Wyniki wyszukiwania
roku. Wcześniej jako Oddział Zmechanizowanych Robót Drogowych - DOM w Poznaniu, obecnie pod nazwą Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu sp. z o.o. Skrót DOM jest odwołaniem do historii stanowiącej
PRZECZYTAJzużyciu energii poprzez poprawę przepustowości i płynności ruchu pociągów. Harmonogram inwestycji zakłada, że wykonawcy etap projektowy zakończą w drugiej połowie 2025 roku, a roboty budowlane będą realizowane
PRZECZYTAJnajszybszych składów między Wielkopolską i Pomorzem Zachodnim skróci się nawet około 50 min. Inwestycja zakłada przebudowę 45 peronów na 21 stacjach i przystankach oraz modernizację 48 przejazdów kolejowo-drogowych
PRZECZYTAJKanałem Obry. Prace między Lesznem a gr. woj. dolnośląskiego Prace po firmie Astaldi kontynuuje Zakład Robót Komunikacyjnych DOM Poznań. Niezbędne było przeprowadzenie szczegółowej inwentaryzacji robót
PRZECZYTAJdo kolei umożliwi budowa dwóch nowych przystanków w miejscowościach Laski oraz Berejów. Projekt zakłada przebudowę stacji i przystanków: Parczew, Parczew Kolejowa, Gródek, Zabiele, Brzeźnica Bychawska
PRZECZYTAJprzewoźnikami, a także zarządcami infrastruktury w mieście. Plan budowy w pierwszej kolejności zakłada wykonanie części estakad kolejowych i obiektów inżynierskich, których na będzie ułożony jeden tor
PRZECZYTAJwłączamy się w edukację na rzecz bezpieczeństwa – mówi Jarosław Chmielarz, koordynator kampanii z Zakładu Linii Kolejowych w Ostrowie Wielkopolskim. Od początku przekaz „Bezpiecznego przejazdu…” adresowany
PRZECZYTAJEfekty realizacji podpisanej dziś umowy to korzyści dla mieszkańców - zwiększenie możliwości transportu kolejowego w Warszawie. - Inwestycje z Krajowego Programu Kolejowego zwiększają dostępność Polak
PRZECZYTAJna odcinku Warszawa Włochy – Grodzisk Mazowiecki było kolejnym etapem przedsięwzięcia PLK, które zakłada rozbudowę Warszawskiego Węzła Kolejowego. Dzięki temu, jeszcze w tym roku PLK może ogłosić przetarg
PRZECZYTAJzarówno toru normalnego (880 m) jak i szerokiego (11,8 km) po polskiej stronie. Ponadto projekt zakłada wydłużenie czterech torów o 200 m (do 1050 m), co zapewni możliwość przyjmowania dłuższych składów
PRZECZYTAJ