• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-zlozone-w-postepowaniu-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-prowadzonego-w-trybie-przetargu-nieograniczonego-na-wykonanie-przebudowy-stacji-pyskowice-1617

Otwarto oferty złożone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie przebudowy stacji Pyskowice

22.03.2012

Skanska S.A. 2.Skanska a.s oferowana cena: 37 063940,99 PLN brutto, Oferta Nr 2 złożona przez: Konsorcjum: 1)Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. 2)Przedsiebiorstwo [...] „UNITOR B” Sp. z o.o. 2.BONCIANI SPA UNIPERSONALE oferowana cena: 35 545 866,59 PLN brutto, Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni kolejowej na długości ok. 2,8 km, likwidacja i wymiana rozjazdów [...] do peronów 2 i 3 na peronie 1 w stacji Pyskowice oraz wzmocnienie podtorza w torach nr 1 i 2 szlaku Pyskowice - Paczyna. W wyniku realizacji inwestycji nastąpi podniesienie prędkości do 100km/h na stacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/niebawem-szybsza-podroz-do-zakopanego-i-skawiny-3457

Niebawem szybsza podróż do Zakopanego i Skawiny

24.08.2017

Krakowa do Zakopanego, Skawiny i Oświęcimia Od połowy grudnia (nowego rozkładu jazdy 2017/2018) nową 2,5 km linią nawet 15 m nad Krakowem pojada pociągi. Łącznica pomiędzy liniami Kraków Główny – Medyka i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-nasielska-do-sierpca-tak-szybko-jak-nigdy-wczesniej-10797

Pociągiem z Nasielska do Sierpca tak szybko, jak nigdy wcześniej

13.06.2025

wyremontowaliśmy 8 obiektów inżynieryjnych. W efekcie, już od 15 czerwca, pociągi przyśpieszą do 100 km/h, co skróci czas podróży między Nasielskiem a Sierpcem aż o około 25 minut. Czas przejazdu koleją [...] Koszt prac, realizowanych przez Zakłady Automatyki i Telekomunikacji Sp. z o.o. w Gdyni, to blisko 2 mln zł netto ze środków własnych PLK SA. Zakończenie robót planowane jest do końca sierpnia br. Po [...] w 2026 r. umożliwi podniesienie prędkości pociągów pasażerskich na trasie Nasielsk – Sierpc do 120 km/h, a tym samym dalsze skrócenie podróży koleją o dodatkowe minuty. Pozwoli to również na zwiększenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-najkorzystniejszej-oferty-795

Wybór najkorzystniejszej oferty

21.07.2010

Ciechanów, Przetarg 2B: wiadukt kolejowy w km 79,277; wiadukt kolejowy w km 80,417; wiadukt drogowy w km 81,684; wiadukt kolejowy 82,747; wiadukt kolejowy w km 84,424; wiadukt kolejowy w km 85,350 w ramach [...] przez konsorcjum firm: • ERBUD S.A. ul. Puławska 300A 02-819 Warszawa • POLWAR S.A. ul. Starodworska 2 80-137 Gdańsk Cena oferty wynosi: 59 332 021,87 PLN netto, 72 385 066,68 PLN brutto. www.pois.gov.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czy-naprawde-wolisz-zginac-zatrzymaj-sie-i-zyj-1923

Czy naprawdę wolisz zginąć? Zatrzymaj się i żyj!

24.05.2013

wytworzonego przez osobę, która zginęła. Eksperci szacują koszt nagłej śmierci jednej osoby na ponad 2 mln zł. W rezultacie wypadku na przejeździe lub potrącenia pieszego, przeciętne ograniczenie ruchu wynosi [...] następstwie symulacji potrącenia pieszego oraz zderzenia pojazdu z pociągiem jadącym z prędkością 30 km/h. W pokazie wezmą udział jednostki straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, kolejowego ratownictwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-pociag-nad-pociagiem-wiadukty-zwieksza-mozliwosci-podrozy-7073

Warszawa Zachodnia – pociąg nad pociągiem, wiadukty zwiększą możliwości podróży

02.06.2022

ch zostanie około 30 km torów, 130 rozjazdów i sieć trakcyjna. Projekt „Prace na linii średnicowej w Warszawie na odcinku Warszawa Wschodnia - Warszawa Zachodnia” wart jest ok. 2 mld zł netto. Realizacja [...] ułożenie pierwszych torów na wiaduktach. Na stacji Warszawa Zachodnia wykonawca przygotował blisko 9 km torów i sieci trakcyjnej. Zamontowano 43 rozjazdy – elementy torów, bardzo ważne dla sprawnego i b

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pisz-most-w-przyszlosc-most-w-przeszlosc-4603

Pisz – most w przyszłość most w przeszłość

27.03.2020

do 80 km/h. Po nowym moście nad Pisą pociągi jeżdżą od grudnia 2019 r. Zakończyły się zasadnicze prace na odcinku Pisz – Ełk. Docelowo podróż na trasie Olsztyn – Szczytno – Ełk potrwa nieco ponad 2h. Skorzystają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecin-plk-i-wody-polskie-wybuduja-nowy-most-na-regalicy-6119

Szczecin – PLK i Wody Polskie wybudują nowy most na Regalicy

13.09.2021

dwa tory z siecią trakcyjną. Umożliwi zwiększenie prędkości pociągów pasażerskich do 120 km/h i towarowych do 90 km/h. Zwiększy się przepustowość mostu na ważnej linii kolejowej Wrocław – Szczecin. Tzw. [...] pracy lodołamaczy. Prace zwiększą prześwit mostu, którego konstrukcja zostanie wyniesiona na ok. 6,2 m nad lustro wody. Kontakt dla mediów: Bartosz Pietrzykowski zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-most-na-nysie-luzyckiej-1623

Nowy most na Nysie Łużyckiej

29.03.2012

prowadzona w dwóch fazach: - Faza I – wybudowanie jednej części mostu w osi dzisiaj nieczynnego toru nr 2 wraz z elektryfikacją linii kolejowej nr 295 od miejsca, w którym dziś została elektryfikacja zakończona [...] przęsłem naprężenia po stronie niemieckiej. Celem projektu jest zwiększenie prędkości pociągów do 120 km/h oraz obniżenie zagrożenia oddziaływania ładunków niebezpiecznych na środowisko naturalne. Modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-mostu-na-rzece-rokitnicy-326

Przebudowa mostu na rzece Rokitnicy

26.03.2008

pozwoli na zniesienie dotychczasowych ograniczeń i prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością 160 km/godz. Obecnie realizowana jest faza I, która nie wymaga zamknięć torowych (wykonanie fundamentów na [...] i zmontowanie żelbetowych prefabrykatów), wprowadzono jedynie ograniczenie prędkości pociągów do 30 km/h. Od 3 kwietnia 2008 r. rozpoczną się fazy II i III, w zakres których wejdzie demontaż nawierzchni [...] e nawierzchni torowej. Prace te potrwają do końca czerwca br. Początkowo zamknięte zostaną tory nr 2 i 3, a po ich wyremontowaniu tory nr 1 i 4. W czasie zamknięć pociągi będą jeździły według zmienionej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 51 do 60 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook