Wyniki wyszukiwania
Dyżurni ruchu lepiej przygotowani do pracy
06.06.2016
głównie dyżurnych ruchu do właściwego reagowania w szczególnie trudnych sytuacjach. Pracownicy w ciągu kilku godzin ćwiczą niecodzienne sytuacje, których prawdopodobieństwo zaistnienia jest niewielkie
PRZECZYTAJ17,35 m, szerokość 5 m i waży 163 tony. Jest podnoszone lub opuszczane w czasie od 2 do 4 minut. W ciągu doby przęsło zwodzone jest podnoszone i opuszczane średnio 10 – 16 razy dla przepuszczania jednostek
PRZECZYTAJmostu na rzece Stryszawce i zbudowane nasypy, wzmocnione murami oporowymi. Ułożony jest 700 m tor w ciągu linii kolejowych Skawina – Żywiec i Sucha Beskidzka – Chabówka. Zadanie obejmuje także montaż rozjazdów
PRZECZYTAJŁódź Fabryczna - protesty oddalone
16.06.2011
protesty. Zamawiający rozstrzygnął protesty w dniu 13 czerwca 2011 r. poprzez ich oddalenie. Obecnie w ciągu 10 dni od dnia rozstrzygnięcia protestów, wykonawcy mają możliwość złożenia odwołań do Prezesa Urzędu
PRZECZYTAJPasażerowie na przystanku Wrocław Stadion
12.12.2011
i 2211. Przy uwzględnieniu dodatkowych, specjalnych pociągów, np. podczas imprez, z przystanku w ciągu godziny będzie mogło skorzystać ok. 9 tys. osób. Wrocławskie przedsięwzięcie usprawnia obsługę tysięcy
PRZECZYTAJbędą się zatrzymywać wszystkie lokalne pociągi z Wrocławia Gł. w kierunku Rawicza (i z powrotem) - w ciągu doby będą to 24 pociągi. Ze względu na położenie, przystanek stanowić będzie duże ułatwienie przy
PRZECZYTAJjuż ponad 5 km. W ramach modernizacji PLK wykonała też połowę prac na dwóch wiaduktach kolejowych w ciągu ulicy Partyzantów i Łukowskiej. Kompleksowa modernizacja peronów w Siedlcach, która obejmuje budowę
PRZECZYTAJKalety - Strzebiń. Trasa ta jest szczególnie ważna dla przewozów towarowych, ponieważ stanowi główny ciąg wywozowy z Górnego Śląska do portów na północy kraju. Zelektryfikowana, dwutorowa linia nr 131 Chorzów
PRZECZYTAJModernizacja w Kolbuszowej
16.06.2009
szerokości 9,55 mb wraz z małą architekturą, tj. 6 wiat peronowych, przebudowę przejazdu kolejowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 875 Mielec – Kolbuszowa – Leżajsk, polegającą na zabudowie nawierzchni z płyt
PRZECZYTAJPLK wydała na ten cel ponad 400 mln zł. Pociąg, który jeździł ponad 3,5 h pokonuje teraz tę trasę w ciągu 2 godz. 10 min. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Rzecznik prasowy
PRZECZYTAJ