• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 733, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nysa-opole-szybciej-i-wygodniej-juz-od-15-grudnia-4454

Nysa – Opole: szybciej i wygodniej już od 15 grudnia

29.11.2019

kwartał roku 2020. Wraz z ukończeniem prac pociągi pasażerskie będą mogły osiągać prędkość do 100 km/h. Czas przejazdu między Nysą a Opolem skróci się tym samym do 55 minut. Wykonawcy pozostały jeszcze prace [...] go Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020. Wartość inwestycji wynosi 122,5 mln zł. netto.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podleze-piekielko-jest-kolejny-przetarg-na-modernizacje-linii-kolejowej-chabowka-nowy-sacz-10401

Podłęże-Piekiełko: Jest kolejny przetarg na modernizację linii kolejowej Chabówka – Nowy Sącz

31.12.2024

wzmocnionych parametrach, którymi pociągi pasażerskie będą mogły poruszać się z prędkością do 120 km/h. Istotnym fragmentem działań, w trudnym terenie podgórskim, będzie budowa licznych obiektów inżynieryjnych [...] inżynieryjnych. W sumie na przeszło 15-kilometrowym odcinku powstanie 66 budowli, w tym 14 mostów i 5 wiaduktów. Zwiększone bezpieczeństwo zapewni modernizacja 11 przejazdów kolejowo-drogowych. Kolejne 16 przejazdów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-podroze-z-lublina-do-zamoscia-i-nowe-perony-4396

Szybsze podróże z Lublina do Zamościa i nowe perony

09.10.2019

oraz ok. 12,5 km linii na odcinku Zawada – Zamość Szopinek (nr 72). Wybrany wariant zakłada przebudowę peronów na ośmiu stacjach i przystankach. Prędkość pociągów ma się zwiększyć do 120 km/h, co pozwoli

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-montuja-rozjazdy-za-214-mln-zl-3770

PLK montują rozjazdy za 214 mln zł

05.06.2018

umożliwią płynny i bezpieczny przejazd pociągów, bez zbędnych zwolnień, ze stałą prędkością nawet do 120 km/h. Zwłaszcza ciężkie składy towarowe pojadą bardziej ekonomicznie, bez konieczności zmiany prędkości. [...] konstrukcyjnym - etap II” jest finansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ 5.2-20). Wartość projektu 214 533 800 zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jaworzno-szczakowa-nowe-perony-ulatwia-podroze-3627

Jaworzno Szczakowa - nowe perony ułatwią podróże

15.02.2018

przystanku Balin kładki dla pieszych. Prace na tym odcinku obejmują 33 obiekty inżynieryjne, w tym 5 przepustów ekologicznych tworzących system przejść dla płazów. Prace między stacjami Jaworzno Szczakowa [...] Ciężkowicach i w Balinie. Zwiększy się także przepustowość linii a dostosowanie jej do prędkości 160 km/h znacznie skróci czas przejazdu na trasie Katowice - Kraków. Zakończenie prac na odcinku Jaworzno Szczakowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cwierc-miliarda-zlotych-na-poprawe-trasy-miedzy-czestochowa-a-weglowka-3223

Ćwierć miliarda złotych na poprawę trasy między Częstochową a Węglówką

04.11.2016

w zimie. Wyremontowanych i przebudowanych będzie ogółem 44 obiekty inżynieryjne w tym: 4 wiadukty, 5 mostów i 35 przepustów. Modernizacja istniejących przejazdów kolejowo – drogowych oraz podwyższenie [...] poziom bezpieczeństwa. Po zakończeniu prac pociągi towarowe będą mogły jeździć z prędkością do 100 km/h, co pozwoli przewieźć więcej ładunków i lepiej wykorzystać możliwości trasy. Stanowi to ważny impuls

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-portach-szczecin-i-swinoujscie-poprawi-sie-transport-kolejowy-3173

W portach Szczecin i Świnoujście poprawi się transport kolejowy

08.09.2016

unowocześni system sterowania ruchem kolejowym oraz urządzenia telekomunikacyjne. Podobne prace na ok. 5 km torów będą wykonane na obszarze terminala kontenerowego Ostrów Grabowski. W Porcie Handlowym Świnoujście [...] września pociągi po nowym moście na Martwej Wiśle jeżdżą po dwóch torach, z prędkością nawet 100 km/h, co podniosło sześciokrotne przepustowość szlaku. 124-metrowy nowy most na Martwej Wiśle pozwala na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spektakularna-budowa-mostu-na-martwej-wisle-dobiega-konca-2838

Spektakularna budowa mostu na Martwej Wiśle dobiega końca

16.07.2015

to 35 mln zł. Dzięki nowej przeprawie wzrośnie bezpieczeństwo, a pociągi pojadą szybciej – do 100 km/h i będą mogły wieźć cięższe ładunki. Za sprawą dwóch torów – zamiast jednego – zwiększy się przepustowość [...] przedsięwzięcia to 370 mln zł. BUDOWA MOSTU W LICZBACH: 122 – tyle ton waży każdy z 58-u pali mostu 125,5 – tyle metrów długości ma nowa stalowa konstrukcja mostu 50 m – tyle metrów będzie wynosić szerokość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-pociagow-do-portu-w-gdansku-przez-nowy-most-2750

Więcej pociągów do portu w Gdańsku przez nowy most

12.03.2015

dwa tory. Jej parametry zapewnią też przejazd cięższych pociągów. Składy pojada z prędkością 100 km/h. Zwiększy się przepustowość mostu - będzie mogło pojechać nawet 180 par pociągów na dobę, czyli sze [...] Wykonano już roboty związane z głębokim fundamentowaniem, polegające na zabiciu pali o średnicy 1,5 m i długości 30 metrów. Takich pali na każdej podporze jest 29. Równocześnie w „Hucie Pokój” w Rudzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pol-miliarda-zlotych-na-poprawe-ruchu-kolejowego-na-slasku-2947

Pół miliarda złotych na poprawę ruchu kolejowego na Śląsku

02.12.2015

środkiem transportu. Po zakończeniu prac zwiększy się przepustowość linii, a pociągi pojadą 100 km/h, co wpłynie na skrócenie czasu przejazdu w komunikacji pasażerskiej i płynny przejazd pociągów towarowych [...] Śląsku PLK modernizacją obejmuje ok. 600 km torów. Dotychczas spółka przeznaczyła na ten cel ponad 2,5 mld zł, a w najbliższych latach planuje zrealizować inwestycje za 9 mld zł. Kontakt dla mediów: Mirosław

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...54555657585960616263...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 581 do 590 z 733.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook