Wyniki wyszukiwania
przy przebudowie urządzeń sterowania r i budowie nowej oraz modernizacji działającej nastawni na terenie Dąbrowy Górniczej Towarowej. W 2017 r. za ponad 21 mln zł zakończono przebudowę torów Dąbrowa Górnicza
PRZECZYTAJinwestycyjne w oparciu o dane podmiotów, korzystających i planujących korzystać z linii kolejowych na terenie węzła wrocławskiego. Przewidziano konsultacje z samorządami i przewoźnikami, w celu ustalenia wstępnych
PRZECZYTAJpociągów, gdyż nie będzie konieczna zmiana lokomotyw w Węglińcu. Całą trasę kolejową magistrali E 30 na terenie Polski, od zachodniej do wschodniej granicy państwa, tj. od Zgorzelca do Przemyśla będzie można
PRZECZYTAJmontaż fundamentów sieci trakcyjnej. Na większości modernizowanego odcinka wykonawca przygotował już teren pod układanie nowych torów. Na plac budowy wykonawca zwiózł już ponad 65 km szyn, ponad 35 tys. sztuk
PRZECZYTAJzapewniony system oznakowania dotykowego w postaci elementów ostrzegawczych od głównego wejścia na teren stacji przystanku do wszystkich peronów. 22 przejazdy - wyższy poziom bezpieczeństwa i sprawniejsza
PRZECZYTAJSprawniejsze ratownictwo techniczne PLK
16.02.2017
przez ponad 500 wyszkolonych pracowników. Pociągi ratownictwa technicznego są rozmieszczone na terenie całego kraju. Ich lokalizacja umożliwia jak najszybszy dojazd na każde miejsce sieci kolejowej. Kontakt
PRZECZYTAJRewitalizowana trasa (nr 289) przebiega przez teren Zagłębia Miedziowego. Głównym efektem wykonanych robót będzie poprawa systemu komunikacji na Dolnym Śląsku. To możliwość uruchomienia dogodnych połączeń
PRZECZYTAJa zarządcy infrastruktury, który tylko w zeszłym roku zamontował niemal 1200 takich stojaków na terenie całego kraju. W województwie podlaskim wszystkie stacje mają już nowe, czytelne oznakowanie. W tym
PRZECZYTAJjej kontrola na każdym etapie realizacji projektu. Zespół ds. jakości egzekwuje wymaganą jakość w terenie, ale także podczas tworzenia dokumentacji, która musi powstawać zgodnie z zapisami kontraktów – nie
PRZECZYTAJTunel do dworca Łódź Fabryczna prawie gotowy
03.09.2015
się 16,5 m pod ziemią, co stanowiło spore wyzwanie konstrukcyjne ze względu na trudny geologicznie teren i obecność wód podziemnych. Grubość zewnętrznych ścian tunelu przekracza 1 m, natomiast płyty górnej
PRZECZYTAJ