Wyniki wyszukiwania
Nowe przystanki w Warszawie Efekty przebudowy odczują przede wszystkim pasażerowie. Dzięki wartej 196 mln zł brutto inwestycji, od przyszłego roku na odcinku z Warszawy Gdańskiej do Warszawy Zachodniej przybędą
PRZECZYTAJNowe tory w Rybnickim Okręgu Węglowym
03.08.2017
konkurencyjny, ponieważ skróci się czas przejazdu na wyremontowanej trasie. Projekt o wartości ponad 370 mln realizowany jest z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 i jest współfinansowany
PRZECZYTAJestakady potrwa 2 lata. Zakończenie prac przewidziano w 2018 roku. Wartość umowy wynosi ponad 111 mln zł (brutto). Umowa realizowana w ramach projektu POIiŚ 5.2-12.1 „Poprawa stanu technicznego obiektów
PRZECZYTAJw efekcie których PLK zamontowała już na terenie kraju 697 nowych rozjazdów. Projekt wart był 600 mln zł. Bezpieczeństwo priorytetem PLK Nowe rozjazdy to jedno z działań związanych z poprawą bezpieczeństwa
PRZECZYTAJrealizację 51 projektów na terenie 16 województw o łącznej wartości prawie 4,8 mld zł. Ponad 900 mln zł to projekty z RPO Województwa Pomorskiego. Kontakt dla mediów: Ewa Symonowicz – Ginter Zespół prasowy
PRZECZYTAJestakady potrwa 2 lata. Zakończenie prac przewidziano w 2018 roku. Wartość umowy wynosi ponad 111 mln zł (brutto). Podróże podczas modernizacji Na nowym przystanku przy ul. Teatralnej będą kończyły i
PRZECZYTAJzapobiegają wchodzeniu zwierząt na tory w czasie przejazdu pociągu. Koszt inwestycji to blisko 450 mln zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A rzecznik@plk-sa
PRZECZYTAJKędzierzyn Koźle – Opole Zachodnie”, którego szacunkowy koszt w Krajowym Programie Kolejowym wynosi 628,5 mln zł. PLK inwestują na Opolszczyźnie To kolejne prace planowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PRZECZYTAJzwiększające uwagę kierowców. W 2015 r. tylko na utrzymanie przejazdów PLK przeznaczyły ponad 260 mln zł. Karol Jakubowski Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl tel. 668 679
PRZECZYTAJ– Zawiercie” zawarty jest w Krajowym Programie Kolejowym. Szacowany koszt inwestycji to ponad 500 mln zł. Zadanie realizowane jest w formule „projektuj i buduj” i finansowane z Programu Operacyjnego I
PRZECZYTAJ