Wyniki wyszukiwania
Na Rail Baltica podróże z nowych peronów
23.03.2019
Nowe perony na stacjach Sadowne i Małkinia oraz w miejscowościach Prostyń, Zaręby Kościelne, Kietlanka i Szulborze Wielkiesą komfortowo wyposażone,gwarantują lepszą obsługę pasażerów. Wyższe obiekty u
PRZECZYTAJprędkości, wprowadzone na czas budowy podziemnych przejść i funkcjonowania przejść w poziomie szyn. Teraz pociągi pojadą sprawniej, bez zwolnień. Bezpieczniej na Rail Baltica Na linii łączącej Warszawę z
PRZECZYTAJłącznie 38 nowych peronów. Obecnie istniejące perony wyspowe zostaną zastąpione zewnętrznymi. Już teraz roboty budowlane trwają na 11 obiektach m.in. w miejscowościach Chrzęstne, Urle i Barchów. Wszystkie
PRZECZYTAJbędzie powiększony i podwyższony. Prace będą także przy rozbudowywanym przejściu podziemnym. Już teraz można nim przejść do peronu 2, a docelowo połączy centrum Rzeszowa z ul. Kochanowskiego. Przejście
PRZECZYTAJgeneratorów przez Dolny Śląsk. Poprawa stanu przeprawy na jednotorowej, zelektryfikowanej linii daje teraz realną możliwość przeniesienia części ładunków z dróg na tory. Prace nadzorowane przez PKP Polskie
PRZECZYTAJrównież bezpieczniej na przejazdach – PLK zaplanowały prace na 23 skrzyżowaniach kolejowo-drogowych. Teraz wchodzą one w ostatnią fazę. Na 12 spośród nich montowane są urządzenia samoczynnej sygnalizacji
PRZECZYTAJmożliwościach poruszania się. Peron zostanie udostępniony podróżnym we wrześniu. Wykonawca pracuje teraz na torach od strony ul. Warszawskiej. Montuje sieć trakcyjną i rozjazdy od strony Warszawy. Na stacji
PRZECZYTAJsukcesywnie przygotowywały wykonawców do zmiany sposobu dostaw rozjazdów na blokową. Takie rozwiązania są teraz standardem. Chcemy, aby rozjazdy zachowywały najwyższą jakość, gdyż jest to ważne dla bezpieczeństwa
PRZECZYTAJzdrowie i życie. W poprzednich odsłonach kampanii „Bezpieczny przejazd…” o rozwagę apelowali mężczyźni. Teraz kobiety: mamy, żony, siostry, córki są Ambasadorkami Bezpieczeństwa. Ich apel „kochanie, zwolnij przed
PRZECZYTAJObecny stan techniczny linii E 20 na odcinku Sochaczew – Swarzędz nie pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 160 km/h na ponad 60 km linii. Dalsza eksploatacja, bez przeprowadzenia prac moderniz
PRZECZYTAJ