Wyniki wyszukiwania
Stacja Legnica przyjazna dla podróżnych
10.06.2024
lepiej orientować się na stacji. Niezwykła osłona peronów Historyczna hala peronowa, większa od powierzchni boiska piłkarskiego, to jeden z największych tego typu obiektów w kraju - ma 120 m długości, blisko
PRZECZYTAJPrzedsięwzięcie jest możliwe dzięki dokapitalizowaniu spółek zależnych PLK SA. Ekologia i nowoczesność Powierzchnia Centrum Serwisowego ma wynosić 11,5 tys. m 2 – około 150 m długości oraz 75 m szerokości. Pozwoli
PRZECZYTAJpociągu. Obiekty dostosowano także do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Powierzchnia peronów jest antypoślizgowa i wyposażona w ścieżki naprowadzające ze specjalną wypukłą fakturą
PRZECZYTAJnowego dworca Łódź Fabryczna, to ponad 1,75 mld złotych brutto. Cały dworzec to trzy hale o łącznej powierzchni 36 000 metrów kwadratowych, które będą pokryte 10 000 szklanych i metalowych paneli. Do zamontowania
PRZECZYTAJMalczyce z nowym obliczem
23.04.2010
są również cztery nowe, wyposażone w siedzenia wiaty. Prace przy przejściu podziemnym wyszły na powierzchnię. Aktualnie powstają schody. Inwestor PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., nie zapomniały również o
PRZECZYTAJwokół zachodniego wejścia na dworzec niebawem pokryją szklane ściany. Budowa stropu na poziomie powierzchni gruntu już się zakończyła. 16,5 metra pod ziemią kończą się prace przy budowie płyty, na której
PRZECZYTAJdziećmi – wybudowane zostały specjalne pochylnie, poręcze, guzki przy krawędziach peronowych, powierzchnie antypoślizgowe. Inwestycja obejmowała modernizację ponad 5,3 km linii kolejowej, kompleksową wymianę
PRZECZYTAJblisko 1600 kg, pozwoli efektywnie wyładować materiały i sprzęt. Platforma do ich przewozu ma powierzchnię 11 m2. Zimą dodatkowe elementy wyposażenia pozwolą odśnieżyć tor np. przed naprawą. – Coraz l
PRZECZYTAJczłonek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Zamontowane zostały szerokie, kryjące większość powierzchni peronu, wiaty. Jest ułożona antypoślizgowa nawierzchnia z ścieżkami naprowadzającymi. Dla podróżnych
PRZECZYTAJpodróży. W trakcie przejazdu specjalistycznej maszyny torowej usuwane są nierówności i wady na powierzchni szyn, co pozwala pociągom poruszać się szybciej i płynniej. Usunięcie defektów i nierówności zmniejsza
PRZECZYTAJ