• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 732, czas wyszukiwania 15 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/350-mln-zl-na-remont-torow-i-infrastruktury-kolejowej-polnocnej-obwodnicy-gop-3691

350 mln zł na remont torów i infrastruktury kolejowej Północnej Obwodnicy GOP

06.04.2018

prac pociągi towarowe pojadą zdecydowanie szybciej. Nawet dwukrotnie wzrośnie prędkość z 40 km/h do 80 km/h. Dzięki temu po odnowionych trasach sprawniej pojedzie większa liczba pociągów, co pozytywnie [...] Odnowionych zostanie też 58 obiektów inżynieryjnych. Wyższy poziom bezpieczeństwa zapewni przebudowa 5 przejazdów kolejowo-drogowych. Sprawny ruch towarowy, większe bezpieczeństwo Sprawną obsługę stacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-po-35-latach-wroci-do-lomzy-8571

Kolej po 35 latach wróci do Łomży

18.07.2023

maksymalną prędkością 80-100 km/h. Czas przejazdu najszybszego pociągu z Łomży do Białegostoku, po zakończeniu wszystkich prac i uzyskaniu niezbędnych dopuszczeń, planowany jest na 1 h 35 min. Szacuje się, że [...] zaplanowanych w ramach projektu wynosi 430 mln zł, w tym blisko 366 mln zł z budżetu państwa oraz 64,5 mln (15 proc.) ze środków samorządu województwa. Ogłoszenie przetargu na wykonanie dokumentacji projektowej [...] pasażerskich połączeń kolejowych lub połączenia wymagają usprawnienia. Dzięki realizacji Kolei Plus ok. 1,5 mln ich mieszkańców zyska lepszy dostęp do kolei pasażerskiej. Projekty w Programie obejmują: 12 projektów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/32-nowe-perony-na-trasie-koluszki-czestochowa-jest-wygodniej-i-bezpieczniej-2657

32 nowe perony na trasie Koluszki – Częstochowa. Jest wygodniej i bezpieczniej

30.10.2014

W efekcie prowadzonych działań przywrócona zostanie prędkość rozkładowa do 120 km/h dla pociągów osobowych i do 100 km/h dla pociągów towarowych, co będzie miało realne przełożenie na czas podróży oraz [...] Europejskiej. W ramach inwestycji odnowionych zostanie: 158,5 km torów, 83 km sieci trakcyjnej, 30 mostów, 15 przepustów, 13 przejazdów kolejowo-drogowych, 5 wiaduktów. Projekt pn. „Polepszenie jakości usług p [...] oraz transportu towarów. Dziś w wielu miejscach pociągi muszą zwalniać do 50 km/h, dlatego też na pokonanie całego 125 km odcinka, składy regionalne potrzebują około dwóch i pół godziny, a składy TLK około

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ze-slaska-do-portow-inwestycja-plk-za-300-mln-zl-usprawni-ruch-towarowy-3211

Ze Śląska do portów. Inwestycja PLK za 300 mln zł usprawni ruch towarowy

24.10.2016

obiektów inżynieryjnych. Prace obejmą m.in. 18 wiaduktów, 5 mostów. PLK wymienią również 31 rozjazdów oraz wyremontują 10 nastawni kolejowych. O 30 km/h szybciej Pociągi towarowe między stacjami Toszek Północ [...] Północ – Rudziniec Gliwicki zwiększą prędkość z 60 do 90 km/h, a na trasie Rudziniec Gliwicki – Kędzierzyn Koźle z 50 do 80 km/h. Dzięki nowym urządzeniom sterowania możliwe będzie także zwiększenie liczby [...] 2014-2020. Na Śląsku modernizacją objętych jest ok. 600 km torów. PLK już przeznaczyły na ten cel ponad 2,5 mld zł, a w najbliższych latach planowane są kolejne przedsięwzięcia. Dzięki realizowanym i przygotowywanym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-ponad-30-latach-pojedziemy-pociagiem-do-sokolowa-podlaskiego-i-ostrowi-mazowieckiej-8271

Po ponad 30 latach pojedziemy pociągiem do Sokołowa Podlaskiego i Ostrowi Mazowieckiej

05.05.2023

modernizację i elektryfikację ok. 20 km linii kolejowej. Będzie wygodny dojazd do Warszawy w ok. 1,5h. Na trasie przewidziano zwiększenie dostępu do kolei dzięki 3 nowym przystankom w: Ostrowi Mazowieckiej [...] Podlaskim a Siedlcami wyniesie ok. 30 minut. Do Warszawy z Sokołowa pociągi z prędkością do 120 km/h pojadą w czasie ok. 120 minut dla pociągów osobowych i ok. 90 minut dla pociągów przyspieszonych. W

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dzieki-kolei-plus-pociagi-po-ponad-30-latach-wroca-do-lubska-8026

Dzięki Kolei Plus pociągi po ponad 30 latach wrócą do Lubska

22.02.2023

podróży koleją. Przebudowany na ok. 18 km odcinku tor pozwoli na przejazdy pociągów z prędkością 120 km/h. Dzięki planowanej budowie tzw. „mijanki” w Letnicy trasa zostanie włączona w linię Zielona Góra Główna [...] Plus do realizacji zakwalifikowano 34 inwestycje zgłoszone przez samorządy 11 województw: 7 w śląskim, 5 w lubelskim oraz wielkopolskim, po 4 w małopolskim i mazowieckim, 3 dolnośląskim, 2 w łódzkim, po 1 [...] pasażerskich połączeń kolejowych lub połączenia wymagają usprawnienia. Dzięki realizacji Kolei Plus ok. 1,5 mln ich mieszkańców zyska lepszy dostęp do kolei pasażerskiej. Projekty w Programie obejmują: 10 projektów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-ul-rydla-nowy-wiadukt-kolejowy-na-e-30-4237

Kraków ul. Rydla nowy wiadukt kolejowy na E 30

27.05.2019

uzyskaniu odpowiednich certyfikatów pociągi pasażerskie na tej trasie przyspieszą do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb” [...] wynosi 4,6 m. Na linii kolejowej wiadukt zajmuje 16 m. Kierowcy jadą jezdnią o dwóch pasach ruchu, po 3,5 m każdy. Piesi mają dwa oświetlone 2 m chodniki, położone ok. 2 m nad jezdnią. Obok wiaduktu wybudowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/6-ofert-w-kolejnym-przetargu-dotyczacym-linii-kolejowej-e30-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-odcinku-debica-sedziszow-malopolski-506

6 ofert w kolejnym przetargu, dotyczącym linii kolejowej E30 na zaprojektowanie i wykonanie robot budowlanych na odcinku Dębica – Sędziszów Małopolski

21.07.2010

ofert, złożonych przez: 1. Konsorcjum firm: • STRABAG Sp. z o.o. Pruszków (Lider) • STRABAG Rail GmbH Bahnhofstrasse 17 D-97922 Lauda-Königshofen Niemcy • TRAKCE a.s. ul. Hlavkova 428/3 702 00 Ostrava – [...] Przedsiębiorstwo Mechaniczno – Torowe Sp. z o.o. w Gdańsku - oferta na kwotę 508 275 135,02 PLN brutto . 5. Konsorcjum firm: • FEROCO S.A. Poznań ( Lider ) • TORPOL Sp. z o.o. Poznań • Zakład Robót Komunikacyjnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-odcinku-linii-kolejowej-e30-podleze-bochnia-396

Otwarto oferty na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na odcinku linii kolejowej E30 Podłęże – Bochnia

15.07.2010

Gdańsku oferta na kwotę 723 517 897,05 PLN 3. Konsorcjum firm: • LEONHARD WEISS GmbH & Co. KG Niemcy, Oddział LEONHARD WEISS GmbH & Co. KG (spółka komandytowa) Oddział w Polsce Wrocław • TCHAS POLSKA Sp. z o [...] oferta na kwotę 629 872 793,77 PLN 5. Konsorcjum firm: • ZUE S.A. Kraków • Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie S.A. • Swielelsky Baugesellschaft m.b.H. Edlbachestr. Austria • OHL ŽS a.s. [...] ofert, złożonych przez: 1. Konsorcjum firm: • STRABAG Sp. z o.o. Pruszków (Lider) • STRABAG Rail GmbH Niemcy • TRAKCE a.s. Ostrava – Morawska Ostrawa a Privoz Republika Czeska • TRAKCE-TOR Cieszyn • P.B

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-oferty-na-wykonanie-dokumentacji-projektowej-oraz-robot-budowlanych-na-odcinku-linii-kolejowej-e30-jaworzno-szczakowa-trzebinia-oraz-jaworzno-szczakowa-sosnowiec-jezor-923

Wybór oferty na wykonanie dokumentacji projektowej oraz robot budowlanych na odcinku linii kolejowej E30 Jaworzno Szczakowa – Trzebinia oraz Jaworzno Szczakowa – Sosnowiec Jęzor

16.09.2010

ego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz dla prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Postępowanie przetargowe dotyczy opracowania dokumentacji [...] INTERKOR – Zawiercie 3. Konsorcjum w składzie : STRABAG Sp. z o.o. – Pruszków / Lider / STRABAG Rail GmbH – Niemcy TRAKCE a.s – Republika Czeska TRAKCE – TOR Sp. z o.o. – Cieszyn P.B.S. „TRANSKOL” Sp. z o.o [...] Konsorcjum w składzie : OHL ZS, a.s – Republika Czeska / Lider / Przedsiębiorstwo TOR-KAR-SSON – Warszawa 5. Konsorcjum w składzie : Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Spółka z o.o. – Warszawa / Pełnomocnik

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...51525354555657585960...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 551 do 560 z 732.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook