Wyniki wyszukiwania
Polskie Linie Kolejowe S.A. Wprowadzane rozwiązania to dobre zmiany dla środowiska – nowe oprawy to mniejsze zużycie energii i niższa emisja CO2. Dla podróżnych jasne oświetlenie zapewnia wyższy poziom be [...] na nowych kładkach. Energooszczędne światło o dłuższej żywotności Główne zalety opraw typu LED to mniejsze zużycie energii, dłuższa żywotność i bezawaryjność. LED-y mogą pracować bezawaryjnie przez ok. 12
PRZECZYTAJNa stacji Gdynia Orłowo i przystanku Cieplewo (na trasie Warszawa - Gdańsk) testowany jest innowacyjny system zarządzania oświetleniem. Wypracowywany system będzie pozwalał na pełną integrację trzech
PRZECZYTAJzdemontował konstrukcję starego obiektu. Stalowa konstrukcja mostu tzw. kratownica została przecięta na mniejsze elementy, które były usuwane przy pomocy dźwigu. Z przyczółków usunięto elementy, które podpierały
PRZECZYTAJ1800 m szyn. Materiał uzyskany podczas modernizacji linii koło Warszawy, będzie odpowiedni dla mniejszej kolei wąskotorowej. – Darowizny PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. to korzyść dla pasjonatów kolei
PRZECZYTAJmark-upu) wynoszącego 1,28 zł/pockm od rjp 2018/2019 i obowiązującego pociągi towarowe o masie nie mniejszej niż 660 ton realizujące przewozy inne niż intermodalne. Projekt nie zawiera również dodatkowych
PRZECZYTAJ1800 m szyn. Materiał uzyskany podczas modernizacji linii koło Warszawy, będzie odpowiedni dla mniejszej kolei wąskotorowej. Szyny i elementy toru trafiły również do Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei
PRZECZYTAJrealizowany jest program budowy i modernizacji przystanków kolejowych. Dostęp do pociągów zyskują mniejsze ośrodki oraz aglomeracje miejskie. Dzięki temu mieszkańcy zyskują atrakcyjną alternatywę dla transportu
PRZECZYTAJelektrycznych na spalinowe, co oznacza krótszy czas przejazdu, wzrost przepustowości linii oraz mniejsze oddziaływanie linii na środowisko – powiedział Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii
PRZECZYTAJPrzebudowywane podczas modernizacji linii kolejowych obiekty inżynieryjne – mosty, wiadukty i przepusty – dostosowywane są do swobodnego poruszania się zwierząt przy torach. Wszystkie inwestycje reali
PRZECZYTAJochroną zabytków kolejowej techniki. Wyeksploatowane elementy infrastruktury zyskują drugie życie na „mniejszej” kolei oraz pomagają w promowaniu wiedzy o drogach żelaznych. Do Towarzystwa Koszalińskiej Kolei
PRZECZYTAJ