• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 733, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/160-km-nowych-torow-z-koluszek-do-czestochowy-2035

160 km nowych torów z Koluszek do Częstochowy

03.10.2013

zmodernizowanych zostanie 30 mostów, 5 wiaduktów i 15 przepustów. Rewitalizacja pozwoli na przywrócenie prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich oraz 100 km/h dla pociągów towarowych. W ramach projektu [...] Inwestycja zakłada m.in. wymianę 158,5 km torów, naprawę urządzeń sterowania ruchem kolejowym, remont 13 przejazdów kolejowo-drogowych polegający na wymianie nawierzchni i odtworzeniu odwodnienia, naprawę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-dla-pociagow-i-wygodniejsza-dla-pasazerow-linia-e59-we-wroclawiu-2033

Szybsza dla pociągów i wygodniejsza dla pasażerów linia E59 we Wrocławiu

30.09.2013

rozwijać prędkość do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Czas podróży z Wrocławia do granicy województwa dolnośląskiego skróci się o 20 min. Koszt całkowity projektu to ponad 1,5 miliarda zł, w tym wysokość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-szybciej-i-bezpieczniej-koleja-w-wielkopolsce-2028

Wygodniej, szybciej i bezpieczniej koleją w Wielkopolsce

23.09.2013

ruchową. W ramach inwestycji wyremontujemy także nawierzchnię na 10 przejazdach kolejowo – drogowych. Na 5 przejazdach podniesiemy poziom bezpieczeństwa poprzez zamontowanie nowoczesnych urządzeń sygnalizacji [...] poprawi jej parametry eksploatacyjne, w tym umożliwi jazdę pociągów pasażerskich z prędkością 100 km/h. Zwiększy także poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego, ułatwi dostęp mieszkańców do transportu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ebi-wspiera-modernizacje-polskich-kolei-kredytem-w-wysokosci-235-mln-eur-2027

EBI wspiera modernizację polskich kolei kredytem w wysokości 235 mln EUR

19.09.2013

jechać po zmodernizowanych torach z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast pociągi towarowe będą mogły osiągnąć prędkość do 120 km/h. Ponadto zostaną podjęte dodatkowe działania mające na celu ograniczenie [...] “Kredyt EBI wspiera coraz bardziej przyspieszający program inwestycyjny, który w tym roku osiągnie 5,5 mld zł, a w przyszłym 9 mld zł. PKP PLK korzysta ze wszystkich dostępnych źródeł finansowania inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyzsza-predkosc-pociagow-nowe-perony-i-podniesienie-poziomu-bezpieczenstwa-tak-zmienia-sie-linia-rzeszow-jaslo-2025

Wyższa prędkość pociągów, nowe perony i podniesienie poziomu bezpieczeństwa – tak zmienia się linia Rzeszów – Jasło

16.09.2013

mijanki Przybówka. PLK kontynuuje prace na odcinku Przybówka – Jasło. Na trasie do Jasła, na 7 stacjach i 5 przystankach zmienił się układ torowy, do którego dopasowane zostały nowe urządzenia. Usprawni to p [...] skrócenie czasu jazdy o około 16 minut i zwiększenie prędkości pociągów pasażerskich do 80 i 100 km/h . Inwestycje na linii kolejowej Rzeszów – Jasło, realizowane są z Regionalnego Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/powstaje-nowy-wizerunek-stacji-oborniki-slaskie-2020

Powstaje nowy wizerunek stacji Oborniki Śląskie

09.09.2013

kilometrów linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego obejmuje m.in. 5 stacji i 8 przystanków, prace na 113 obiektach inżynieryjnych, w tym na najdłuższym moście kolejowym [...] podróżnych i skrócenie przejazdu z Wrocławia do Poznania dzięki przygotowaniu trasy do prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich. Przebudowa stacji Oborniki Śląskie realizowana jest w ramach projektu „M

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-z-poznania-do-szczecina-2016

Krótsza podróż z Poznania do Szczecina

05.09.2013

września. Efektem będzie podwyższenie prędkości pociągów z dotychczasowych 90 km/h do 120 km/h. Po wykonaniu wszystkich prac, o około 5 min. skróci się czas przejazdu pociągów z Poznania do Szamotuł. Wzrośnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spolki-grupy-pkp-zadaja-sprostowania-od-redakcji-dziennika-gazety-prawnej-1994

Spółki Grupy PKP żądają sprostowania od Redakcji Dziennika Gazety Prawnej

08.08.2013

Główny 3h10 2h50 W-wa Centralna - Gdańsk Główny 3h00 2h40 W-wa Wschodnia- Gdańsk Główny 2h50 2h30 Ponadto PKP PLK S.A. pracuje nad dalszym skróceniem poszczególnych czasów przejazdu o kolejne 5 minut. W [...] Cytat: „250 km/h maksymalna prędkość eksploatacyjna Pendolino; dla PKP IC pojedzie nie więcej niż 200 km/h”. Stanowisko PKP PLK S.A. i PKP IC: „Nieprawda. Po wdrożeniu prędkości 200 km/h i zebraniu doświadczeń [...] eks­ploatacyjnej 200 km/h”. Stanowisko PKP PLK S.A. „Nieprawda, ponieważ po wdrożeniu systemu ETCS pociągi na 45% długości linii Warszawa Gdynia pojadą z prędkością 170-200 km/h. Ponadto już teraz trwają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/torunski-wiadukt-do-remontu-szybsza-kolej-z-torunia-do-bydgoszczy-1993

Toruński wiadukt do remontu - szybsza kolej z Torunia do Bydgoszczy

07.08.2013

do 150 km/h. Kolejne realizowane zadanie obejmuje prace na trasie Chełmża – Grudziądz. Zaplanowane roboty na tym odcinku pozwolą na podwyższenie prędkości pociągów z 50 km/h do 80 – 100 km/h oraz skrócenie [...] z Torunia do Bydgoszczy na jazdę z prędkością 120 km/h. Zakres prac będzie dotyczył części leżącej pod pięcioma głównymi torami. Obejmą one wymianę 5 przęseł, remont przyczółków pod wymienianymi przęsłami [...] przęsłami, roboty torowe na przęsłach. Prace potrwają około 12 miesięcy i będą kosztowały ponad 2,5 mln zł. Na rewitalizowanej trasie Toruń – Bydgoszcz w pierwszym etapie prac wyremontowany został 18-kilometrowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-modernizacji-rail-baltica-1976

Przygotowania do modernizacji Rail - Baltica

04.07.2013

Prace na trasie Legionowo – Tłuszcz obejmą wymianę szyn na długości 12,5 km, wymianę rozjazdów, wymianę drewnianych podkładów, czyszczenie i uzupełnienie tłucznia, a także tzw. podbicie torów i rozjazdów [...] sieci trakcyjnej. Realizacja robót pozwoli na przywrócenie maksymalnej prędkości rozkładowej do 80 km/h. Trasa Legionowo – Tłuszcz będzie wykorzystana jako linia objazdowa podczas modernizacji ciągu linii [...] poziomie szyn. Po zakończeniu prac w 2015 roku pociągi pasażerskie będą mogły rozwijać prędkość do 160km/h. Na odcinku Zielonka – Wołomin Słoneczna w ramach inwestycji powstanie dodatkowa para torów dla ruchu

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...53545556575859606162...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 571 do 580 z 733.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook