• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1873, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwiekszaja-komfort-obslugi-na-stacjach-w-bialej-podlaskiej-malaszewiczach-i-terespolu-3656

PLK zwiększają komfort obsługi na stacjach w Białej Podlaskiej, Małaszewiczach i Terespolu

07.03.2018

stanie się konkurencyjna w stosunku do innych środków transportu. Inwestycja zwiększy bezpieczeństwo podróżnych oraz bezpieczeństwo przewozu ładunków. Efektem modernizacji będzie też poprawa ochrony środowiska

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szykuja-sie-szybsze-i-wygodniejsze-podroze-pociagiem-z-poznania-do-pily-3655

Szykują się szybsze i wygodniejsze podróże pociągiem z Poznania do Piły

07.03.2018

dalekobieżny. Łączy ważne ośrodki północnej Wielkopolski oraz południe kraju m.in. z Kołobrzegiem. Dla podróżnych będą 4 nowe przystanki kolejowe: Poznań Podolany, Złotniki Grzybowe, Złotkowo oraz Bogdanowo.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/11-marca-korekta-rozkladu-jazdy-3660

11 marca korekta rozkładu jazdy

10.03.2018

11 marca do 9 czerwca br. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wraz z przewoźnikami przygotowali dla podróżnych ofertę połączeń kolejowych, która uwzględnia realizowane na sieci kolejowej inwestycje. Dzięki [...] funkcjonalne PLK poprawiają standard obsługi i dostępność stacji kolejowych dla wszystkich grup podróżnych. Od 11 marca pasażerowie stacji Poznań Główny będą mogli korzystać z wszystkich zmodernizowanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzeci-tor-wieksze-mozliwosci-kolei-w-poznaniu-3659

Trzeci tor – większe możliwości kolei w Poznaniu

09.03.2018

się o realizację projektu. Wartość studium to prawie 1,3 mln zł. Poznań Główny – wygodniej dla podróżnych Od 11 marca pasażerowie stacji Poznań Główny będą mogli korzystać z wszystkich zmodernizowanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecin-glowny-z-windami-i-kladka-3673

Szczecin Główny z windami i kładką

21.03.2018

Kolejowe S.A. kontynuują modernizację stacji. Zasadniczym celem projektu jest m.in. poprawa wygody podróżnych korzystających z peronów (nr 2 i 3) oraz umożliwienie samodzielnego dostępu do peronów osobom o [...] o ograniczonej mobilności. - PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. istotnie zwiększają dla podróżnych dostępność stacji i przystanków. Szczecin Główny będzie miejscem, z którego każdy pasażer wygodnie dostanie [...] Osoby o ograniczonej mobilności skorzystać będą mogły z 5 wind na perony. Nad bezpieczeństwem podróżnych będzie czuwać system monitoringu. Perony nr 1, 2 i 3 zostaną również wyposażone w nowe wiaty. Na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/milionowe-inwestycje-dla-pasazerow-dolnoslaskich-stacji-3672

Milionowe inwestycje dla pasażerów dolnośląskich stacji

21.03.2018

iem ciężkiego sprzętu układają żelbetowe ścianki nowego wyższego peronu, który znacznie ułatwi podróżnym dostęp do pociągów. Będą też lepsze dojścia, dostosowane dla osób o ograniczonej mobilności. Układane [...] 100 km/h. Dołączą do nich urządzenia sterowania ruchem. Budowany jest też peron. Lepszą obsługę podróżnych zapewni pełniejsze wyposażenie w nowe ławki, wiaty, tablice informacyjne. Peron będzie dobrze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-za-330-mln-zl-skroca-podroz-do-zakopanego-3671

Prace za 330 mln zł skrócą podróż do Zakopanego

19.03.2018

poruszania się. Perony będą wyposażone w wiaty, ławki, oświetlenie, system informacji pasażerskiej. Podróżnym w Nowym Targu przebudowa kładki dla pieszych zapewni wygodniejsze i bezpieczniejsze dojście do pociągów [...] sprawniejsze kursowanie pociągów, poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego i wzrost komfortu obsługi podróżnych na stacjach i przystankach. Zakończenie wszystkich prac na linii w 2023 r. skróci podróż z Krakowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzrosnie-poziom-bezpieczenstwa-na-trasie-krakow-katowice-3678

Wzrośnie poziom bezpieczeństwa na trasie Kraków – Katowice

26.03.2018

infrastruktury. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. poza skracaniem podróży i poprawą komfortu obsługi podróżnych zapewniają także wzrost poziomu bezpieczeństwa. – Prace na odcinku od Jaworzna Szczakowej do Krakowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-obsluga-podroznych-na-modernizowanej-stacji-otwock-3679

Lepsza obsługa podróżnych na modernizowanej stacji Otwock

26.03.2018

Nowa stacja Otwock Przebudowana stacja w Otwocku będzie bardziej funkcjonalna. Komfortową obsługę podróżnych zapewnią dwa perony wyspowe o długości 200-400 m (400 m dla pociągów dalekobieżnych oraz 200 m

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroz-na-trasie-opole-nysa-bedzie-krotsza-i-bezpieczniejsza-3681

Podróż na trasie Opole – Nysa będzie krótsza i bezpieczniejsza

28.03.2018

Prawie o połowę skróci się czas przejazdu z Nysy do Opola. Odnowiona linia ułatwi podróże mieszkańców Nysy do stolicy województwa i w dalsze regiony kraju. Inwestycja zwiększy także komfort obsługi pa

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...57585960616263646566...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 611 do 620 z 1873.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook