• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy s3. Rezultatów: 1632, czas wyszukiwania 29 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowow-sprzyjajacych-rozwojowi-transportu-kolejowego-na-dolnym-slasku-723

Podpisanie umowów sprzyjających rozwojowi transportu kolejowego na Dolnym Śląsku

10.03.2010

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w dniach 2 i 3 marca 2010 r. podpisały umowy sprzyjające rozwojowi transportu kolejowego na Dolnym Śląsku. Firma MGGP S.A. z Tarnowa wykona „Opracowanie Studium Wykonalności [...] o na lata 2007-2013, Priorytet 3 – Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku, Działanie 3.2. Transport i Infrastruktura Kolejowa. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dolny-slask-nowy-przystanek-strzelce-swidnickie-zwiekszy-dostep-do-kolei-8005

Dolny Śląsk: nowy przystanek Strzelce Świdnickie zwiększy dostęp do kolei

17.02.2023

Kolejowych S.A., które efektywnie wykorzystują środki z budżetu państwa i projektów unijnych dla rozwoju sieci kolejowej – mówi Mirosław Skubiszyński, wiceprezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Dla [...] Dla zwiększenia dostępu do kolei na Dolnym Śląsku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę z wykonawcą na przygotowanie dokumentacji i realizację prac w ramach zadania „Budowa nowego przystanku Strzelce

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dolny-slask-dla-wiekszych-mozliwosci-kolei-plk-sa-rozpoczynaja-prace-w-tunelu-w-trzcinsku-8063

Dolny Śląsk: dla większych możliwości kolei PLK S.A. rozpoczynają prace w tunelu w Trzcińsku

10.03.2023

nie jest możliwa. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły na inwestycję blisko 85 mln zł (netto) ze środków budżetowych. Wcześniej PLK przygotowały za 1,3 mln zł dokumentacje projektową. Zakończenie [...] niezbędne będzie wstrzymanie ruchu na kilka tygodni dla zabudowy nowych torów. Zaplanowane przez PLK S.A. roboty zwiększą atrakcyjność połączeń. Prace obejmą gruntowne odnowienie ok. 300 m tunelu: rozebrana [...] codzienne i okazjonalne podróże koleją. W ostatnich latach, dzięki pracom PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., skrócił się czas przejazdu, a przebudowa i budowa przystanków zwiększyła dostępność do kolei.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-zapewni-nowe-mozliwosci-podrozy-koleja-na-dolnym-slasku-8081

Kolej Plus zapewni nowe możliwości podróży koleją na Dolnym Śląsku

14.03.2023

Umowy, podpisane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i Samorząd Województwa Dolnośląskiego, umożliwią ogłoszenie przetargów na przygotowanie dokumentacji określającej szczegółowy zakres prac dla odbudowy [...] samorządy 11 województw: 7 w śląskim, 5 w lubelskim oraz wielkopolskim, po 4 w małopolskim i mazowieckim, 3 dolnośląskim, 2 w łódzkim, po 1 w lubuskim, opolskim, podlaskim i świętokrzyskim. Projekty obejmują [...] linii na łączną długość ok. 516 km, 7 projektów dot. budowy nowych linii na łączną długość ok. 189 km, 3 projekty dokumentacyjne dotyczące ok. 183 km linii kolejowych. Podstawowe warunki realizacji inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/katarzyna-drazy-juz-tunel-kolejowy-na-dolnym-slasku-8292

Katarzyna drąży już tunel kolejowy na Dolnym Śląsku

11.05.2023

Kolejowych S.A. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły na przebudowę tunelu blisko 85 mln zł (netto) ze środków budżetowych. Wcześniej PLK S.A. przygotowały dokumentacje projektową za 1,3 mln zł. [...] tradycją nadawania maszynom drążącym tunele imion żeńskich. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. zwiększy możliwości kolei na Dolnym Śląsku. Przebudowa obejmuje gruntowne odnowienie i wzmocnienie [...] 300 m tunelu na trasie między Wrocławiem a Jelenią Górą. Obiekt zostanie poszerzony z obecnych ok. 8,3 m do ponad 11 m. Możliwe będą równoczesne przejazdy pociągów po obu torach, co obecnie nie jest możliwe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozwoj-kolei-we-wroclawiu-i-na-dolnym-slasku-8373

Rozwój kolei we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku

31.05.2023

program Kolej Plus i przywrócenie stacji Wrocław Świebodzki do eksploatacji. Mam nadzieję, że w ciągu 2-3 miesięcy ogłoszone będą kolejne przetargi związane z koleją aglomeracyjną na obwodnicę towarową Wrocławia [...] się zakończyć w przyszłym roku – powiedział Ireneusz Merchel, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Większe bezpieczeństwo zapewnia 175 przebudowanych przejazdów, 58 zmodernizowanych wiaduktów kolejowych [...] nowej perspektywie na lata 2021-29 zapewnione jest finansowanie na inwestycje kolejowe o wartości około 3 mld zł. Dzięki tym inwestycjom przywrócone zostaną połączenia z dworca Wrocław Świebodzki – pociągi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-zapewni-nowe-i-lepsze-podroze-na-dolnym-slasku-8645

Kolej Plus zapewni nowe i lepsze podróże na Dolnym Śląsku

25.08.2023

dla wszystkich pasażerów – powiedział Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Będą sprawniejsze połączenia w aglomeracji wrocławskiej. Pociągi regionalne pojadą z Legnicy przez [...] z poruszaniem się, przewidziano m.in. wiaty, ławki i jasne oświetlenie. PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. podpisały z firmą Multiconsult Polska Sp. z o.o. umowy na opracowanie dokumentacji projektowej: [...] linii na łączną długość ok. 484 km; 7 projektów dot. budowy nowych linii na łączną długość ok. 189 km; 3 projekty dokumentacyjne dotyczące ok. 183 km linii kolejowych. Podstawowe warunki realizacji inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/katarzyna-nowoczesna-maszyna-konczy-drazenie-tunelu-na-dolnym-slasku-8673

Katarzyna – nowoczesna maszyna – kończy drążenie tunelu na Dolnym Śląsku

07.09.2023

nawiązaniu do patronki kolejarzy, św. Katarzyny Aleksandryjskiej. Urządzenie waży 120 ton i mierzy ok. 22,3 m. Dzięki technologii „tunel w tunelu” możliwe jest skuwanie materiału skalnego – poszerzenie obiektu [...] prac. W ciągu doby maszyna usuwa urobek z odcinka ok. 2 m. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. zwiększy możliwości kolei na Dolnym Śląsku. Przebudowa obejmuje gruntowne odnowienie i wzmocnienie [...] 300 m tunelu na trasie między Wrocławiem a Jelenią Górą. Obiekt zostanie poszerzony z obecnych ok. 8,3 m do ponad 11 m. Możliwe będą równoczesne przejazdy pociągów po obu torach, co obecnie nie jest możliwe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-kolej-w-stolicy-dolnego-slaska-2674

Nowa kolej w stolicy Dolnego Śląska

21.11.2014

przęsła) od marca 2015 r. będzie on końcowym przystankiem niektórych pociągów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. uwzględniły wzrost kolejowego ruchu aglomeracyjnego i przygotowały nowy obiekt. Bez niego część składów [...] urządzenia sterowania ruchem kolejowym, gwarantujące bezpieczną obsługę pociągów. Koszt budowy wyniósł 3,23 mln zł. Zapewnienie, w czasie przebudowy wiaduktu, sprawnego i bezpiecznego przejazdu pociągów d [...] Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego”. Ogólny koszt wynosi ponad 1,3 miliarda złotych, z czego prawie 800 milionów złotych pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsze-perony-na-dolnym-slasku-2747

Wygodniejsze perony na Dolnym Śląsku

10.03.2015

przejście pod torami, biegnące od strony dworca na perony i na drugą stronę miasta. Będzie wyposażone w 3 windy. Modernizacja stacji kosztowała 42 mln zł. Dodatkowo wizerunek stacji poprawiła przeprowadzona [...] zyskali znacznie wyższy komfort obsługi. To efekt działań inwestora, PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., który o kilkanaście metrów przesunął tory kolejowe. Dzięki temu na stacji powstało podziemne przejście [...] Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego”. Ogólny koszt wynosi ponad 1,3 miliarda złotych, z czego prawie 800 milionów złotych pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...52535455565758596061...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 561 do 570 z 1632.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook