Wyniki wyszukiwania
sprawne i bezpieczne połączenie kolejowe Kaszub z Trójmiastem. - Inwestujemy w polską kolej po to, aby coraz więcej pasażerów mogło i chciało korzystać z tego środka transportu. Prace toczą się w każdym regionie
PRZECZYTAJkomunikacja drogowa pod torami. - Dzięki inwestycjom z Krajowego Programu Kolejowego, Podkarpacie zyskuje coraz lepszą kolej. Dostępniejsza stacja Rzeszów Główny zachęca do podróży pociągiem. Kolejne przedsięwzięcia
PRZECZYTAJNajważniejszym zadaniem jest tworzenie spójnego i komfortowego transportu w obrębie miasta – tak, aby coraz więcej osób wybierało kolej, która jest komfortowym, przewidywalnym i najbardziej ekologicznym środkiem
PRZECZYTAJcentrów prowadzenia ruchu oraz przewoźników, a dzięki tym informacjom, możliwe będzie podjęcie działań w celu zapobiegnięcia uszkodzeniom sieci trakcyjnej przez niesprawne pantografy. System został zabudowany
PRZECZYTAJMaszyny TBM wykonują tunel dwutorowy i jednotorowe. Faustyna , drążąca tunele jednotorowe, doszła do przystanku Łódź Koziny. W kolejnych tygodniach pokona ok. 300 metrów na poziomie – 2 i pod aleją Wł
PRZECZYTAJRail Baltica to największa inwestycja kolejowa realizowana obecnie na terenie województwa i jedna z największych w kraju. Projekt jest współfinansowany ze środków unijnych. Od Czyżewa do Białegostoku
PRZECZYTAJNa peronie 4 stacji Olsztyn Główny rozpoczęto montaż pierwszych elementów zabytkowych wiat. Oczyszczone stalowe filary, pomalowane zgodnie z wytycznymi konserwatora zabytków, są mocowane do podłoża. N
PRZECZYTAJKobylnica i 2 wiadukty we Wrześni. Inwestycje były i są realizowane m.in. z udziałem środków unijnych. Coraz lepsze przejazdy między Poznaniem a Szczecinem Na przebudowywanej trasie podróżni już zyskali nowe
PRZECZYTAJPasażerowie w Głownie i Strykowie na linii Łódź - Łowicz, w połowie roku będą mogli nowymi kładkami przejść do pociągów. Przygotowane zostały już konstrukcje obiektów. Wybudowano schody oraz szyby win
PRZECZYTAJW Ełku zmienia się stacja pasażerska oraz towarowa. Wykonawca ułożył kilkanaście kilometrów torów. Tysiące ton materiałów i stali wykorzystano do budowy nowych obiektów (70 tys. ton tłucznia, 2,5 tys.
PRZECZYTAJ