• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/system-ertms-zwiekszy-poziom-bezpieczenstwa-na-linii-krakow-rzeszow-3601

System ERTMS zwiększy poziom bezpieczeństwa na linii Kraków – Rzeszów

25.01.2018

Linie Kolejowe S.A. podpisały dziś (25 stycznia 2018 r.) umowy na „Zabudowę systemu ERTMS/ETCS poziom 2 na linii E30 Podłęże – Rzeszów oraz nadzór inżynierski”. Efektem wdrożenia nowoczesnego systemu ERTMS [...] trasie – mówi Łukasz Smółka, dyrektor Gabinetu Politycznego Ministra Infrastruktury. ERTMS poziomu 2 opiera się na dedykowanym kolei systemie łączności bezprzewodowej GSM-R oraz na nowoczesnych technologiach [...] Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Projekt przewiduje wyposażenie 135 km linii Podłęże – Rzeszów w nowoczesne urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Obejmie 16 stacji kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rybnik-wygodniejsze-perony-przebudowywane-tory-i-wiadukt-3599

Rybnik - wygodniejsze perony, przebudowywane tory i wiadukt

24.01.2018

przy peronach na stacjach: Rybnik i Żory. Na stacji Rybnik postępuje też budowa wind na peronie 1 i 2. Peron 3 zostanie wyposażony w platformę przyschodową. Na odcinku Chybie – Żory zakończono przebudowę [...] pieszych). W ramach inwestycji Chybie - Żory - Rybnik - Nędza/Turze wyremontowanych zostanie ok. 60 km linii kolejowej dwa mosty nad rzeką Nacyną w Rybniku (128 m) i Wisłą w gminie Strumień (105 m) oraz [...] ekologicznego, szybkiego i konkurencyjnego środka komunikacji. Inwestycja w liczbach: Przebudowa obejmie 60 km linii kolejowej 20 przebudowanych peronów 91 obiektów inżynieryjnych 20 przejazdów kolejowo-drogowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-stacji-pilawa-zwiekszy-komfort-obslugi-podroznych-3598

Przebudowa stacji Pilawa zwiększy komfort obsługi podróżnych

22.01.2018

rozbiórka starych peronów. Demontowane są tory, rozjazdy, oświetlenie i sieć trakcyjna. Wykonawca zdjął 5 km starej sieci trakcyjnej i wbił ponad 100 fundamentów nowych słupów. Trwają prace przy budowie tunelu [...] tysięcy podkładów, około 14 tysięcy ton tłucznia i kruszyw. Na odcinku Pilawa – Dęblin na około 50 km zdemontowany został jeden tor i sieć trakcyjna. Kontynuowana jest rozbiórka starych urządzeń sterowania [...] pompy do betonu. Nowe tory, po przebudowie linii Otwock – Lublin, będą dostosowane do prędkości 160 km/h, a wymiana rozjazdów i przebudowa przejazdów kolejowo-drogowych zapewni większy poziom bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/beda-krotsze-i-wygodniejsze-podroze-z-gdyni-do-slupska-3597

Będą krótsze i wygodniejsze podróże z Gdyni do Słupska

19.01.2018

Polskich Linii Kolejowych S.A. Szybciej i sprawniej dzięki dobudowie torów Modernizacja obejmie ponad 100 km linii między Gdynią Chylonią a Słupskiem. Lepsze możliwości podróży i przewozu towarów zapewni dobudowa [...] umów na projektowanie to 29,9 mln zł netto. Projekt w Krajowym Programie Kolejowym oszacowany jest na 2 mld zł. Współfinansowanie przewidziano z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Kontakt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nadodrzanka-rozpoczela-sie-modernizacja-na-odcinku-drzensko-kostrzyn-3591

Nadodrzanka: rozpoczęła się modernizacja na odcinku Drzeńsko – Kostrzyn

15.01.2018

Roboty zostaną zakończone w III kwartale 2018 r. a ich efektem będzie podniesienie prędkości z 40 km/h do 120 km/h. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzą także prace, które poprawią komunikacje w obrębie [...] dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Prace obejmują wymianę około 38 km toru. Przebudowana zostanie sieć trakcyjna oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Wymiana rozjazdów [...] Poprawę warunków, szczególnie dla ruchu towarowego, przyniosą prace na 27 obiektach inżynieryjnych, w tym 2 wiaduktach i moście. Dostosowanie ich do większych obciążeń zapewni sprawny przewóz cięższych ładunków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/magistrala-weglowa-ponad-2-mld-zl-na-lepsze-podroze-i-sprawny-przewoz-towarow-3583

Magistrala węglowa: ponad 2 mld zł na lepsze podróże i sprawny przewóz towarów

04.01.2018

łącznie 165 km linii kolejowej z Chorzowa Batorego do Zduńskiej Woli. Prace obejmą wymianę torów, rozjazdów oraz sieci trakcyjnej. Podwyższona zostanie prędkość pociągów pasażerskich do 140 km/h. Pociągi [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły 4 przetargi na szacowaną kwotę ponad 2 mld zł na modernizację magistrali węglowej na odcinku Chorzów Batory – Tarnowskie Góry – Zduńska Wola Karsznice. To fragment [...] Pociągi towarowe pojadą z prędkością do 120 km/h. Nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym zapewnią sprawną obsługę większej liczby składów towarowych. Budowa nowych 4 lokalnych centrów sterowania Bytom,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-pila-zakonczony-pierwszy-etap-prac-3581

Poznań – Piła – zakończony pierwszy etap prac

02.01.2018

Roboty na odcinku Poznań – Oborniki Most. rozpoczęły się we wrześniu 2017 r. Zmodernizowano już 25 km jednego z dwóch torów, sieć trakcyjną i obiekty inżynieryjne. Przebudowano perony, od strony moder [...] Modernizacja 94 kilometrowej linii skróci czas przejazdu z Poznania do Piły o ok. 40 minut – z ok. 2 h do 1 h i 20 minut. Wybudowane zostaną 4 przystanki: Poznań Podolany, Złotniki Grzybowe, Złotkowo i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budowa-systemu-ertms-gms-r-i-modernizacja-linii-czestochowa-zawiercie-z-unijnym-wsparciem-3578

Budowa systemu ERTMS/GMS-R i modernizacja linii Częstochowa - Zawiercie z unijnym wsparciem

29.12.2017

oraz punktualność realizowanych połączeń. Pociągi pasażerskie będą osiągały prędkość 160 km/h, a towarowe 120 km/h. Pasażerowie zyskają lepszą ofertę przewozową. Skróci się czas podróży. Poziom bezpieczeństwa [...] łączności cyfrowej W ramach pierwszego przedsięwzięcia PLK zainstalują system ERTMS/GSM-R prawie 14 tys. km linii kolejowych na obszarze całej Polski. Umożliwia on komunikacją pomiędzy uczestnikami ruchu kolejowego [...] standardy w przypadku tego przetargu. Wartość całej inwestycji to 468 mln zł, a dofinansowania unijnego 198,2 mln zł. Projekt zostanie zakończony w 2020 roku. Programu Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/odnowiona-jaworzyna-slaska-i-sprawniejsze-podroze-w-karkonosze-3577

Odnowiona Jaworzyna Śląska i sprawniejsze podróże w Karkonosze

29.12.2017

do pociągów. Obecnie przygotowywana jest dokumentacja. Prace, wraz z przebudową środkowego peronu nr 2, przewidziane są w latach 2018/2019. Sprawniejsze podróże i przewóz towarów z Wrocławia do Jeleniej [...] kolejowym na odcinku Janowice Wielkie – Wojanów. Prace pozwolą na przejazd pociągów z prędkością do 120 km/h. Dotychczas zrealizowane prace i nowoczesne pociągi kursujące na trasie Wrocław – Jelenia Góra z [...] Jaworzyny Śląskiej, Wałbrzycha czy do podnóży Karkonoszy. Najszybsze pociągi z Wrocławia jadą poniżej 2 godzin. Na prace na trasie Wrocław – Jelenia Góra w 2017 r. przeznaczono prawie 85 mln zł. Finansowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/swietokrzyskie-koleja-szybciej-dzieki-budowie-lacznicy-czarnca-wloszczowa-pln-3576

Świętokrzyskie – koleją szybciej dzięki budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Płn.

29.12.2017

ok. 3,2km zelektryfikowaną linią jednotorową. Zostanie ona przystosowana do ruchu dwukierunkowego. Po zakończeniu prac pociągi pasażerskie będą mogły poruszać się z prędkością maksymalną 100 km/h, a towarowe [...] Kielcami do ok. 2 h i 10 min, na co będzie miał wpływ także przejazd pociągów z wyższą prędkością przez CMK. Obecnie podróż z Kielc do Warszawy najszybszym pociągiem linią nr 8 trwa ok. 2 h 47 min. Nowo [...] Włoszczowa Północ stworzy nowe możliwości dla kolei w woj. świętokrzyskim. Linia o długości ponad 3 km połączy linię nr 61 (Kielce – Fosowskie) z Czarncy z Centralną Magistralą Kolejową. Tym samym utworzy

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...56575859606162636465...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 601 do 610 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook