Wyniki wyszukiwania
Wzorcowa kolej aglomeracyjna w Krakowie
06.11.2014
między stacjami Kraków Główny Osobowy i Kraków Bonarka. Częstotliwość kursowania pociągów będzie wyższa, skróci się czas przejazdu, a za sprawą m.in. przebudowy przystanków osobowych Kraków Zabłocie i
PRZECZYTAJMasa przewożonego w każdym wagonie towaru będzie mogła być zwiększona średnio nawet o 10 – 12 ton. Ma to znaczenie dla przewozów towarowych po torach o klasycznym i o szerokim rozstawie szyn stosowany
PRZECZYTAJperonów z uwzględnieniem pełnej dostępności dla osób z ograniczoną możliwością poruszania się, a także wyższe bezpieczeństwo i komfort podróży. To jednak nie jedyne korzyści z prowadzonych działań. „Zbliżenie”
PRZECZYTAJaglomeracyjnych i dalekobieżnych. Na stacji Jelenia Góra Zachodnia zmiany obejmą dwa perony. Obiekty będą wyższe, lepiej oświetlone i oznaczone, dzięki czemu zapewnią podróżnym lepszą obsługę. Zmodernizowana będzie
PRZECZYTAJNowe perony na trasie Siedlce – Terespol
28.11.2014
Ponad 200 nowoczesnych i wyższych peronów na stacjach i przystankach kolejowych w całym kraju zostanie przekazanych w użytkowanie podróżnym do końca 2014 roku. W ramach projektu modernizacji linii kolejowej
PRZECZYTAJPowstanie też 10 nowych torów, co zwiększy przepustowość linii. Perony o długości 400 metrów są wyższe od dotychczasowych i ułatwiają pasażerom wygodne wsiadanie do pociągów. Stacja została też wyposażona
PRZECZYTAJPendolino już na torach!
14.12.2014
ponad półtora tysiąca podróżnych mogło przekonać się, że standard i komfort podróży w Pendolino są wyższe niż w tradycyjnych składach. Do tej pory sprzedano już 60 tys. biletów na połączenia Express InterCity
PRZECZYTAJPrzyszłość należy do kolei
01.12.2014
Dzięki inwestycjom zrealizowanym przez PLK w ubiegłym roku na polskiej sieci kolejowej przybyło prawie 1,3 tys. km zmodernizowanych torów. Rok 2014 zapowiada się jeszcze lepiej. Zarządca infrastruktur
PRZECZYTAJ100 mln zł na kolej w Radomiu
18.12.2014
Dzisiaj, 18 grudnia br. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę z polsko-hiszpańskim konsorcjum firm Pol-Aqua, Dragados, Vias Y Construcciones, Electren na pierwszą fazę modernizacji linii kol
PRZECZYTAJodcinku czas przejazdu skróci się o 20 minut. Składy pasażerskie pojadą 160 km/h a towarowe 120 km/h. Wyższe prędkości to również wprowadzenie wyższego poziomu zabezpieczeń przejazdów kolejowo-drogowych. PLK
PRZECZYTAJ