Wyniki wyszukiwania
Zespół prasowy Kontakt dla mediów: tel: (22) 473 30 02 e mail: rzecznik@plk-sa.pl Rzecznik Prasowy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Rusłana Krzemińska ul. Targowa 74 03-734 Warszawa tel. (22) 473 30
PRZECZYTAJZa 65 milionów złotych została przebudowana nawierzchnia kolejowa linii nr 15 Bednary – Łódź Kaliska na odcinku między Łowiczem i Zgierzem. W ramach zadania inwestycyjnego, modernizacji poddany został
PRZECZYTAJPodpisanie kontraktu
13.12.2006
Umowa dotyczy : zaprojektowania i wykonania przez wykonawcę robót budowlanych polegających na modernizacji torów, sieci trakcyjnej wraz z pracami towarzyszącymi na odcinku od stacji Międzyrzec Podlask
PRZECZYTAJPodpisanie kontraktu
21.07.2006
Usługa ma być wykonana w pięciu etapach: Etap I i etap II Weryfikacja istniejącego studium wykonalności odcinka Warszawa - Białystok i opracowanie studium wykonalności odcinka Białystok - Sokółka. Eta
PRZECZYTAJPodpisanie kontraktu
29.06.2006
26 czerwca 2006 r. w Warszawie w siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. został podpisany kolejny kontrakt związany z zadaniem ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/015 "Poprawa stanu infrastruktury kolejowej w P
PRZECZYTAJPodpisanie kontraktu
08.05.2006
28 kwietnia 2006 r. w siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Warszawie został podpisany kontrakt na realizację zadania ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/012 Lot A Siedlce - Łuków
PRZECZYTAJZakończenie kontraktu.
08.11.2007
W dniu 13 listopada 2007 roku w auli Collegium Polonicum w Słubicach odbędzie się uroczysta sesja połączona z konferencją prasową związaną z zakończeniem kontraktu „Nadzór nad zaprojektowaniem i wybud
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wdrożyły do realizacji unikalny w skali kraju system do wykrywania usterek pantografów – ważnych urządzeń lokomotyw elektrycznych oraz elektrycznych zespołów trakcyjnyc
PRZECZYTAJRocznie występuje średnio 100 awarii, które powodują opóźnienia pociągów i utrudnienia w ruchu kolejowym. Te problemy wynikają ze złego stanu technicznego pantografów (odbieraków prądu) – urządzeń umi
PRZECZYTAJRocznie średnio 100 awarii, które przyczyniają się do opóźnienia pociągów, powodowane jest przez zły stan techniczny pantografów (tzw. odbieraków prądu) – urządzeń umieszczonych na dachach lokomotyw e
PRZECZYTAJ