• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polaczenie-kolejowe-do-wieliczki-jak-nowe-1886

Połączenie kolejowe do Wieliczki jak nowe!

25.03.2013

projektu „Zintegrowany System Transportu Zbiorowego w aglomeracji krakowskiej” to 216 mln złotych, z czego prawie 104 mln złotych pochodzi ze środków Unii Europejskiej, z Funduszu Spójności. Kontakt dla mediów:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-wrocily-na-odnowiona-trase-jelenia-gora-szklarska-poreba-2072

Pociągi wróciły na odnowioną trasę Jelenia Góra - Szklarska Poręba

17.11.2013

311 Jelenia Góra - Szklarska Poręba Górna”. Całkowita wartość przedsięwzięcia to 34 mln złotych, z czego ponad 21 mln pochodzi ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polmetek-modernizacji-trzech-kolejowych-mostow-na-trasie-wroclaw-walbrzych-2242

Półmetek modernizacji trzech kolejowych mostów na trasie Wrocław – Wałbrzych

14.02.2014

Wałbrzycha i Jeleniej Góry. Zakończenie prac planowane jest w lipcu br. Koszt przedsięwzięcia to ponad 9,6 mln. zł. Efektem już wykonanych prac na linii Wrocław – Wałbrzych – Jelenia Góra (nr 274) m.in. wymiany [...] wyposażonymi w pochylnie. Koszt prac prowadzonych na tej linii w ostatnich latach wyniósł przeszło 400 mln zł i planowane są kolejne prace. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsza-podroz-z-jeleniej-gory-do-szklarskiej-poreby-2677

Wygodniejsza podróż z Jeleniej Góry do Szklarskiej Poręby

27.11.2014

Kolej Aglomeracyjna – etap I”. Zakończenie zaplanowano w maju 2015 r. Wartość robót wynosi ponad 10 mln zł. Wykonawcą jest konsorcjum firm, których liderem jest Przedsiębiorstwo Budownictwa Kolejowego i [...] przejazdy kolejowo-drogowe. Standard obsługi podróżnych poprawiła przebudowa peronów. Projekt kosztował 34 mln zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszaja-pociagi-z-olsztyna-do-portu-lotniczego-olsztyn-mazury-2991

Ruszają pociągi z Olsztyna do Portu Lotniczego Olsztyn - Mazury

20.01.2016

połączenia do portu lotniczego w Szymanach składała się z dwóch etapów. Pierwszy, o wartości ponad 94 mln zł, polegał na położeniu 44 kilometrów nowych torów na odcinku Olsztyn – Szczytno linii 219 oraz na [...] perony i wymieniono nawierzchnię na 37 przejazdach kolejowo–drogowych. Drugi etap, o wartości ponad 51 mln zł, polegał na wybudowaniu całkowicie nowej linii kolejowej o długości 1,6 km odchodzącej od linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-przejazdach-w-polnocnej-polsce-2451

Bezpieczniej na przejazdach w północnej Polsce

13.06.2014

remont przejazdów w ramach II etapu w województwach kujawsko-pomorskim i pomorskim wydadzą ponad 49 mln zł. W Polsce jest ponad 12,5 tys. przejazdów kolejowo-drogowych. Za ich utrzymanie odpowiada PLK, choć [...] poprawi się bezpieczeństwo i zlikwidowane zostaną zagrożenia eksploatacyjne, będzie kosztowała ponad 300 mln zł. Projekt „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń eksploatacyjnych na przejazdach kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/23-miliony-zl-na-nowy-most-kolejowy-miedzy-polska-i-niemcami-2787

23 miliony zł na nowy most kolejowy między Polską i Niemcami

04.05.2015

Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około 23 mln zł, z czego prawie 17,5 mln zł pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-linia-i-lepsze-przystanki-miedzy-ostrzeszowem-a-ostrowem-wielkopolskim-2718

Szybsza linia i lepsze przystanki między Ostrzeszowem a Ostrowem Wielkopolskim

03.02.2015

do obsługi osób o ograniczonej mobilności. Rewitalizacja odcinka Ostrzeszów – Antonin kosztowała 20 mln zł. PLK kontynuuje prace . Spółka zaplanowała w tym roku wymianę szyn i podkładów na 16 km odcinku [...] bezpieczeństwo kierowców. Na prace pomiędzy Antoninem a Ostrowem Wielkopolskim PLK zaplanowała 35 mln. Trasa z Wielkopolski na Śląsk Rewitalizacja odcinka Ostrzeszów – Ostrów Wielkopolski to jeden z elementów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-koleja-z-koluszek-do-czestochowy-2306

Szybciej koleją z Koluszek do Częstochowy

18.03.2014

technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa” wyniesie ponad 535 mln złotych netto, z czego 416,2 mln złotych netto będzie pochodzić z dofinansowania Unii Europejskiej. Kontakt dla mediów:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-40-minut-pociagiem-z-rybnika-do-chalupek-2558

W 40 minut pociągiem z Rybnika do Chałupek

30.07.2014

zgodnie z umową przewidziano na 30 października 2015. Koszt prac wynosi 159,7 mln zł przy dofinasowaniu z UE w wysokości 98 mln zł. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...57585960616263646566...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 611 do 620 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook