• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-zdunskiej-woli-nowym-przejsciem-bezpiecznie-na-perony-i-przez-miasto-4381

W Zduńskiej Woli nowym przejściem bezpiecznie na perony i przez miasto

01.10.2019

jest w 3 windy. Dźwigi zapewnią dostęp do pociągu osobom o ograniczonej możliwości poruszania się, podróżnym z ciężkim bagażem oraz opiekunom z dziećmi. Od czerwca podróżni korzystają już z 2 nowych peronów [...] nowego peronu wyspowego oraz przebudowanych torów. Pabianice – stacja dostosowywana do potrzeb podróżnych W Pabianicach wybudowany zostanie wyższy peron wyspowy dostosowany do potrzeb osób o ograniczonych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-lodzi-kaliskiej-z-5-nowych-peronow-bedzie-wiecej-polaczen-4322

Przebudowa Łodzi Kaliskiej, z 5 nowych peronów będzie więcej połączeń

07.08.2019

komfortowych peronów i wygodne przejścia Inwestycja na stacji Łódź Kaliska znacznie ułatwi obsługę podróżnych. Przebudowane będzie łącznie pięć peronów. W rejonie czynnego wiaduktu zachodniego nad Aleją ks [...] przesunięte w stronę Alei ks. bp. W. Bandurskiego. Na stacji wymienione zostanie oświetlenie. Dla podróżnych zaplanowano nowe wiaty i ławki. Czytelne oznakowanie oraz nowy system informacji ułatwi orientacje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpiecznie-na-wakacje-dodatkowe-dzialania-kolejarzy-na-przejazdach-4294

Bezpiecznie na wakacje – dodatkowe działania kolejarzy na przejazdach

12.07.2019

zagrożenia na terenie kolejowym poinformuj Straż Ochrony Kolei Straż Ochrony Kolei dba o bezpieczeństwo podróżnych w czasie wakacji – szczególnie w pociągach i na stacjach. Częściej sprawdzane są służbowe przejścia [...] regularne działania przeciw kradzieżom. W terenie jest wykorzystywany nowoczesny sprzęt. Do dyspozycji podróżnych jest całodobowy numer alarmowy SOK – (22) 474 00 00. Funkcjonariusze reagują na każde zgłoszenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowane-na-wysokie-temperatury-3862

PLK przygotowane na wysokie temperatury

08.08.2018

Przez całą dobę działa też Centrum Wsparcia Klienta – jednostka dedykowana organizowaniu pomocy podróżnym w razie utrudnień w ruchu pociągów. Pomimo wzmożonych działań prewencyjnych, upały mogą mieć wpływ [...] ustawione są miski z wodą. Obsługa dworców będzie niezwłocznie reagować w sytuacjach, gdy któryś z podróżnych źle się poczuje lub zasłabnie. Załogi pociągów PKP Intercity i pracownicy ochrony zostali przeszkoleni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-krotszych-podrozy-z-poznania-do-pily-3716

Bliżej krótszych podróży z Poznania do Piły

30.04.2018

zabezpieczony powłoką antykorozyjną. Remontowane są dwa wiadukty kolejowe w Bogdanowie. Zmiany dla podróżnych od 5 maja Od 5 maja do 1 września 2018 r. - w związku z rozpoczęciem kolejnego etapu inwestycji [...] Pasażerowie składów dalekobieżnych nadal pojadą przez Krzyż lub Stargard. Szczegółowe informacje dla podróżnych dostępne są na stronach internetowych przewoźników oraz stronie www.portalpasazera.pl . Szybciej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komfortowe-perony-i-krotsze-podroze-w-swietokrzyskim-3502

Komfortowe perony i krótsze podróże w świętokrzyskim

06.10.2017

mówi Włodzimierz Żmuda, członek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Komfortowe perony dla podróżnych Inwestycja na linii Skarżysko - Kamienna – Kielce – Kozłów zwiększy komfort podróżowania koleją [...] przystankach m.in. Suchedniów, Kielce, Wolica, Kozłów. Wszystkie obiekty zostaną dostosowane do potrzeb podróżnych o ograniczonej mobilności. Na stacjach i przystankach zamontowane będą nowe wiaty, ławki, gabloty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/walbrzych-dwie-zmodernizowane-stacje-i-nowy-przystanek-3494

Wałbrzych – dwie zmodernizowane stacje i nowy przystanek

29.09.2017

wyposażone w wiaty, oświetlenie i system dynamicznej informacji podróżnych. Dostęp do peronów osobom o ograniczonej mobilności i podróżnym z cięższym bagażem ułatwiłyby windy. Modernizacja stacji i przystanków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/slask-zyskuje-coraz-lepsze-polaczenia-kolejowe-3307

Śląsk zyskuje coraz lepsze połączenia kolejowe

27.02.2017

inżynieryjne, urządzenia sterowania ruchem kolejowym, sieć trakcyjną oraz infrastrukturę do obsługi podróżnych. Dla pasażerów bardziej komfortowe cztery stacje i przystanki Inwestycja obejmie przebudowę peronów [...] elementy małej architektury – wiaty, ławki, gabloty informacyjne. Większy komfort i bezpieczeństwo podróżnym zapewni nowe oświetlenie peronów i dróg dojścia oraz czytelne oznakowanie stacji i przystanków osobowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-obsluga-pasazerow-na-stacjach-czestochowa-osobowa-i-czestochowa-stradom-3086

Lepsza obsługa pasażerów na stacjach Częstochowa Osobowa i Częstochowa Stradom

03.06.2016

atrakcyjnych czasów przejazdu z Częstochowy m.in. do Warszawy, Wrocławia, Krakowa zwiększyło liczbę podróżnych. Częstochowa Stradom Na stacji wykonano już roboty konstrukcyjne przejścia: część pod torami oraz [...] się, system dynamicznej informacji pasażerskiej i monitoring. Na czas budowy przygotowano dla podróżnych dobrze oznaczone, tymczasowe przejście przez tory. Pociągi kursują zgodnie z obowiązującym rozkładem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ncbr-i-pkp-plk-sa-wspolnie-zainwestuja-50-mln-zl-w-rozwoj-nowoczesnej-infrastruktury-kolejowej-2912

NCBR i PKP PLK S.A. wspólnie zainwestują 50 mln zł w rozwój nowoczesnej infrastruktury kolejowej

22.10.2015

Rozwiązania, wypracowane w ramach wspólnego przedsięwzięcia PLK i NCBR, zapewnią lepszą obsługę podróżnych oraz bezpieczniejszy i bardziej przyjazny środowisku naturalnemu transport. Program inicjujemy [...] przewozach kolejowych. Projekty obejmują także kwestie związane z lepszym dostosowaniem do potrzeb podróżnych infrastruktury przystanków i stacji oraz zabezpieczeniem elementów wyposażenia. Spółka chce także

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...61626364656667686970...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 651 do 660 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook