Wyniki wyszukiwania
rzecz ochrony dziedzictwa kolejowego. Dzięki wsparciu, mamy szansę nie tylko zachować historyczny tabor kolejowy, ale także przybliżyć go przyszłym pokoleniom, jako żywą lekcję historii. Jesteśmy wdzięczni
PRZECZYTAJnych wagonów. Przewoźnik z Grupy PKP wyda w sumie na nowe pociągi 4 mld zł. Dzięki inwestycjom w tabor i podnoszeniu komfortu podróżowania spółka notuje kolejne wzrosty liczby pasażerów. Przez pierwszych
PRZECZYTAJWarszawa stawia na kolej
05.11.2014
h linii kolejowych miasto będzie inwestowało w rozwój tego środka transportu - pozyska niezbędny tabor i będzie integrowało kolej z komunikacją miejską. Sygnatariusze listu intencyjnego planują w latach
PRZECZYTAJkolejnej ważnej linii z Wrocławia do Głogowa. Dobre warunki obsługi aglomeracji zapewnia nowoczesny tabor Kolei Dolnośląskich. Łódź - kolej w tunelu i nowe przystanki System komunikacji w Łodzi zmienia budowa
PRZECZYTAJw tym rowerzystów. Obecnie jest realizowany największy w historii Spółki program inwestycyjny w tabor. W ramach strategii taborowej „PKP Intercity – Kolej Dużych Inwestycji” wyda ok. 7 mld zł na wyższy
PRZECZYTAJ, dodatkowa zabudowa 700 nowych rozjazdów, zakup 200 kolejnych urządzeń wykrywających uszkodzony tabor oraz zakup nowych i wymiana istniejących rejestratorów rozmów (docelowo 520 sztuk). Działania kontroli
PRZECZYTAJCzęstochowa, Zgierz – Łowicz, Zgierz – Łódź Widzew i Kraków – Rzeszów zakładają ten sam standard. Tabor komfortowy dla każdego W tym samym czasie niemal 100 wagonów PKP Intercity zostało przystosowanych
PRZECZYTAJPLK realizują umowy za 25 mld zł
31.12.2017
– Olsztyn. Weekendowym, zimowiskowym i wakacyjnym podróżom sprzyja także nowy, coraz wygodniejszy tabor. Więcej towarów na torach Wśród podpisanych w 2017 r. umów znajdują się projekty dedykowane przewozom
PRZECZYTAJpowodem, dla którego pasażerowie powracają na kolej. Jednak PKP Intercity nie zaprzestaje inwestować w tabor, stąd zapowiedź przeznaczenia 2,5 mld złotych do 2020 roku na modernizację oraz zakup lokomotyw i
PRZECZYTAJprocesie wprowadzania do eksploatacji na przełomie w 2014 i 2015 roku pociągów zespołowych. Nowoczesny tabor docelowo będzie wykorzystywany na trasie Kraków/Katowice - Warszawa - Gdynia. Po raz pierwszy w Polsce
PRZECZYTAJ