi związane z koleją aglomeracyjną na obwodnicę towarową Wrocławia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/realizacja-rozkladu-jazdy-i-likwidacja-skutkow-powodzi-848

Realizacja rozkładu jazdy i likwidacja skutków powodzi

11.08.2010

zakresu zniszczeń np. koszt odbudowy kilkuset metrów nasypu kolejowego Stróże – Krościenko wyniósł 1,2 miliona zł. Na linii Katowice - Zwardoń w branży automatyki straty przekroczyły 350 tys. zł. Pod koniec [...] . Dzięki temu możliwa jest obsługa bocznicy „Huta szkła Sandomierz”. Wykonane prace pochłonęły już 2,6 miliona zł. Trwają procedury wyboru wykonawców robót na kolejnych odcinkach linii uszkodzonych w wyniku [...] Dolnym Śląsku w odbudowie jest linia CE 59 na odcinku Krzepów – Głogów. Fala Odry zniszczyła tam ponad 5 km dwutorowej linii. Odbudowa będzie kosztować 6 milionów zł i potrwa do września br. Do likwidacji szkód

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wracaja-bezposrednie-pociagi-z-lublina-przez-deblin-do-warszawy-4463

Wracają bezpośrednie pociągi z Lublina przez Dęblin do Warszawy

11.12.2019

Lublin – Warszawa będzie obsługiwało 7 par pociągów dalekobieżnych PKP Intercity - najszybszy pojedzie w 2 godz. 16 minut. Na trasę Lublin – Dęblin wyjedzie 5 par pociągów Przewozów Regionalnych – najszybszy [...] Po 15 grudnia wykonawcy będą kontynuować roboty na drugim torze. Drugą nitkę widać już na blisko 36 km linii Dęblin – Lublin. Postępuje budowa sieci trakcyjnej. W ramach inwestycji przebudowywane są obiekty [...] stolicami Mazowsza i Lubelszczyzny skróci się do około 1h 30 min. Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Powstanie 77 nowych peronów i 11 nowych podziemnych przejść dla pieszych, które poprawią komfort

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwock-wygodniejsze-perony-sprawniejsza-komunikacja-4319

Otwock wygodniejsze perony, sprawniejsza komunikacja

06.08.2019

zdemontowano już tory i sieć trakcyjną na odcinku 25 km. Przygotowywany jest teren pod drugi tor. Wykonawca przygotował m.in. 120 tys. podkładów, 140 km szyn, ponad 7 000 ścianek peronowych. Prace zakończą [...] trzeci peron. Będzie dostosowany do obsługi pociągów dalekobieżnych i aglomeracyjnych (tak jak peron nr 2). Wykonano większość robót ziemnych. Układane są tory, montowane elementy sieci trakcyjnej, kontynuowana [...] prace przy montażu rozjazdów od strony Świdra. Na stacji zmodernizowanych zostanie łącznie około 10 km torów i sieci trakcyjnej. Sprawne przejazdy pociągów zapewni 30 nowych rozjazdów. Nowoczesny system

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wrzuca-wyzszy-bieg-towary-docieraja-szybciej-niz-rok-temu-10818

Kolej wrzuca wyższy bieg. Towary docierają szybciej niż rok temu

23.06.2025

została podniesiona na 1 708,842 km torów dla pociągów pasażerskich oraz na 1 542,577 km torów dla pociągów towarowych. Jednocześnie dopuszczalne naciski osi wzrosły na 690,205 km torów. Zmiany te poprawiają [...] Smardzów Wrocławski – Kłodzko Główne, gdzie średni czas przejazdu w 2025 roku wynosi 2 godziny i 29 minut – to aż 2 godziny i 28 minut krócej niż rok wcześniej (średni czas przejazdu wynosił prawie 5 godzin)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-analizuje-jakosc-ekspertyz-obiektow-inzynieryjnych-10776

PLK S.A. analizuje jakość ekspertyz obiektów inżynieryjnych

10.06.2025

120 km/h, przy utrzymaniu tej samej klasy obciążenia. Nie ma powiązania z klasą linii; Jest przyjmowana jedna wartość dopuszczalnej prędkości przejazdu taboru np. przy sześciu klasach linii (od C2 do D4) [...] użytkowej przy obciążeniu rzeczywistym taborem kolejowym (model D4 wg PN-EN 15528) i przy prędkości 100 km/h. We wnioskach tej ekspertyzy napisano „Dźwigary przęseł zespolonych spełniają warunki nośności użytkowej [...] D4), gdy tymczasem wartość obciążenia klasy D4 jest o 25% większa niż obciążenia klasy C2. Jest niska, gdyż przy niskiej prędkości wykonano próbne obciążenie; Autorzy ekspertyzy informują, że: „Wyniki

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...62636465666768697071...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 661 do 670 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook