Wyniki wyszukiwania
bezpieczeństwa. Projekt jest bowiem niezwykle skomplikowany, wykonywany pod centrum miasta i w trudnym terenie.
PRZECZYTAJGłówny pociągi dojadą w pół godziny. Będą nowe wiaty By zapewnić pasażerom niezbędne warunki obsługi, teren stacji jest porządkowany. Na peronach poprawiono nawierzchnię, wyznaczono pasy bezpieczeństwa. Montowane
PRZECZYTAJkoordynowały i wspierały procesy około-inwestycyjne, w celu odciążenia zespołów realizujących projekty w terenie. Obowiązki dyrektora Centrum Realizacji Inwestycji od 1 czerwca pełni Michał Federowski. Zastępcą
PRZECZYTAJelektryfikację linii oraz budowę nowych i modernizację istniejących przystanków. - Prace inwestycyjne w terenie rozpoczęliśmy od 1 lutego w ramach pierwszego etapu, obejmującego między innymi budowę końcowego
PRZECZYTAJMOST W CENTRUM
18.07.2008
e będą mogły jeździć tą trasą z szybkością do 160 km/h. Obecnie pociągi spółki PKP Intercity na terenie Dolnego Śląska wykorzystują linię E 30 na trasie Opole, Wrocław, Legnica, Miłkowice (IC Wawel).
PRZECZYTAJcentrali, innowacyjne rozwiązania wprowadziliśmy w 8 centrach regionalnych i 23 zakładach PLK na terenie kraju. Sprawna budowa Centrum była możliwa dzięki doświadczeniu ARCUS w realizacji projektów tel
PRZECZYTAJpasażerskie będą mogły poruszać się z prędkością do 120 km/h. Istotnym fragmentem działań, w trudnym terenie podgórskim, będzie budowa licznych obiektów inżynieryjnych. W sumie na przeszło 15-kilometrowym odcinku
PRZECZYTAJW ramach rewitalizacji wyremontowane lub wymienione zostaną tory i podtorze, sieć trakcyjna, perony, systemy odwodnieniowe, sygnalizacja oraz obiekty inżynieryjne, takie jak wiadukty, mosty i przepust
PRZECZYTAJwindowego na peronie nr 2. Po zamontowaniu ścianek szczelnych wydobyta będzie ziemia i przygotowany teren pod montaż nowych wind. W ramach inwestycji przejście podziemne na stacji zostanie wydłużone o 20 [...] integrujących wraz ze ścieżkami pieszo-rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko-Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego” za kwotę 14 405 000 zł netto. Inwestycja
PRZECZYTAJintegrujących wraz ze ścieżkami pieszo-rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko-Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego” za kwotę 14 405 000 zł netto. Dofinansowanie
PRZECZYTAJ