• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szklany-dach-dworca-lodz-fabryczna-prawie-gotowy-2842

Szklany dach dworca Łódź Fabryczna prawie gotowy

23.07.2015

już dobrze widoczna. Kończona jest także część podziemna oraz czterotorowy tunel o długości prawie 2km. Gotowe są już konstrukcje peronów, trwa budowa torów, w tym układanie 30-metrowych szyn. Zakończyła [...] Kopcińskiego, ułożono już wszystkie tory. Cała inwestycja, w tunelu i na dworcu, obejmuje montaż 12,5 km torów. Trwa budowa ostatniego 155-metrowego odcinka tunelu pod ulicą Kopcińskiego. Pierwsze przejazdy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-ulatwi-podroze-w-krakowie-i-na-trasach-dalekobieznych-3359

Kolej ułatwi podróże w Krakowie i na trasach dalekobieżnych

18.04.2017

Powstanie 850 m estakada na odcinku od ul. Kopernika do ul. Miodowej i 2 dodatkowe, dwustumetrowe mosty na Wiśle. Inwestycja PLK obejmuje ok. 20 km odcinek linii kolejowej Kraków Główny Towarowy – Rudzice. Na tej [...] Andrzej Adamczyk. Kolej w Krakowie bardziej dostępna i wygodniejsza Kolejowe podróże przez Kraków ułatwią 2 nowe przystanki: Kraków Grzegórzki i Kraków Złocień oraz 4 przebudowane Kraków Łobzów, Kraków Prokocim [...] trasie będzie 56 zmodernizowanych obiektów w tym 22 nowe. Sprawne przejazdy pociągów zapewni m.in. 50 km nowych torów i 200 rozjazdów. Nad bezpieczeństwem i dobrą organizacja ruchu czuwać będą dwa nowoczesne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-warszawy-w-strone-otwocka-sprawne-podroze-podmiejskie-i-dalekobiezne-3258

Z Warszawy w stronę Otwocka sprawne podróże podmiejskie i dalekobieżne

20.12.2016

osiągać prędkość 120 km/h, a towarowe 80 km/h. Na odcinku Warszawa Wawer – Otwock maksymalna prędkość pociągów osobowych osiągnie 160 km/h, na odcinku łącznicy kolejowej nr 506 - 100 km/h. Modernizowany w [...] linii nr 7 oraz łącznicy nr 506 należy do sieci TEN-T i będzie wyposażony w system ERTMS/ETCS poziom 2. W efekcie inwestycji PLK wzrośnie prędkość handlowa połączeń kolejowych, co wpłynie na skrócenie czasu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-fabryczna-polowa-dachu-gotowa-2782

Łódź Fabryczna – połowa dachu gotowa

27.04.2015

peronach nr 3 i 2 powstały już klatki schodowe, a na peronach 3 i 4 - zamontowano windy techniczne. W dwóch nawach tunelu, na odcinku od ulicy Niciarnianej do Kopcińskiego jest już zainstalowane po 2/3 torów. [...] których pociągi ze zmodernizowanej stacji Łódź Widzew dotrą czterotorowym tunelem o długości blisko 2km. Na dworcu, pod ziemią znajdą się przystanki autobusów dalekobieżnych oraz parking mogący pomieścić [...] Cała inwestycja, w tunelu i na dworcu obejmuje montaż 12,5 km torów. Pierwsze pociągi na nowym dworcu Łódź Fabryczna Testy i próby eksploatacyjne rozpoczną się za kilka miesięcy, pod koniec 2015 roku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-dbaja-o-transport-wegla-do-elektrocieplowni-w-elblagu-7602

PLK dbają o transport węgla do elektrociepłowni w Elblągu

18.10.2022

Linii Kolejowych S.A. będzie sprawny przewóz węgla do elektrociepłowni w Elblągu koleją. Prace na 2,5 km odcinku między Elblągiem Zdrój a Tropami na linii Elbląg – Braniewo rozpoczęły w październiku. Specjalne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prowadzmy-debate-o-kdp-w-polsce-mowi-marek-pawlik-wiceprezes-zarzadu-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-1420

Prowadźmy debatę o KDP w Polsce, mówi Marek Pawlik wiceprezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

02.09.2011

modernizujemy linie konwencjonalne, przywracając je do prędkości m.in. 160km/h , to jeżdżąc np. 160km/h przez 2/3 trasy i 350 km/h 1/3 trasy będziemy osiągali dobre czasy przejazdu w relacjach miedzy głównymi [...] dla infrastruktury kolejowej do prędkości 350 km/h. W związku z tym nie można budować linii na 200 km/h skoro standardem w UE, w której jesteśmy, jest 350 km/h. Jeśli w przyszłym roku decyzja polityczna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-stacji-kolejowej-w-radomiu-dobiega-konca-2961

Przebudowa stacji kolejowej w Radomiu dobiega końca

15.12.2015

prędkością 160 km/h, natomiast pociągi towarowe z prędkością do 120 km/h. Docelowo, na tej trasie, podróż najszybszym pociągiem zajmie około 70 minut. Przewidywany koszt przebudowy całej linii to 2,1 miliarda [...] niewidomych. PLK zadbała również o podwyższenie poziomu bezpieczeństwa. Wymieniono sieć trakcyjną, 14 km torów oraz 38 rozjazdów, które są kluczowym elementem torowiska oraz odpowiadają za sprawny i bezpieczny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-lodz-fabryczna-dobra-trasa-z-nowoczesnym-dworcem-3248

Warszawa – Łódź Fabryczna dobra trasa z nowoczesnym dworcem

10.12.2016

Inwestycja w tunelu i na dworcu obejmuje montaż 12,5 km torów. • Grubość zewnętrznych ścian tunelu przekracza 1 m, natomiast płyty górnej sięga nawet 2,5 m. • Na pierwszym poziomie, 8 metrów pod ziemią, [...] dworzec kolejowy z poczekalnią i kasami. • Na dworcu znajduje się 37 tys. m2 podwieszanych sufitów, 4 tys. szklanych ścian oraz 340 km kabli, które odpowiadają za prawidłowe działanie wszystkich instalacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobre-tempo-prac-przy-modernizacji-torow-do-trojmiejskich-portow-4599

Dobre tempo prac przy modernizacji torów do trójmiejskich portów

25.03.2020

ponad 10 km szyn. Projekt pn. „Poprawa dostępu kolejowego do portu morskiego w Gdyni” wiąże się z przebudową 115 km torów oraz elektryfikacją dojazdów do bram portu. Przebudowanych będzie 13 km dróg, most [...] Gdańsk” to m. in. przebudowa ponad 70 km torów, 13 przejazdów kolejowo – drogowych i przejść dla pieszych oraz wymiana 221 rozjazdów. Przebudowane będą 3 mosty, 2 wiadukty oraz 18 przepustów. Nad torami [...] Towarowa zdemontowano większość starych torów, rozjazdów i sieci trakcyjnej. Usunięto łącznie ponad 23 km torów oraz 50 rozjazdów. Gotowe jest odwodnienie. Wzmacniany jest grunt, do czego użyto dotychczas

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-maszyny-na-historycznej-wiedence-szykuja-dobre-podroze-4464

Nowoczesne maszyny na historycznej Wiedence szykują dobre podróże

11.12.2019

odcinku Częstochowa – Zawiercie”, wymienionych zostanie 88 km torów i sieci trakcyjnej. Zrewitalizowane będą 34 obiekty inżynieryjne, w tym 20 mostów i 2 wiadukty. Poziom bezpieczeństwa na linii zwiększy mo [...] modernizacja 15 przejazdów kolejowo–drogowych. Pociągi pojadą szybciej - prędkość wzrośnie ze 120 do 160 km/h. Wartość zadania wynosi 380 mln zł. Finansowanie z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...56575859606162636465...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 601 do 610 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook