Wyniki wyszukiwania
projektu „Zintegrowany System Transportu Zbiorowego w aglomeracji krakowskiej” to 216 mln złotych, z czego prawie 104 mln złotych pochodzi ze środków Unii Europejskiej, z Funduszu Spójności. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJ311 Jelenia Góra - Szklarska Poręba Górna”. Całkowita wartość przedsięwzięcia to 34 mln złotych, z czego ponad 21 mln pochodzi ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego
PRZECZYTAJWałbrzycha i Jeleniej Góry. Zakończenie prac planowane jest w lipcu br. Koszt przedsięwzięcia to ponad 9,6 mln. zł. Efektem już wykonanych prac na linii Wrocław – Wałbrzych – Jelenia Góra (nr 274) m.in. wymiany [...] wyposażonymi w pochylnie. Koszt prac prowadzonych na tej linii w ostatnich latach wyniósł przeszło 400 mln zł i planowane są kolejne prace. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie
PRZECZYTAJKolej Aglomeracyjna – etap I”. Zakończenie zaplanowano w maju 2015 r. Wartość robót wynosi ponad 10 mln zł. Wykonawcą jest konsorcjum firm, których liderem jest Przedsiębiorstwo Budownictwa Kolejowego i [...] przejazdy kolejowo-drogowe. Standard obsługi podróżnych poprawiła przebudowa peronów. Projekt kosztował 34 mln zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecz
PRZECZYTAJpołączenia do portu lotniczego w Szymanach składała się z dwóch etapów. Pierwszy, o wartości ponad 94 mln zł, polegał na położeniu 44 kilometrów nowych torów na odcinku Olsztyn – Szczytno linii 219 oraz na [...] perony i wymieniono nawierzchnię na 37 przejazdach kolejowo–drogowych. Drugi etap, o wartości ponad 51 mln zł, polegał na wybudowaniu całkowicie nowej linii kolejowej o długości 1,6 km odchodzącej od linii
PRZECZYTAJremont przejazdów w ramach II etapu w województwach kujawsko-pomorskim i pomorskim wydadzą ponad 49 mln zł. W Polsce jest ponad 12,5 tys. przejazdów kolejowo-drogowych. Za ich utrzymanie odpowiada PLK, choć [...] poprawi się bezpieczeństwo i zlikwidowane zostaną zagrożenia eksploatacyjne, będzie kosztowała ponad 300 mln zł. Projekt „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń eksploatacyjnych na przejazdach kolejowych
PRZECZYTAJDolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około 23 mln zł, z czego prawie 17,5 mln zł pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura
PRZECZYTAJdo obsługi osób o ograniczonej mobilności. Rewitalizacja odcinka Ostrzeszów – Antonin kosztowała 20 mln zł. PLK kontynuuje prace . Spółka zaplanowała w tym roku wymianę szyn i podkładów na 16 km odcinku [...] bezpieczeństwo kierowców. Na prace pomiędzy Antoninem a Ostrowem Wielkopolskim PLK zaplanowała 35 mln. Trasa z Wielkopolski na Śląsk Rewitalizacja odcinka Ostrzeszów – Ostrów Wielkopolski to jeden z elementów
PRZECZYTAJtechnicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa” wyniesie ponad 535 mln złotych netto, z czego 416,2 mln złotych netto będzie pochodzić z dofinansowania Unii Europejskiej. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJzgodnie z umową przewidziano na 30 października 2015. Koszt prac wynosi 159,7 mln zł przy dofinasowaniu z UE w wysokości 98 mln zł. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności
PRZECZYTAJ