Wyniki wyszukiwania
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. modernizują oświetlenie na stacjach, peronach i przejazdach. Dotychczasowe lampy - głównie z rtęciowymi źródłami światła, wymieniane są na nowoczesne oprawy oświetleniowe
PRZECZYTAJinwestycja przewiduje budowę 11 przejść dla pieszych wraz z labiryntami, chodnikami i dojściami do peronów. Nowoczesne urządzenia sterowania ruchem kolejowym zapewnią płynny przejazd pociągów oraz zwiększenie
PRZECZYTAJNa peronach PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. konsekwentnie poprawiają standard linii nr 353 i obsługi pasażerów. Kompleksowo przebudowane zostaną perony w Olsztynie Zachodnim i Naterkach. Obiekty zyskają
PRZECZYTAJw 339 lokalizacjach. Bezpiecznie przy stacji Stojaki rowerowe montowane są zwykle jak najbliżej peronów stacji i w miejscach oświetlonych, co zwiększa wygodę pasażerów i bezpieczeństwo jednośladu. Dodatkowo
PRZECZYTAJPrzywrócenie prędkości 120 km/h skróciło czas podróży z Częstochowy do Koluszek o pół godziny. Z 43 peronów wyposażonych w kamery monitoringu, nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne i oświetlenie korzystają
PRZECZYTAJrowów odwadniających, wymianę rozjazdów, remont nawierzchni przejazdów, remont sieci trakcyjnej, peronów, urządzeń i systemów elektrycznego ogrzewania rozjazdów, wymianę wyeksploatowanych elementów oświetlenia
PRZECZYTAJzakresu torowego, obiektów inżynieryjnych, kompleksowej wymiany sieci trakcyjnej oraz przebudowę peronów i małej architektury. Obecnie PKP PLK prowadzą procedury przetargowe związane z wyłonieniem wykonawcy
PRZECZYTAJjuż 15 z 50 przepustów. Wykonawca ma przed sobą jeszcze prace związane z budową siedmiu nowych peronów, budową samoczynnej sygnalizacji na przejazdach kolejowych – łącznie zmodernizowanych zostanie 12
PRZECZYTAJHerby Stare – Blachownia trwa wzmacnianie podtorza a na samej stacji Blachownia rozpoczęto remont peronów. Rewitalizacja trasy Częstochowa – Fosowskie obejmuje prace na łącznie ponad 98 km torów. Efektem
PRZECZYTAJstojaki na rowery. Pasażerowie z województwa łódzkiego korzystają już z 19 nowych i zmodernizowanych peronów, przy których zatrzymują się pociągi regionalne. Wartość całego projektu to ponad 42 mln zł netto
PRZECZYTAJ