Wyniki wyszukiwania
Kielc, Warszawy i Trójmiasta. Inwestycja za ponad 163 mln zł netto zostanie zrealizowana do połowy 2026 roku. Finansowany w ramach Krajowego Planu Odbudowy projekt „Digitalizacja infrastruktury kolejowej
PRZECZYTAJZajezierze. Rozpoczęcie robót zaplanowano w IV kwartale 2024 r. Prace mają zakończyć się w II kwartale 2026 roku. Inwestycja wymaga wprowadzenia zmian w rozkładzie jazdy, ruch pociągów będzie prowadzony na
PRZECZYTAJmontowane na poszczególnych skrzyżowaniach, a ostatnie prace w tym zakresie przewidywane są do poł. 2026 r.
PRZECZYTAJnetto. Zakończenie prac budowlanych na stacji Słupsk oraz na odcinku Lębork – Słupsk planowane jest w 2026 r. Projekt pn. „Prace na linii kolejowej nr 202 na odcinku Gdynia Chylonia - Słupsk” planowany jest
PRZECZYTAJtunelu i rozpoczęcie testów i odbiorów zaplanowano na czerwiec 2026 r. Uruchomienie pociągów planowane jest na rozkład jazdy od grudnia 2026 roku. Priorytetem PLK SA pozostaje realizacja prac na ważnym
PRZECZYTAJ11 na odcinku Łowicz Główny – Skierniewice”. Planowane zakończenie inwestycji nastąpi w II połowie 2026 roku. W ramach zadań prowadzonych w latach 2020-2023 zmodernizowano odcinek Bełchów – Łowicz, stację
PRZECZYTAJporuszanie się po peronach także po zmroku. Zakończenie inwestycja na stacji Ostróda jest zaplanowane w 2026 roku. Wartość robót, które wykonuje firma TORPOL w ramach Krajowego Planu Odbudowy to 254 mln zł.
PRZECZYTAJuzyskaniem wymaganych decyzji i pozwoleń, planowane jest na przełomie pierwszego i drugiego półrocza 2026 roku. Projekt „Budowa Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej z wykorzystaniem istniejących odcinków linii
PRZECZYTAJśrodków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności. Zakończenie prac przewidziano na I kwartał 2026 r.
PRZECZYTAJtunelu i rozpoczęcie testów i odbiorów zaplanowano na czerwiec 2026 r. Uruchomienie pociągów planowane jest na rozkład jazdy od grudnia 2026 roku. Priorytetem PLK SA pozostaje realizacja prac na ważnym
PRZECZYTAJ