Wyniki wyszukiwania
w system informacji pasażerskiej - nagłośnienie, oświetlenie, czytelne tablice z opisem wyjść, kierunków jazdy pociągów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zrealizowały zadanie „Budowa przejścia podziemnego
PRZECZYTAJKrościenko. Dzięki inwestycji wyeliminujemy dotychczasową konieczność postoju na stacji Jasło dla zmiany kierunku jazdy, co umożliwi bezpośrednie połączenia na odcinku Rzeszów – Krosno – Nowy Zagórz. Budowa łącznicy
PRZECZYTAJCMK przyjaźniejsza dla zwierząt
30.10.2024
e oddziaływania kolei na otoczenie – zwłaszcza na żyjące w bliskim sąsiedztwie linii zwierzęta. Kierunek działań wskazała decyzja środowiskowa, wydana przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska. Na odcinku
PRZECZYTAJsąsiedni peron nr 1. Dzięki wyższym peronom podróżni łatwiej wsiadają do pociągów odjeżdżających w kierunku centrum miasta oraz Nakła nad Notecią i Piły. Zamontowano nowe wiaty, ławki i poręcze do odpoczynku
PRZECZYTAJścienna. Te specjalistyczne elementy pozwolą szkole lepiej przygotować do zawodu uczniów kolejowych kierunków. Historia i edukacja Zarządca infrastruktury przekazał również szyny dla Fundacji na Rzecz Obronności
PRZECZYTAJpociągi będą mogły kończyć lub rozpoczynać trasy w centrum miasta. Poprawi się przepustowość linii w kierunku: Kudowy, Międzylesia, Kamieńca Ząbkowickiego i Wałbrzycha. Obecnie trwają prace projektowe, roboty
PRZECZYTAJRadosław Burak-Romanowski, dyrektor Biura Energetyki PLK. Pozyskiwanie energii ze słońca to główny kierunek badań PKP Polskich Linii Kolejowych S.A w obszarze wykorzystania odnawialnych źródeł energii. Zarządca
PRZECZYTAJzapewniała sprawniejszy przejazd większej liczby składów. Inwestycja usprawni m.in. przewóz towarów w kierunku gdyńskiego portu. Przebudowa i transport Podzielenie projektu na dwa etapy zapewnia możliwość przebudowy
PRZECZYTAJremontu, pociągi zatrzymujące się na stacji Szczecin Podjuchy oraz jadące ze Szczecina Głównego w kierunku m.in. stacji Gryfino, Chojna, Kostrzyn, pojadą drogą okrężną przez Szczecin Dąbie. Czas przejazdu
PRZECZYTAJ3,7 km odległości pomiędzy stacjami Zielona Góra i Sulechów, wyeliminowaniu konieczności zmiany kierunku jazdy pociągów oraz podniesieniu prędkości do 100 km/h, czas ich jazdy zostanie skrócony o około
PRZECZYTAJ