• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2023r. Rezultatów: 503, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cyfrowa-lacznosc-na-kolei-ponad-2-mld-zl-na-budowe-systemu-ertms-gsm-r-3683

Cyfrowa łączność na kolei. Ponad 2 mld zł na budowę systemu ERTMS/GSM-R

29.03.2018

y systemu ERTMS/GSM-R na 13 800 km zarządzanych linii. Dziś - 29 marca zarządca infrastruktury podpisał 2 umowy na budowę systemu ERTMS/GSM-R. Część I obejmuje zabudowę sieci GSM-R na 13 800 km linii [...] sieci GSM-R czuwa Centrum Zarządzania Siecią. Tu odbywa się koordynacja działań związanych z ewentualnym przywróceniem poprawnego funkcjonowania systemu. GSM-R na sieci kolejowej Obecnie system GSM-R zamontowany [...] kluczowych informacji. Dzięki zastosowaniu systemu GSM-R możliwa jest łączność głosowa równocześnie w obu kierunkach oraz przesyłanie wiadomości tekstowych. GSM-R zapewni również wdrożenie systemu ERTMS/ETCS poziomu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-przetarg-na-linie-obwodowa-w-warszawie-czyli-drugi-etap-inwestycji-w-kolej-aglomeracyjna-wartych-2-mld-zl-2913

Rusza przetarg na linię obwodową w Warszawie, czyli drugi etap inwestycji w kolej aglomeracyjną wartych 2 mld zł

23.10.2015

Usprawnienie ruchu aglomeracyjnego to jeden z podstawowych celów inwestycji PLK przewidzianych do 2023r., na które przeznaczymy 67 mld zł – mówi Marcin Mochocki, członek zarządu PKP PLK. W ramach inwestycji [...] nowe kładki, które dodatkowo usprawnią komunikację. Rozpoczęcie prac planowane jest pod koniec 2016 r. a ich zakończenie dwa lata później. Inwestycja realizowana w ramach projektu „Prace na linii obwodowej [...] Warszawa Zachodnia – Warszawa Gdańska)”. Przetarg potwierdza, że założenia podpisanego w listopadzie ub.r. listu intencyjnego pomiędzy PLK a Urzędem Miasta st. Warszawy są konsekwentnie realizowane. Obie strony

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/zasady-korzystania-z-ertms/etcs-poziom-2-i-ertms/gsm-r

Zasady korzystania z ERTMS/ETCS poziom 2 i ERTMS/GSM-R

od 31.08.2023r. do 21.06.2025 r. (cennik od 01.02.2025 r.) POBIERZ ZIP rozmiar pliku: 3 MB Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych oraz zasady zarządzania kartami SIM systemu GSM-R PKP Polskie [...] od 31.08.2023r. do 21.06.2025 r. (cennik do 31.01.2025 r.) POBIERZ ZIP rozmiar pliku: 3 MB Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych oraz zasady zarządzania kartami SIM systemu GSM-R PKP Polskie [...] od 31.08.2023r. do 21.06.2025 r. (cennik do 31.01.2024 r.) POBIERZ ZIP rozmiar pliku: 3 MB Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych oraz zasady zarządzania kartami SIM systemu GSM-R PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-po-20-latach-wroci-do-jastrzebia-zdroju-ogloszono-przetarg-na-prace-projektowe-7853

Kolej po 20 latach wróci do Jastrzębia-Zdroju. Ogłoszono przetarg na prace projektowe

27.12.2022

o połączenie kolejowe Jastrzębia-Zdroju z Katowicami”. Planowana jest realizacja zadania w latach 2023 – 2025. Roboty budowlane mogłyby być realizowane w latach 2026 – 2029. Szacowana wartość całego zadania [...] wnioskodawcą a PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Program Kolej Plus zaplanowano do realizacji do 2029 r. Jego realizacja wpłynie na poprawę warunków życia mieszkańców i wzrost atrakcyjności wielu regionów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-na-predkosc-powyzej-200-km-h-na-polskich-torach-4199

Kolej na prędkość powyżej 200 km/h na polskich torach

26.04.2019

wejścia w życie nowelizacji rozporządzenia. Na koniec 2023r., po wykonaniu wszystkich prac torowych oraz zabudowie i uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R, na linii CMK planowany jest przejazd z prędkością do [...] niezbędną transmisję danych dla potrzeb innych systemów. Do 2023 roku PLK planują wdrożyć system GSM-R na prawie 14 tys. linii kolejowych. GSM-R posiada funkcje, które umożliwiają wdrożenie systemu ERTMS/ETCS [...] GSM-R. To nowe systemy sterowania ruchem kolejowym i łączności. Dzięki nim zarządzanie ruchem będzie sprawniejsze, zwiększy się przepustowość - możliwość przejazdu większej liczby pociągów. GSM-R (Global

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowuja-cmk-do-podrozy-z-predkoscia-powyzej-200-km-h-4549

PLK przygotowują CMK do podróży z prędkością powyżej 200 km/h

19.02.2020

Opoczno Płd. oraz stację techniczną w Idzikowicach. Na koniec 2023r., po wykonaniu wszystkich prac oraz uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R oraz systemu ETCS poziom 2, na linii CMK planowany jest przejazd [...] Umowę z wykonawcą, konsorcjum: INTOP Warszawa Sp. z o.o. (lider), Sarinż Sp. z o.o. podpisano 7.02.2020 r. Po Centralnej Magistrali Kolejowej z prędkością ponad 200 km/h Inwestycje PLK na Centralnej Magistrali

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zleci-utrzymanie-linii-kolejowych-zewnetrznym-firmom-przetargi-na-prawie-200-mln-zl-jeszcze-w-tym-roku-2906

PLK zleci utrzymanie linii kolejowych zewnętrznym firmom. Przetargi na prawie 200 mln zł jeszcze w tym roku

12.10.2015

2016 r. Lista powstała na podstawie rozmów z przewoźnikami i analizy odcinków, które w najbliższych latach nie będą objęte programem inwestycyjnym. Są to priorytetowe zadania remontowe na 2016 r., choć [...] propozycje finansowania kosztów zarządzania oraz utrzymania i remontów. Przyjęcie programu na lata 2016 – 2023 umożliwi współpracę z wykonawcami w oparciu o 3-5-letnie umowy na kompleksowe utrzymanie wybranych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zgodnie-z-deklaracjami-wydala-srodki-ue-na-inwestycje-w-perspektywie-2007-2013-2975

PLK zgodnie z deklaracjami wydała środki UE na inwestycje w perspektywie 2007-2013

31.12.2015

kolejnego wyzwania, czyli efektywnego wykorzystania 100% alokacji w nowej perspektywie finansowej UE do 2023r. – dodaje Marcin Mochocki. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. kontynuują największy w historii program [...] zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. odpowiedzialny za realizację inwestycji. Dla PLK koniec 2015 r. oznacza zamknięcie pewnego etapu lecz trwać będzie proces rozliczenia z CUPT i KE, dokończenie wszystkich [...] PLK ruszyła w tym roku. Pozwoli ona zarządcy narodowej sieci infrastruktury kolejowej w latach 2014-2023 skutecznie zagospodarować ponad 67 mld złotych na dalszy rozwój transportu kolejowego w Polsce. Jej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobre-utrzymanie-linii-kolejowych-to-sprawna-i-bezpieczna-podroz-plk-o-efektach-utrzymania-sieci-w-2015-r-2972

Dobre utrzymanie linii kolejowych, to sprawna i bezpieczna podróż. PLK o efektach utrzymania sieci w 2015 r.

29.12.2015

statystyki. Liczba zdarzeń z przyczyny złego stanu infrastruktury po 11 miesiącach 2015 r. zmniejszyła się w porównaniu z 2013 r. o około 30%. PLK stale usprawnia diagnostykę i utrzymanie, m.in. w zakresie procedur [...] prędkości jazdy pociągów na ponad 1.500 km torów. To o 500 km wyremontowanych torów więcej niż w 2014 r. - Kompleksowe remonty m.in. na odcinkach: Oleśnica – Wrocław, Wronki – Krzyż, Toruń Wsch. – Chełmża [...] Piotr Wyborski, członek zarządu, dyrektor ds. utrzymania infrastruktury. Ważnym efektem prac PLK w 2015 r. jest poprawa warunków dla przewozów towarowych. Zarządca infrastruktury udrożnił wiele linii i torów

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/forum-inwestycyjne/aktualnosci/aktualnosci-2017

Aktualności 2017

spotkanie zaplanowano na 26 lipca b.r. Forum Inwestycyjne prowadzi dialog w zakresie zapisów umownych Kolejne spotkanie Grupy Roboczej Zapisy Umów odbyło się 19 lipca 2017 r. W toku dyskusji podjęto decyzję [...] Ekspertów odbędzie się 26 czerwca b.r. Zmiany w dokumentach bazowych efektem rozmów na Forum Inwestycyjnym W trakcie spotkania Grupy Roboczej Zapisy Umów 22 maja b.r. omówione zostały zmiany jakie mają [...] propozycje będą nadsyłane na adres: foruminwestycyjne@plk-sa.pl do 31.03 b.r. Kolejne spotkanie ustalono wstępnie na 3 kwietnia b.r. , odbędzie się ono również w połączeniu GR Inżynier oraz GR Projektant

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 51 do 60 z 503.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook