Wyniki wyszukiwania
Przebudowywane podczas modernizacji linii kolejowych obiekty inżynieryjne – mosty, wiadukty i przepusty – dostosowywane są do swobodnego poruszania się zwierząt przy torach. Wszystkie inwestycje reali
PRZECZYTAJdewastacji to dla pasażerów mniej opóźnień i przerw w ruchu pociągów, a dla zarządcy infrastruktury mniejsze straty finansowe. Informacja dodatkowa: Zgodnie z umową firma WB Electronics, która specjalizuje
PRZECZYTAJKorzyści z wymiany starego oświetlenia na LED to mniejsze zużycie energii i niższa emisja CO2. Wprowadzane przez PLK rozwiązania to dobre zmiany dla środowiska oraz oszczędności kosztów dla PLK. Dla podróżnych
PRZECZYTAJuzgadnianiem organizacji ruchu drogowego. Na ulicy Skarpowej budowana jest komora demontażowa dla mniejszej tarczy TBM. Prace są prowadzone przy komorze rozgałęźnej pomiędzy tunelem dwutorowym a jednotorowymi [...] jednotorowymi przy ul. Włókniarzy. Przy ul. Stolarskiej i Odolanowskiej budowana jest komora dla mniejszej tarczy TBM, która dojdzie tu z ul. Długosza. Tunel w Łodzi łączy Polskę Tunel średnicowy to kontynuacja
PRZECZYTAJjakość, gdyż jest to ważne dla bezpieczeństwa, ale także pozwala na dłuższy okres eksploatacji, mniejsze nakłady utrzymaniowe – powiedział Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych
PRZECZYTAJefektywniejsze wykorzystanie dostępnych torów, co przyczyni się do większej przepustowości oraz mniejszego zakłócania regularnego ruchu pociągów. Nowe wytyczne to kolejny krok w dążeniu do zwiększenia
PRZECZYTAJPawłowski. – Z drugiej strony, wdrażamy też program automatyzacji prowadzenia ruchu, który wymaga mniejszej obsady niż część obecnych urządzeń. Wiceprezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. podkreśla potrzebę
PRZECZYTAJZaoszczędzą czas i szybciej dotrą do celu. Ponadto sprawne przejazdy samochodów przyczynią się mniejszej emisji spalin. Mieszkańcy w sąsiedztwie przejazdu zyskają czystsze powietrze – mówi Dariusz Kubus
PRZECZYTAJobciążeniem pionowym, a wartości eksploatacyjnych obciążeń pionowych według PN-EN 15528 są z zasady mniejsze niż projektowych obciążeń pionowych według PN-EN 1991-2. Tak więc w ekspertyzach dotyczących is
PRZECZYTAJprzystanków i dogodne połączenia to bowiem dogodne dojazdy do szkół i miejsc pracy, a w efekcie mniejsze korki, lepsza ochrona środowiska i poprawa komfortu życia. Stolica Wielkopolski wraz z okolicznymi
PRZECZYTAJ