• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 1.1ć. Rezultatów: 623, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-wykonanie-robot-budowlanych-dla-kompleksowej-modernizacji-stacji-i-szlakow-w-obszarze-lcs-dzialdowo-w-ramach-projektu-poiis-71-41-669

Otwarcie ofert na wykonanie robót budowlanych dla kompleksowej modernizacji stacji i szlaków w obszarze LCS Działdowo w ramach projektu POIiŚ 7.1-41

07.12.2009

POIiŚ 7.1-41 ,,Modernizacja linii kolejowej E 65/C-E 65 na odcinku Warszawa – Gdynia – obszar LCS Działdowo”. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 1 252 410 [...] 410 086,00 PLN netto (1 527 940 304,92 PLN brutto). W postępowaniu przetargowym wpłynęło 6 ofert: 1. Konsorcjum LVDE LCS Działdowo LEONHARD WEISS GmbH & Co.KG Leonhard-Weiss-StraBe 22, 73037 Göppingen, D [...] 229,49 PLN netto (1 183 239 239,98 PLN brutto) 2. Konsorcjum firm: STRABAG Sp. z. o.o. Brechta 7, 03-472 Warszawa (Lider Konsorcjum) STRABAG AG Ortenburgerstrasse 27, A-9800 Spittal/Drau Austria STRABAG

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-blizej-parkingu-przy-stacji-w-tomaszowie-mazowieckim-9844

Coraz bliżej parkingu przy stacji w Tomaszowie Mazowieckim

26.06.2024

cel przeznaczono ponad 1 mld zł. Zaplanowano także realizację ponad 100 parkingów przy istniejących i nowo budowanych przystankach. Kwota przeznaczona na budowę parkingów to ok. 74,31 mln zł. Obecnie zakończono [...] 4 z nich będą dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Szacunkowa wartość zadania to ok. 1,5 mln zł. Inwestycja zostanie zrealizowana ze środków „Rządowego programu budowy lub modernizacji p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/parking-przy-stacji-w-tomaszowie-mazowieckim-ulatwi-laczenie-podrozy-9964

Parking przy stacji w Tomaszowie Mazowieckim ułatwi łączenie podróży

31.07.2024

cel przeznaczono ponad 1 mld zł. Zaplanowano także realizację ponad 100 parkingów przy istniejących i nowo budowanych przystankach. Kwota przeznaczona na budowę parkingów to ok. 74,31 mln zł. Obecnie zakończono [...] – 4 z nich będą przeznaczone dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Wartość zadania to 1,3 mln zł netto. Inwestycja zostanie zrealizowana ze środków „Rządowego programu budowy lub modernizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tarcza-tbm-faustyna-zakonczyla-swoja-misje-ostatni-tunel-jednotorowy-wydrazony-10243

Tarcza TBM Faustyna zakończyła swoją misję – ostatni tunel jednotorowy wydrążony

29.11.2024

jest kontynuowana Duża tarcza TBM Katarzyna wydrążyła ok. 1,34 km z 2,3 km dwutorowego tunelu. Katarzyna ma obecnie przerwę pod kamienicą na ul. 1 Maja 21. Do zatrzymania TBM doszło 10 listopada br., gdy [...] przed czasem. Maszyna drążyła średnio 8,3 metrów dziennie i montowała jednocześnie obudowę. W tym celu wykorzystano 457 ringów tj. pierścieni tunelu. Usunięto ok. 40 tys. metrów sześciennych gruntu. W [...] wszyscy lokatorzy części kamienicy przy ul. Próchnika 44. Pozostałe osoby z ul. Próchnika 44 oraz al. 1 Maja 19, 21, 23, którzy musieli opuścić swoje mieszkania na czas budowy tunelu średnicowego nadal pozostają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/10-projektow-pkp-plk-w-ii-konkursie-cef-unijne-wsparcie-ma-wyniesc-ponad-7-mld-zlotych-3007

10 projektów PKP PLK w II konkursie CEF. Unijne wsparcie ma wynieść ponad 7 mld złotych

16.02.2016

Zduńska Wola - Ostrów Wlkp., etap I: Łódź Kaliska - Zduńska Wola. Wartość projektu wynosi 113,1 mln EUR, w tym 73,1 mln EUR stanowi planowane dofinansowanie z CEF. 5. Poprawa dostępu kolejowego do portu morskiego [...] II tury konkursu CEF, Polskie Linie Kolejowe ubiegają się o dofinansowanie następujących projektów: 1. Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok. Wartość projektu wynosi 397,4 mln EUR, w tym 302 [...] kolejowej E 30 – odcinek Zabrze – Katowice – Kraków. Wartość projektu wynosi 538,7 mln EUR, w tym 410,1 mln EUR stanowi planowane dofinansowanie z CEF. 3. Prace na linii kolejowej E 30 na odcinku Kraków Główny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-wykonawcy-studium-wykonalnosci-budowy-linii-duzych-predkosci-752

Wybór wykonawcy studium wykonalności budowy linii dużych prędkości

14.04.2010

Francja. Konsorcjum w składzie: 1. SYSTRA, Paryż, Francja; 2. SAFEGE, Nanterre, Francja; 3. EC HARRIS INTERNATIONAL, Londyn, Wielka Brytania. Konsorcjum w składzie: 1. Ingenieurbüro Dipl.-Ing H. Vössing [...] Konsorcjum w składzie: 1. Ingenieria IDOM International S.A., Madryt, Hiszpania; 2. Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu sp. z o.o., Poznań, Polska. Konsorcjum w składzie: 1. Pöyry Infra GmbH, Lörrach [...] postępowaniu prowadzonym w trybie dialogu konkurencyjnego wzięły udział konsorcja: Konsorcjum w składzie: 1. SENER Sp. z o.o., Warszawa, Polska; 2. SENER INGENIERIA Y SISTEMAS, S.A., Las Arenas, Vizcaya, Hiszpania;

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/warszawa-lublin-wiele-do-zwiedzenia-6017

Warszawa - Lublin: wiele do zwiedzenia!

linii kolejowej miedzy Warszawą a Lublinem, realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., ma na celu poprawę bezpieczeństwa i komfortu podróży oraz zwiększenie prędkości pociągów na trasie. Po zakończeniu [...] pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, przez co przejazd między miastami zajmie około 1,5 godziny. Podróżowanie po regionach będzie samą przyjemnością – szybko, wygodnie i bez korków. Na pasażerów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-linii-kolejowej-nr-401-szczecin-dabie-swinoujscie-739

Kontynuacja modernizacji linii kolejowej Nr 401 Szczecin Dąbie - Świnoujście

31.03.2010

kolejny etap modernizacji linii Szczecin Dąbie – Świnoujście. Zgodnie z planem modernizacja obejmie: 1. odcinek linii o łącznej długości 7,890 km między stacjami Goleniów – Białuń oraz Łożnica – Rokita 2 [...] robót towarzyszących. Realizacja zadania inwestycyjnego, przewidzianego na II półrocze 2010 r., ma na celu podniesienie prędkości rozkładowej, likwidację ograniczeń prędkości i docelowo przystosowanie układu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-etap-rozbudowy-systemu-ertms-gsm-r-w-polsce-982

Kolejny etap rozbudowy systemu ERTMS/GSM-R w Polsce

01.10.2010

(outsourcing). Oba zadania realizowane są w ramach projektu PL-92606-S, obejmującego trzy działania: 1. Działanie 1 dotyczy dokumentacji studialnej pt. „Opracowanie Wstępnej Analizy Wykonalności wdrożenia systemu [...] systemu ERTMS/GSM-R dla różnych wariantów eksploatacyjnych” , składającej się z następujących raportów: 1. RAPORT A – Analiza zasad prowadzenia ruchu w okresie migracji i po migracji do systemu ERTMS/GSM-R [...] Wartość kontraktu wynosi 196 290,00 EUR netto; 239 473,80 EUR brutto . Zamawiane opracowanie ma na celu zminimalizowanie ewentualnych problemów organizacyjno-techniczno-eksploatacyjnych w zakresie prowadzenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/perspektywy-rozwoju-wroclawskiego-wezla-kolejowego-4388

Perspektywy rozwoju Wrocławskiego Węzła Kolejowego

04.10.2019

Blisko 1,5 mln zł przeznaczyły PKP Polskie Linie Kolejowe na opracowanie wstępnego studium wykonalności dla Wrocławskiego Węzła Kolejowego. Dokument pozwoli na rozpoznanie potrzeb w zakresie inwestycji [...] dla ruchu pasażerskiego. Wykonawcą studium jest firma BBF Sp. z o.o. z Poznania. Wartość umowy wynosi 1 490 tys. zł. Termin realizacji 34 m-ce od podpisania umowy. Studium wykonalności dla linii kolejowej [...] C-E 59 na odcinku Święta Katarzyna – Wrocław Muchobór i Wrocław Świebodzki za ponad 2,5 mln zł ma na celu ustalenie niezbędnego zakres robót dla dostosowania linii do wymogów europejskiej sieci kolejowej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...52535455565758596061...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 561 do 570 z 623.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook